Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het gaat niet om de islamitische dames, maar om de islamitische klanten die niet komen neuken tijdens ramadan.
Veel dames nemen daarom vakantie/pauze tijdens deze periode.
Ja ik heb dat ook al jarenlang van veel dames gehoord, dat ze tijdens ramadan zo weinig klanten hebben. Ik begrijp het alleen nooit zo want als ik vraag of ze alleen moslims als klanten hebben dan zeggen ze nee ook veel die niet moslim zijn. Waarom maakt het dan zoveel verschil?
En over ramadan, mogen moslims dan ook geen seks hebben na zonsondergang? Ik dacht dan wel.
 
Ik heb het een keer gevraagd aan die dames en ongeveer 85 % van hun klanten zijn voornamelijk moslims. Ze verdienen er dus goud geld aan. Daarom niet zo gek dat de meeste van die dames het een maand lang wat rustiger aan doen. Als het goed is is het aankomende vrijdag suikerfeest, dus verwacht weer volle straten vanaf komend weekend en dan vooral in de avond. Ik blijf dan ff weg, hahahaha!!
 
Ik heb het een keer gevraagd aan die dames en ongeveer 85 % van hun klanten zijn voornamelijk moslims. Ze verdienen er dus goud geld aan. Daarom niet zo gek dat de meeste van die dames het een maand lang wat rustiger aan doen. Als het goed is is het aankomende vrijdag suikerfeest, dus verwacht weer volle straten vanaf komend weekend en dan vooral in de avond. Ik blijf dan ff weg, hahahaha!!
Onzin! Klopt geen moer van wat je zegt.
 
Ok, bedankt.
Keep us informed.
Mocht iemand haar in de avond zien...
Ik zou haar heel graag nog eens bezoeken maar Den Haag is toch een beetje reizen voor mij, vandaar mijn vraag
 
Mocht iemand Elena vandaag spotten (Geleen 110passage) please let me (en anderen) know.

Haar buurvrouw vertelde me vrijdag dat ze vanaf afgelopen zondag weer zou werken.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.857
Berichten
736.565
Leden
33.897
Nieuwste lid
LangePijp
Terug
Bovenaan Onderaan