Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is jouw mening, dat mag je vinden, maar dat is niet hetzelfde als de waarheid.
En als je op een grapje reageert door om je heen te slaan zegt dat veel over jou.
En wijs me eens één bericht aan, waar ik aan het trollen ben. En dat kan je ook rapporteren.
Ik vind het wel vervelend als je geweigerd zou worden omdat je donker bent, maar ik ken je niet om te weten of dat de werkelijke reden is.
Hoe bedoel je het is mijn mening en niet hetzelfde als de waarheid?
Ik snap dat je misschien de dames wilt verdedigen omdat je in de Geleenstraat werkt, maar wat ik zeg over de meeste Roemeense die werkzaam zijn in Den Haag dat ze veel make up op hebben en opgespoten lippen hebben en een arrogante houding hebben dat is 'geen mening' dat is gewoon een 'feit'. Dit zeggen toch meerdere leden hier op het forum en die het met mij eens zijn.
En hoe ze zich gedragen op social media komt ook echt overeen als je ze ziet achter de ramen. Niet allemaal maar ik heb het over de dames die wel zo zijn (voor de duidelijkheid).

En ik weet uit welke steden de dames vandaan komen en dat zijn plekken waar je helemaal geen donkere mensen ziet. En de meeste mannen/jongens die daar wonen zien er ook bijna allemaal hetzelfde uit, baardje, geëpileerde wenkbrauwen, strakke broeken (hoogwater dat je de kuiten ziet), tattoo's, ik zie dat het merk Dsquared2 daar veel word gedragen. Beetje een gay uiterlijk maar dat is mijn mening. En dat is waarschijnlijk voor sommige Roemeense dames die in Den Haag werkzaam zijn meer hun voorkeur. En donkere mannen/jongens in NL zien er gewoon heel anders uit vergeleken met de mannen/jongens die daar wonen en misschien zijn daarom donkere mannen/jongens voor sommigen niet hun voorkeur en hebben ze er niets mee🤷🏽‍♂️ en dit hoeft niet perse racistisch te zijn. En dat is misschien de reden dat ik door sommige Roemeense dames wordt geweigerd, tja het zij zo. Ik weet toch dat ik veel beter kan krijgen dan de dames die in de straten werkzaam zijn.
En sommige dames weigeren je ook op een hele arrogante manier of doen alsof ze jou niet zien en als je voorbij loopt en ze zien jou dan trekken ze opeens een arrogante blik en dat vind ik heel erg beledigend. Dus wie is er nou verkeerd bezig de raamdame of ik? Arrogantie is iets waar ik echt een hekel aan hebt en geeft echt aanstoot bij mensen en is gewoon een hele slechte eigenschap.

De omgeving waar je woont of bent opgegroeid kan ook veel invloed hebben op wat voor type mannen/vrouwen je valt. In Rotterdam bijvoorbeeld daar lopen heel veel blanke dames met negers rond en vallen ze op donkere mannen/jongens en niet alleen Nederlanders maar ook dames uit het Midden-Oosten vallen daar op negers, omdat er in Rotterdam gewoon heel veel negers wonen. Dus de omgeving kan ook veel invloed hebben op wie je valt.

En ik weet niet precies welke berichten dat waren over dat trollen, maar je betrok in ieder geval Amsterdam er weer bij en begon onnodig rare dingen te zeggen, en kijk 1 keer vind ik niet zo erg maar als je het meerdere keren doet en dan ook steeds bij mij en ik heb jou nooit wat aangedaan, ja dan gaat het wel irriteren.
 
Hoe bedoel je het is mijn mening en niet hetzelfde als de waarheid?
Ik snap dat je misschien de dames wilt verdedigen omdat je in de Geleenstraat werkt, maar wat ik zeg over de meeste Roemeense die werkzaam zijn in Den Haag dat ze veel make up op hebben en opgespoten lippen hebben en een arrogante houding hebben dat is 'geen mening' dat is gewoon een 'feit'. Dit zeggen toch meerdere leden hier op het forum en die het met mij eens zijn.
En hoe ze zich gedragen op social media komt ook echt overeen als je ze ziet achter de ramen. Niet allemaal maar ik heb het over de dames die wel zo zijn (voor de duidelijkheid).

En ik weet uit welke steden de dames vandaan komen en dat zijn plekken waar je helemaal geen donkere mensen ziet. En de meeste mannen/jongens die daar wonen zien er ook bijna allemaal hetzelfde uit, baardje, geëpileerde wenkbrauwen, strakke broeken (hoogwater dat je de kuiten ziet), tattoo's, ik zie dat het merk Dsquared2 daar veel word gedragen. Beetje een gay uiterlijk maar dat is mijn mening. En dat is waarschijnlijk voor sommige Roemeense dames die in Den Haag werkzaam zijn meer hun voorkeur. En donkere mannen/jongens in NL zien er gewoon heel anders uit vergeleken met de mannen/jongens die daar wonen en misschien zijn daarom donkere mannen/jongens voor sommigen niet hun voorkeur en hebben ze er niets mee🤷🏽‍♂️ en dit hoeft niet perse racistisch te zijn. En dat is misschien de reden dat ik door sommige Roemeense dames wordt geweigerd, tja het zij zo. Ik weet toch dat ik veel beter kan krijgen dan de dames die in de straten werkzaam zijn.
En sommige dames weigeren je ook op een hele arrogante manier of doen alsof ze jou niet zien en als je voorbij loopt en ze zien jou dan trekken ze opeens een arrogante blik en dat vind ik heel erg beledigend. Dus wie is er nou verkeerd bezig de raamdame of ik? Arrogantie is iets waar ik echt een hekel aan hebt en geeft echt aanstoot bij mensen en is gewoon een hele slechte eigenschap.

De omgeving waar je woont of bent opgegroeid kan ook veel invloed hebben op wat voor type mannen/vrouwen je valt. In Rotterdam bijvoorbeeld daar lopen heel veel blanke dames met negers rond en vallen ze op donkere mannen/jongens en niet alleen Nederlanders maar ook dames uit het Midden-Oosten vallen daar op negers, omdat er in Rotterdam gewoon heel veel negers wonen. Dus de omgeving kan ook veel invloed hebben op wie je valt.

En ik weet niet precies welke berichten dat waren over dat trollen, maar je betrok in ieder geval Amsterdam er weer bij en begon onnodig rare dingen te zeggen, en kijk 1 keer vind ik niet zo erg maar als je het meerdere keren doet en dan ook steeds bij mij en ik heb jou nooit wat aangedaan, ja dan gaat het wel irriteren.
De dames komen hier om geld te verdienen. Ze willen geen gezeik op de kamer, geen grote bek en geen geweld of bedreiging. Voor de meeste dames is dat helaas de reden dat ze sommige types weigeren. Raamstraten zijn de onderkant van de markt. Alles komt langs.
 
De dames komen hier om geld te verdienen. Ze willen geen gezeik op de kamer, geen grote bek en geen geweld of bedreiging. Voor de meeste dames is dat helaas de reden dat ze sommige types weigeren. Raamstraten zijn de onderkant van de markt. Alles komt langs.
Na alles wat ik heb gezegd, kom je met zo'n reactie? Heb je niets beter te zeggen dan dat. En de dames willen geen gezeik, grote bek of geweld of bedreiging in hun kamer en dat is logisch, maar sommigen veroorzaken dat zelf door voor te liegen of op te lichten of gewoon een hele snelle slechte afwerk seks te geven, zelfs als je voor een langere tijd hebt betaald.
Het ligt niet altijd aan een soort type wandelaar, sommige dames zijn zelf ook gewoon van slechte wil. Dus je moet niet doen alsof de dames altijd goed bezig zijn.

En voor de mannen die mij privé berichten sturen over het delen van social media's van de dames van Doublet/Geleen. Ik ga niks delen met jullie en ook niet naar andere leden die het ook willen weten.
Want ik had een keer bepaalde uitspraken gedaan over oudere mannen die op zo jong uitziende dames geilen en zich seksueel aangetrokken voelen door zulke dames en waren heel veel leden het niet met mij eens en kreeg ik heel veel kritiek en begonnen ze mijn bericht te rapporteren.
En nu vragen jullie mij of ik wat social media's kan delen, flikker op man. Ik deel helemaal niks, vraag het zelf maar aan de dames.
 
De dames komen hier om geld te verdienen. Ze willen geen gezeik op de kamer, geen grote bek en geen geweld of bedreiging. Voor de meeste dames is dat helaas de reden dat ze sommige types weigeren. Raamstraten zijn de onderkant van de markt. Alles komt langs.
De Roemeense meisjes zijn meestal mooie meisjes en ik weet uit ervaring dat die nogal eens kapsones hebben. Ze komen toch wel. Ze werken meestal elke dag en het is niet eenvoudig dagelijks meerdere mannen over je heen te krijgen. Een groot deel alleen al om de huur eruit te krijgen. En lastige of veeleisende klanten heb je ook, het hoeft maar een enkele te zijn. Vooral de gypsy's staan vaak erg onder druk van hun partner of een van de bazen om zoveel mogelijk te verdienen. Je kunt seks hebben met een mooie jonge vrouw en verwacht geen gfe. Als je vaker komt worden ze wat losser want ze willen je graag binden. De dames hebben het liefst vaste klanten. Is ook makkelijker als je maar een paar favorieten hebt, als je hun werktijden weet hoef je niet een "ex" voorbij te lopen. Dat houdt de relatie beter.
 
Vaak wel, gypsy meisjes worden traditioneel op pad gestuurd om in het oudste beroep veel snel geld voor de familie te verdienen. En soms volgen er klappen als het niet genoeg is. Een flink deel gaat naar de baas in de familie of de partner. De status van een vrouw is in deze cultuur laag. Kinderen worden vaak al vroeg opgeleid in zakkenrollen of winkeldiefstal. De armoede is natuurlijk ook een dwang. Vandaar dat men zo graag de term mensenhandel gebruikt. Prostitutie doet men volgens de wet gedwongen door armoede dus iedereen die het faciliteert is een mensenhandelaar. Natuurlijk erbij gesleept want er zijn wel meer beroepen die men doet gedwongen door armoede.
 
Laatst bewerkt:
De meeste Roemeense dames die werkzaam zijn in Den Haag zijn wel bijna allemaal hetzelfde qua gedrag en hebben bijna allemaal 1 kilo make up op hun gezicht en opgespoten lippen, en sommigen zitten dan ook onder de tattoos, ik vind dat persoonlijk echt niks man.
En ze komen hier in NL met een superieure houding achter de ramen staan, dan denk ik ook doe aub normaal, want je stelt niks voor en je komt uit een arm land en zo goed zie je er niet uit en je staat je lichaam hier te verkopen, dus je bent geen haar beter.

Ik heb meer dan 25 dames ontdekt op social media die werkzaam zijn in Doublet en Geleen, en ze zijn gewoon allemaal hetzelfde zo wat (materialistisch, veel make-up, opgespoten lippen, tattoos, proberen een luxe leefstijl te leiden) De meeste dames hebben ook al kinderen en zelfs een vriend of zijn getrouwd. Ik heb nu toch een beter beeld gekregen van de dames als je ziet hoe ze zich gedragen op social media. Nu begrijp ik wel dat met de meeste Roemeense dames de seks passieloos is en op een automatische piloot. En ook waarom ze niet iets hebben met donkere mensen, want de omgeving waar zij vandaan komen zie je helemaal geen donkere mensen. Dus snap ik nu waarom ik door sommige Roemeense dames wordt geweigerd.

De meeste type dames die werkzaam zijn in Geleen/Doubletstraat zijn gewoon van laag niveau.

En die Gabriella op nr 7 is ook een gypsy dat had ik niet verwacht, maar zo noemt ze haarzelf op social media.

Ik ben klaar met het bezoeken van Roemeense dames, dankzij hun social media heb ik gewoon een beter beeld gekregen van hoe ze zijn.
@JongenuitdeJordaan ik ben het voor een groot deel wel eens met wat je schrijft, maar wat ik me afvraag is hoe heb je dan 25 dames allemaal op social media gevonden. Weet je hun namen allemaal of zoek je op foto's en weet je dan wel zeker wie het is?
 
Behandel de dames maar met respect, je hebt toch het voorrecht seks te hebben met vele mooie (jonge)dames. Aan vele favorieten heb ik nog steeds dierbare herinneringen. En als je zelf niet uit de school klapt niemand die het weet. 😙 (Je medewandelaars houden hun mond wel). En dankzij het blauwe pilletje misschien wel tot je 80e!. Als je ziet hoeveel carrières en huwelijken er niet gebroken zijn wegens ongepaste intimiteiten of relaties. Waarom gingen die niet naar een sekstent?. Maar ja, als een BN'ner bent ben je ook niet anoniem, voor je het weet gaan ze hun memoires publiceren of je kunt een hoop geld neertellen.
 
@JongenuitdeJordaan ik ben het voor een groot deel wel eens met wat je schrijft, maar wat ik me afvraag is hoe heb je dan 25 dames allemaal op social media gevonden. Weet je hun namen allemaal of zoek je op foto's en weet je dan wel zeker wie het is?
Als je er 1 gevonden of gekregen heb is het vaak niet zo moeilijk meer. De meeste komen uit hetzelfde stadje of kennen elkaar vanuit de straat. En ze liken vaak elkaars FB of Tiktok..
Dus met een beetje speurwerk..
 
Keep on dreaming ! Deze worden zelfs geronseld door dames uit de streek zelf .
En nee geen fake nieuws .
Geronseld zal wel loslopen.. ze steken elkaar wel aan door de pronken met het vele geld wat ze verdienen.. en dan willen de anderen dat ook.
Ik zie op FB een aantal dames die filmpjes maken dat ze cruisen in hun hele dikke Mercedes. 😂
Heel toevallig zie je ook altijd net het stuur en het zeer uitgebreide digitale dashboard met alle schermen en full option infotaiment systeem.
 
Rony, jij heb toch geen zigeuner trauma opgelopen hoop ik 🤣
Ik heb helemaal niks tegen deze mensen.. Het is wel een feit dat een aantal dvp's heel veel waarde hechten aan rijkdom, en dit graag showen. Ook in Roemenië hebben de dames rijke celebraties als voorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan