Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemorgen medewandelaars,
Is Linda recent nog in Den Haag gespot? Of werkt ze misschien weer in Amsterdam (en zo ja: weer op de Wallen?).
Zou haar graag met een bezoek vereren, maar heb haar helaas op de momenten dat ik onlangs in Den Haag wandelde niet gezien… ☹️
Ik meen dat ik haar afgelopen vrijdag zag op de Oudekennissteeg hoekkamer in Amsterdam.
 
Net effe een rondje Den Haag gedaan.
Wat een drama weer/nog steeds.
Doubletstraat uitgestorven, vooral dames aanwezig die er al 10 jaar staan.
Geleen was niet veel beter.
Wel een paar moppies gezien, er stond een leuk blondje ergens op 74 die lachte lief naar me maar ze werd voor mijn neus weggekaapt.
Dus maar weer vertrokken zonder te neuken.
 
Geeft niet hoor, volgende keer beter.
Ik moet gewoon later op de dag gaan.
ik was er vorige week dinsdagmiddag rond een uur of twee, ik vond het op zich niet tegenvallen, uiteindelijk hoef er maar een te zijn, die naar je zin is.
Maar inderdaad, de meeste die er overdag staan, staan er al meer dan tien jaar, en daar is meestal het mooie er wel inmiddels vanaf.
 
Collega's ! Weet iemand of Braziliaanse samantha /Amanda begin van de Doubletstraat deze week aanwezig is geweest afgelopen tijd ? Wil morgen langs
is dat bij de Doublet 6 of 8?
Een wat stevige dame met half lang haar van een jaar of vijftig?
Die heb ik vorige week gezien, ik dacht dat zij ook een Braziliaans vlaggetje heeft bij haar raam.
 
Dat nieuwe parkeer tarief is voor de Doubletstraat niet heel fijn lijkt mij ? Paviljoensgrscht en zuidwal zit daar toch ? Ook doordat het in het centrum zo duur wordt wordt het rondom de Doubletstraat drukker en de garages ook
 
Dat nieuwe parkeer tarief is voor de Doubletstraat niet heel fijn lijkt mij ? Paviljoensgrscht en zuidwal zit daar toch ? Ook doordat het in het centrum zo duur wordt wordt het rondom de Doubletstraat drukker en de garages ook
Ik heb iets gelezen van een park and ride in new babylon met tram naar Scheveningen voor 5 euro kun je ook naar de doublet laat je het strand even voor wat het is
 
Kunnen jullie de discussie over parkeren niet verder voeren in dit topic?
 
Terug
Bovenaan Onderaan