Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Slechte zaak dit.. wat een klootzak zeg!
Krijg ook gelijk flashbacks naar een zeer matige date met een dame die ik zichzelf op zie maken :cautious:
Antonia heh ahah, ik dacht ook gelijk aan mijn laatste slechte bezoek bij haar, stomme trut dat ze is. Ze is gewoon een TMM voor mij.
Let wel dat ze niet 100% vrouw schijnt te zêhn
Toen ik haar zag dacht ik dat dus ook.
 
Paar maanden geleden was ik bij geleenstraat langsgekomen en vraag me nu af of iemand bekend is met deze dame en of ze er nog is of niet.
Ze was letterlijk een ongelofelijk lange barbiepop die nederlands was.
zo'n 2M lang met dikke tieten grote kont. Ergens bij het Rosepassage (K13,12,11) kan het ff niet meer herrineren.
Bijzonder dat deze barbie Silvana hier nog geen eigen recensie heeft.
 
Daar zat ik ook aan te denken, Nou vind ik dat chubby wel meevallen, en ik schat haar qua leeftijd een jaar of 35 a 36, maar zeker geen 45.
Ze heeft een tijdje op nummer 4 gestaan, maar de laatste keer dat ik haar zag, (paar weken geleden) stond ze op nummer 12.
Dat is een ander man deze die ik bedoel stond op 16k1 hoekpand heb haar nooit ergens anders gezien en ben er regelmatig te vinden haha
 
Er was toch maar een fimpje?
Van de Geleenstaat

Ik heb in ieder geval YouTube gevraagd het eerste filmpje te verwijderen.
Het is niet toegestaan om afbeeldingen te publiceren waarvan men weten kan dat de afgebeelde daarvan schade ondervindt. Maar YouTube is een Amerikaans bedrijf, of ze het zullen verwijderen is de vraag. GeorgeAmsterdam heeft wel elke raambuurt in Nederland en België gefilmd. Het blurren van al die wandelaars was hem teveel werk. Bij een eerder filmpje van de Doubletstraat deed hij dat wel. Er zullen wrs. weinig mensen naar dit soort filmpjes kijken. Niet teveel ruchtbaarheid aan geven is het beste. Zet maar een zonnebril op en doe een andere jas aan. Dat helpt een beetje. Ik kom ook liever niet meer overdag in een raambuurt. De kans dat je herkenbaar in beeld komt is mij te groot. In de avond ben je moeilijker te filmen.
 
Laatst bewerkt:
het was feest bij K12 wat een terugkomers uit Roemenie yeaaah ik zag Kim, maar ook bruin haar Anna en blonde Anna weer terug deze staat links achterin overigens bij 38K1 ze zag er weer goed uit. Tevens heb ik ook Coco gespot maar niet bij 18K nee bij 8K2 of k3 ze had het weer druk de heren stond echt in de rij voor haar.\
Andra en Ruby waren er ook bij K4 Lorie helaas afwezig en op de kamer van Irina 5K1 stond de spaanse Milf met grote tieten en neppe kont heeft 1 van jullie broeders haar al gepompt ik hoor het graag. Adriana was er ook samen met Laura bij 5K4 en 5K3 overigens waren de kamers bij 18K helemaal leeg en zag ik bij 16aK1 een mooie brunette met silconen tieten en Arianna zag ik ook die mooie blonde schone genoeg keuze heren
 
het was feest bij K12 wat een terugkomers uit Roemenie yeaaah ik zag Kim, maar ook bruin haar Anna en blonde Anna weer terug deze staat links achterin overigens bij 38K1 ze zag er weer goed uit. Tevens heb ik ook Coco gespot maar niet bij 18K nee bij 8K2 of k3 ze had het weer druk de heren stond echt in de rij voor haar.\
Andra en Ruby waren er ook bij K4 Lorie helaas afwezig en op de kamer van Irina 5K1 stond de spaanse Milf met grote tieten en neppe kont heeft 1 van jullie broeders haar al gepompt ik hoor het graag. Adriana was er ook samen met Laura bij 5K4 en 5K3 overigens waren de kamers bij 18K helemaal leeg en zag ik bij 16aK1 een mooie brunette met silconen tieten en Arianna zag ik ook die mooie blonde schone genoeg keuze heren
Hoop dat die Spaanse milf er morgen avond staat
 
Tevens heb ik ook Coco gespot maar niet bij 18K nee bij 8K2 of k3 ze had het weer druk de heren stond echt in de rij voor haar.
Ik heb de instagram gezien van Coco en kwam er achter dat zij ook niet puur natuur is, zij heeft ook dingen gedaan aan haar lichaam, zoals buik strak trekken en BBL en siliconen en ook aan haar gezicht heeft ze iets gedaan. Ik heb wel vaker gezien dat mannen in de rij stonden, ik denk dat die mannen haar wel goed betalen.
 
het was feest bij K12 wat een terugkomers uit Roemenie yeaaah ik zag Kim, maar ook bruin haar Anna en blonde Anna weer terug deze staat links achterin overigens bij 38K1 ze zag er weer goed uit. Tevens heb ik ook Coco gespot maar niet bij 18K nee bij 8K2 of k3 ze had het weer druk de heren stond echt in de rij voor haar.\
Andra en Ruby waren er ook bij K4 Lorie helaas afwezig en op de kamer van Irina 5K1 stond de spaanse Milf met grote tieten en neppe kont heeft 1 van jullie broeders haar al gepompt ik hoor het graag. Adriana was er ook samen met Laura bij 5K4 en 5K3 overigens waren de kamers bij 18K helemaal leeg en zag ik bij 16aK1 een mooie brunette met silconen tieten en Arianna zag ik ook die mooie blonde schone genoeg keuze heren
Die spaanse milf is dat die met tattoos op de zij
 
Terug
Bovenaan Onderaan