Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Rony80 Klopt, precies hetzelfde. Na corona betaal ik standaard 100,- maar lijkt wel of de dames er geen zin meer in hebben. Ik heb daarom besloten Mimi en Bibiana niet meer te bezoeken. Een paar dagen terug vroeg ik hoe de dame heette op 3,k2 dacht ik een nors kijkende oost europeesche dame. Weet nu dat ze zoiets als Janina heet maar dat ze een klokkijkster is. Dus als er nog wandelaars zijn die zeggen van daar of daar moet je naar binnen gaan dan hoor ik het graag. Heb nu een voorkeur voor oost europeesche dames en ietsje ouder mag en chubby.
 
@Rony80 Klopt, precies hetzelfde. Na corona betaal ik standaard 100,- maar lijkt wel of de dames er geen zin meer in hebben. Ik heb daarom besloten Mimi en Bibiana niet meer te bezoeken. Een paar dagen terug vroeg ik hoe de dame heette op 3,k2 dacht ik een nors kijkende oost europeesche dame. Weet nu dat ze zoiets als Janina heet maar dat ze een klokkijkster is. Dus als er nog wandelaars zijn die zeggen van daar of daar moet je naar binnen gaan dan hoor ik het graag. Heb nu een voorkeur voor oost europeesche dames en ietsje ouder mag en chubby.
Ik ben twee keer bij Bibiana binnen geweest. Het was in mijn geval twee geslaagde bezoekje voor het instaptarief. Je ziet het niet zo aan haar af, want vaak zit ze een boekje te lezen, maar in de kamer is het best een hete donder. Ik vind alleen dat ze wat te oud nu is, ik schat haar toch al 45 jaar of ouder, maar je kan nog steeds zien dat het een mooie meid is geweest in haar prime.
Mimi heb ik nog nooit bezocht, wel een aantal keren getwijfeld toen ik langs haar raam liep, maar ze is een beetje in zich zelf gekeerd, ik wil vaak wel eerst oogcontact hebben voordat ik bij een dame naar binnen ga.
 
Mimi kan ik zeker aanraden maar ik bezoek haar niet meer omdat bij mij de spanning er af is vermoed ik. Als ik een dame bezoek dan is de eerste keer top en dan lijkt het wel of de dames op de automatische piloot gaan bij de volgende bezoekjes.
 
Collega's / concurrenten en vrienden !

Houd er rekening mee dat in deze tijd van het jaar veel dames voor weken, soms wel maanden naar het land van herkomst gaan . Van meerdere dames heb ik al gehoord dat volgende week hun laatste week is. Pijl het even bij jou favoriete dame kan ik als tip geven ! Grote kans dat ze weg gaat deze periode van het jaar.
 
Hi heren van het goede leven, weet iemand hoe die dame in de Doub 75 k6 heet? Zij staat af en aan al zo'n 15 jaar in de Doub en heeft elk kamertje van nr 75 wel gehad, maar guy's ZE IS AFGETRAIND EN LEKKER!!!!! Niet normaal, ze kuste mijn lichaam, kreunde ook heerlijk in mn oor en pijpt belachelijk diep! Vroeg mij af: Hoe heet ze en is er een draatje? Zo niet dan moet ik er gauw één maken!

Wet een lichaam heeft deze dame, oi oi oi guy's!
 
Na een zondagavond wandeling is het nu duidelijk dat de donkere tijden zitten aan te komen. Veel van de dames gaan nu op vakantie de komende weken en daardoor is de bezetting naar verwachting tot en met de eerste week van februari wat minder. Het prive ontvangst aanbod is ook uit ervaring dramatisch rond deze tijd. Gelukkig kunnen we wat centjes besparen 🙏💰💰💰
 
Na een zondagavond wandeling is het nu duidelijk dat de donkere tijden zitten aan te komen. Veel van de dames gaan nu op vakantie de komende weken en daardoor is de bezetting naar verwachting tot en met de eerste week van februari wat minder. Het prive ontvangst aanbod is ook uit ervaring dramatisch rond deze tijd. Gelukkig kunnen we wat centjes besparen 🙏💰💰💰
Daar zeg je wat. Ik was van plan woensdagmiddag te gaan wandelen in de Doublet, hopelijk is mijn favo oma Elsa er nog. Is ze recent nog gespot?
 
Terug
Bovenaan Onderaan