Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog even over dat "verdienen" in nl gaat daar nog belasting vanaf, je kan dit niet doen tot je 80e, je krijgt geen pensioen. En ze moeten opletten dat vriendje niet alles inpikt ? Qua levensstandaard ligt het ook wat anders, in roe is een villa te koop of je laat hem bouwen, voor de prijs van een 2 kamer appartementje in den haag. Daar zijn ze koningin, hier een sloeber. Zoals in roe leven kunnen ze niet in nl. ook al verdienen ze zooooveeeel meer dan jan modaal. Een vakantie in roe kost voor hun alleen de reis, als je perse met het vliegtuig wil, voor 65 Euro heb je een retourtje boekarest, dan kan je wel 10x per jaar op "vakantie" gaan ?✈️Vele hier op het forum zitten de hele dag op hun reet, en dat noemen ze "werken" ? en krijgen elk jaar loonsverhoging voor hun getoonde inzet ? alles wordt duurder maar voor een wippie wil je nog de gulden prijs betalen ? en als uitsmijter, in belgie betaal je geen belasting, een van de toppers daar pakte voor corona gemiddeld! 800 Euro per dag ?? en jullie maar afvragen waarom ze zo vaak op "vakantie" gaan, haha ?
Doe niet als mij en probeer met je hersens te denken niet met je ? Het wordt redelijk wandelweer dit weekend?dus laten we de dames een beetje opvrolijken met wat euries, er is toch niks leuker dan een blij gezichtje??‍? see you in the doub or geleen, neuk ze! ??
 
net terug uit de doub, schitterend weer, maar weinig wandelaars, keuze zat heren! en de dames zitten te wachten ? loop naar mijn favo (één van de vele) gaat er net eentje voor mij naar binnen, effe sprintje naar het raam gordijntjes waren nog open ? vol voor het raam gaan staan zodat ze me zag haha, ze maakte een gebaartje zo van wacht effe een minuut, en ja hoor die vent naar buiten en ik naar binnen ? pfff perfect begin van het weekend. Effe sportschool, eten en als ik me goed voel ga ik haar vanavond weer verrassen ? ben er dan rond 10 uur ciao ?
 
net terug uit de doub, schitterend weer, maar weinig wandelaars, keuze zat heren! en de dames zitten te wachten ? loop naar mijn favo (één van de vele) gaat er net eentje voor mij naar binnen, effe sprintje naar het raam gordijntjes waren nog open ? vol voor het raam gaan staan zodat ze me zag haha, ze maakte een gebaartje zo van wacht effe een minuut, en ja hoor die vent naar buiten en ik naar binnen ? pfff perfect begin van het weekend. Effe sportschool, eten en als ik me goed voel ga ik haar vanavond weer verrassen ? ben er dan rond 10 uur ciao ?
Misschien vind jij het geweldig maar het is onfatsoenlijk en niet netjes. Zo'n dame zou ik ook niet meer bezoeken eerlijk gezegd.
 
Goedemorgen Wandelaars, gisteravond een rondje Doub gedaan en het was gezellig druk. 2 dames die mijn aandacht trokken op 16,k1 en 75,k1 de laatste dame heeft zwart haar en altijd een bodystocking aan. Ze heeft de looks van een Oostblok dame maar is toch een latina en ze zat nog niet zo lang geleden in Passage 31 kamer 5 of 6. Heeft iemand een idee of het wat is want van de laatste gaat bijna nooit de gordijntjes dicht, wat wel wat wil zeggen, maar misschien is het de moeite waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan