Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
lori en Andra, irina en emma afwezig, bij 10K stond de mooie blonde theresa, tevens waren er bij K12 de ouwe garde zoals Kim, ELisa aanwezig bij 16K was ariana ook aanwezig, bij 24K 1 stond met brilletje Ina en daarnaast de nieuwe schone Erica met mooi zwart haar
erica? is dat de nieuwe dame? jong/klein/heel slank? overkant van waar irina normaal staat. die is met haar zusje inderdaad. terug naar huis.
 
erica? is dat de nieuwe dame? jong/klein/heel slank? overkant van waar irina normaal staat. die is met haar zusje inderdaad. terug naar huis.
ja inderdaad broeder ze is 21 jaar pas heel lief gezichtje mooi zwart haar precies mijn type nee ze staat links achterin bij de lekkere kattenkop kamers niet op 5K1 daar staat nu een grote blonde dame niet mijn type maar niet slecht
 
ja inderdaad broeder ze is 21 jaar pas heel lief gezichtje mooi zwart haar precies mijn type nee ze staat links achterin bij de lekkere kattenkop kamers niet op 5K1 daar staat nu een grote blonde dame niet mijn type maar niet slecht
ja man die zie ik het lieft er ook boven op zitten, zoals een irana. ik heb van haar nog geen profiel hier gezien,. klopt toch? zit er ook nog niet zo lang
 
Goedemorgen heren,

Even een snelle vraag. Heeft iemand enig idee hoe die dame op Geleenstraat 98/3 heet? Dat is die dame met donker haar, een bril, Roemeens en een grote reet. Één van de weinige die €100,- vraagt.

Ik zou graag de ervaringen met haar willen lezen voor ik zulke bedragen neertel. Heeft zij een topic? De zoekfunctie van deze website is met alle respect bagger.
 
Waarschijnlijk gaat het om onderstaande dame.
De zoekfunctie laat inderdaad wat te wensen over, als je bijvoorbeeld bij geavanceerd zoeken de zoekterm " Geleenstraat 98 " invult krijg je de melding dat het woord te lang is, en krijg je alles met geleenstraat.
Wat dat aangaat kon je op het oude hookers forum veel makkelijker op adres zoeken.

 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk gaat het om onderstaande dame.
De zoekfunctie laar inderdaad wat te wensen over, als je bijvoorbeeld bij geavanceerd zoeken de zoekterm " Geleenstraat 98 " invult krijg je de melding dat het woord te lang is, en krijg je alles met geleenstraat.
Wat dat aangaat kon je op het oude hookers forum veel makkelijker op adres zoeken.

Helemaal mee eens. Dit is haar. Super bedankt wederom heren 👍
 
Hier staat hoe dat moet, laat maar weten als je hulp nodig hebt

En dat zou dan hier geplaatst moeten worden
 
Hier staat hoe dat moet, laat maar weten als je hulp nodig hebt

En dat zou dan hier geplaatst moeten worden
Hier staat hoe dat moet, laat maar weten als je hulp nodig hebt

En dat zou dan hier geplaatst moeten worden
gelukt volgens my bedankt
 
ja zeker maar het was triest in de straten gisteren veel leeg
Hoe kan dat nou?
De straten zouden toch uit moeten puilen in het weekend..
Ik lees dit zo vaak de laatste tijd.. zou raam prostitutie dan echt minder populair aan het worden zijn onder de dames?

Ik moet wel zeggen dat ik (met name in de Doublet) weinig nieuwe aanwas ziet als ik er heel af en toe eens ben.
Was er gewoon 3 jaar amper geweest en zie nog steeds dezelfde gezichten als 5 jaar geleden.

Ik vrees toch dat illegale Kinky thuisontvangst meer oplevert en ook meer vrijheid geeft. Controle en risico verwaarloosbaar en het risico waard.
 
Hoe kan dat nou?
De straten zouden toch uit moeten puilen in het weekend..
Ik lees dit zo vaak de laatste tijd.. zou raam prostitutie dan echt minder populair aan het worden zijn onder de dames?

Ik moet wel zeggen dat ik (met name in de Doublet) weinig nieuwe aanwas ziet als ik er heel af en toe eens ben.
Was er gewoon 3 jaar amper geweest en zie nog steeds dezelfde gezichten als 5 jaar geleden.

Ik vrees toch dat illegale Kinky thuisontvangst meer oplevert en ook meer vrijheid geeft. Controle en risico verwaarloosbaar en het risico waard.

Het is inderdaad minder maar niet lege straten veel dames zijn nu ook op vakantie en komen hopelijk binnen kort terug
tevens komen en gaan ook nieuwe dames
 
Terug
Bovenaan Onderaan