Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van gisteren weet ik niet, maar vandaag zaten er aan de even kant van de Geleenstraat al meer dan 40. Vaak wordt er te laag geschat. Zoals vroeger wordt het niet meer.
Ik was er donderdag ook overdag en ik kan beamen dat het aanbod bijna beschamend was, ik kwam uiteindelijk op een kleine 45 dames uit. Ik ben even uitgeweken naar de Doublet maar ook daar wat het zeldzaam stil.
Wellicht een momentopname maar voor mij wel de bevestiging van de tendens dat het alleen maar stiller wordt.
 
Die tel ik altijd mee, je kan in het raam zien aan spullen zoals handdoekje, bordje , tel oplader en of andere dingen of het raam bezet is en als je langer rondloopt zie je natuurlijk ook weer dames vrijkomen plus de bekende druk bezette dames die ik altijd meetel als aanwezigheid.
 
Ik denk toch dat kinky en thuis ontvangst het niet gaat worden want het is dan allemaal tijdelijk zo lang het illegaal is. En als het legaal wordt, dame gaat zich registreren etc, zullen de buren gaan klagen over overlast.
 
Ik denk toch dat kinky en thuis ontvangst het niet gaat worden want het is dan allemaal tijdelijk zo lang het illegaal is. En als het legaal wordt, dame gaat zich registreren etc, zullen de buren gaan klagen over overlast.
kinky word het ook niet dit jaar 5 keer afgesproken met een dame via kinky en alle 5 de keren aangebeld en daarna direct weggegaan . want je gaat op de foto`s af naar een leuk klein slank poppetje en dan komt ereen tevoorschijn van het voormaat kamerolifant . ja dan ga ik direct weer weg.
 
Dan heb je stad en land afgereisd en vind je niet degene die je zocht. Mijn ervaring toen ze nog in de krant adverteerden. En is het veilig 'savonds in een verlaten flatwijk?. In de raambuurten zie je meestal wel wat je krijgt. Ondanks het verminderde aanbod vind ik meestal wel wat ik zoek. In de avond zijn de meeste en de mooiste dames. Meerdere malen komen en een tijd rondwandelen. Ik blijf dan meestal bij een paar favorieten.
 
Prive ontvangst is zeker niet altijd ideaal, daar ben ik het mee eens.
Vele fakers (zowel klant als dame) en daardoor gaan de dames (of planner) vaak heel slordig om met afspraken.
Er worden heel vaak nep foto's gebruikt, en als de dames even geen zin meer hebben of te druk blokkeren ze klanten of reageren gewoon niet meer.
Al met al kan een prive bezoek een heel avontuur zijn, en ben je soms de hele avond in touw voordat je een half uurtje kunt neuken.
Voordeel van prive is wel dat veel dames betere service geven als de afwerkseks achter de ramen.. maar dat komt wel met een prijs.
 
Al met al kan een prive bezoek een heel avontuur zijn, en ben je soms de hele avond in touw voordat je een half uurtje kunt neuken.
Daar moet ik echt niet denken, en dan in je auto wachten, in vaak een achterstandswijk tot dat dame je wilt ontvangen. Veel te veel gedoe voor een half uurtje neuken.
 
Daar moet ik echt niet denken, en dan in je auto wachten, in vaak een achterstandswijk tot dat dame je wilt ontvangen. Veel te veel gedoe voor een half uurtje neuken.
Klopt!
Maar de ervaringen die ik de laatste 2 jaar heb opgedaan met prive bezoek zijn in positieve zin niet te vergelijken met de voorgaande 6 jaar Doubletstraat.
Ik kan inmiddels ook niet meer terug naar de ramen omdat ik uit die standaard service geen voldoening meer haal.
 
Aardig wat ervaring met ramen en privé ontvangst. Ooit geswitched van ramen naar privé ontvangst. Dat laatste daar krijg ik meer wat ik zoek, geen rush rush, TZ. Nu toch weer interesse in de ramen. Prijzen privé ontvangst zijn niet leuk meer. Eens kijken of ik bij de ramen de voor mij juiste dames eruit kan pikken :)
 
Klopt!
Maar de ervaringen die ik de laatste 2 jaar heb opgedaan met prive bezoek zijn in positieve zin niet te vergelijken met de voorgaande 6 jaar Doubletstraat.
Ik kan inmiddels ook niet meer terug naar de ramen omdat ik uit die standaard service geen voldoening meer haal.
toevallig ben ik afgelopen donderdagavond in de Doublet geweest, vaak vind ik het "windowshoppen" ook wel leuk en geil.
Uiteindelijk ben ik niet bij een dame naar binnen geweest, omdat ik niet echt iets kon vinden waar ik warm van werd.
Ik ben voorlopig ook niet van plan om de Doublet te bezoeken, maar ja, je weet het nooit, zeker als ik toch in de buurt ben.
 
Daar moet ik echt niet denken, en dan in je auto wachten, in vaak een achterstandswijk tot dat dame je wilt ontvangen. Veel te veel gedoe voor een half uurtje neuken.
Privé ontvangst moet je anders benaderen. Lees je hier in, zie je iets interessants én betrouwbaars (je hebt je ingelezen) dan maak je de afspraak. Gaat eigenlijk altijd goed is mijn ervaring.
 
Aardig wat ervaring met ramen en privé ontvangst. Ooit geswitched van ramen naar privé ontvangst. Dat laatste daar krijg ik meer wat ik zoek, geen rush rush, TZ. Nu toch weer interesse in de ramen. Prijzen privé ontvangst zijn niet leuk meer. Eens kijken of ik bij de ramen de voor mij juiste dames eruit kan pikken :)
Ramen is voor mij zeker nog wel een optie hoor.
Als het snel, makkelijk, en goedkoop moet ga ik er vast nog wel eens langs.
Dat goedkoop is trouwens ook maar relatief. Ik betaal nu prive €100 voor 30min met alles (echt alles) erop en eraan.. (€140 per uur) en in de Doublet betaal je tegenwoordig omgerekend ook bijna €200 per uur bij een aantal dames.
 
Privé ontvangst moet je anders benaderen. Lees je hier in, zie je iets interessants én betrouwbaars (je hebt je ingelezen) dan maak je de afspraak. Gaat eigenlijk altijd goed is mijn ervaring.
Het is mijn ding niet zo, ik moet keus hebben, en niet ergens naar toe gaan, waar maar een vrouw beschikbaar is, en die er dan nog anders uit ziet dan op haar profiel.
En voor mij is een deel van de spanning het zogenaamde windowshoppen, praatje maken, dames bekijken en dan een keuze maken.
 
en in de Doublet betaal je tegenwoordig omgerekend ook bijna €200 per uur bij een aantal dames.
dat klopt wel ongeveer, of je moet op een regenachtige dinsdagavond langs gaan, dan willen een hoop vrouwen nog wel voor een uurtje voor € 100,00 doen, zeker als ze al een rustige dag en/ of avond hebben gehad.
 
bij 30K1+30K2 staan 2 hele leuke roemeense poppetjes met leuk gezichtje en lang zwart haar links van Tanja broeder @LustigeHond
die heb ik ook gezien @modjomaster, een is er vrij klein en heeft een niet zo mooi gezicht met een scheve neus ala Lori.
De ander zag er wel redelijk uit, was ook iets langer, en had een mooi gezicht, alleen vertrouw ik dat soort dames niet zo, vaak een kat in de zak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan