Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat moet wel Catherine zijn @Rainyday .
Sinds afgelopen dinsdag voor 4 weken op vakantie.
 
@Paulus2 kom vrij weinig in den haag dus plattegrond had ik er wel bij gehaald maar dan nog was het lastig. En jammer camelia ook niet gezien. Toen maar naar doublet gegaan en claudia heeft me goed verwend recensie volgt straks
 
@Paulus2 kom vrij weinig in den haag dus plattegrond had ik er wel bij gehaald maar dan nog was het lastig. En jammer camelia ook niet gezien. Toen maar naar doublet gegaan en claudia heeft me goed verwend recensie volgt s
 
Vanavond nog even een rondje Doub gedaan. Veel ramen gesloten, maar nog best druk met wandelaars. Wilde langs Crystal, maar er zaten 2 stevige latina's op haar kamer. Ik denk dan ga ik langs Ariana, maar die lag zo niet uitnodigend op haar kruk te hangen en de hele tijd zonder ook maar op te kijken op haar telefoon te loeren.. wat een afknapper vind ik dat altijd.

Ik zag op nummer 12 nog wel een meid met super lekker kontje en wat tattoo's op haar been en arm, maar toen ik naar binnen wilde was ze foetsie.
Zonder neuken naar huis gegaan.

Weet iemand wie dat is op 12.. volgens mij 1 na laatste raam van rechts.
 
Vanavond nog even een rondje Doub gedaan. Veel ramen gesloten, maar nog best druk met wandelaars. Wilde langs Crystal, maar er zaten 2 stevige latina's op haar kamer. Ik denk dan ga ik langs Ariana, maar die lag zo niet uitnodigend op haar kruk te hangen en de hele tijd zonder ook maar op te kijken op haar telefoon te loeren.. wat een afknapper vind ik dat altijd.

Ik zag op nummer 12 nog wel een meid met super lekker kontje en wat tattoo's op haar been en arm, maar toen ik naar binnen wilde was ze foetsie.
Zonder neuken naar huis gegaan.

Weet iemand wie dat is op 12.. volgens mij 1 na laatste raam van rechts.
hallo broeder @Ted had ze een brilletje op dan was het waarschijnlijk Kim
 
Ja.. wel een behoorlijke tattoo op haar bovenbeen en ik dacht ook op haar arm. Jij kent alle meiden met kleine billen 😜

Als ik zo teruglees staat er weinig goeds op 12, dus ben goed weg gekomen denk ik.
Ik val altijd pressies op de slechte meiden 😄
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan