Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mm, maar toen ik naar boven liep kwam ik voor vier deuren naast elkaar te staan, zonder raam erin. Dan weet ik niet welke ik nodig heb
Je moet ook van beneden af naar een specifieke dame gebaren dat je naar boven wil komen.
Dan doet de betreffende dame de deur voor je open en kun je een praatje beginnen.
M.a.w. naar boven lopen zonder dat iemand weet dat je de trap opkomt is niet zinvol.
 
Je moet ook van beneden af naar een specifieke dame gebaren dat je naar boven wil komen.
Dan doet de betreffende dame de deur voor je open en kun je een praatje beginnen.
M.a.w. naar boven lopen zonder dat iemand weet dat je de trap opkomt is niet zinvol.
Mijn ogen zijn niet goed genoeg meer om (in donker) te beoordelen hoe ze eruit zien. Nooit echt de gok durven wagen om naar boven te gaan.
 
Raambordelen verdwijnen langzaam, internet last thuisprostitutie groeien, en overal zuecje steeds meer ramen leeg stasn , terwijl er al steeds minder ramen zijn door sluitingen. Marktwerking en geldgebrek bij klanten zorgt dus nu al voor een natuurlijke sluiting.
 
Ben benieuwd of Linda en Natalia vandaag wel aanwezig zijn in de Geleenstraat of Hunsestraat. Hopelijk dat Paulus2 het kan melden als hij een rondje gemaakt heeft. In ieder geval alvast bedankt voor de update...
 
Terug
Bovenaan Onderaan