Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag me wel af wat de consequenties zijn voor de dame als ze minderjarige klanten ontvangt ?
Er zijn huisregels en die horen ze te handhaven, als die huisregels worden overtreden dan zal de politie maar ook overheidsorganisaties sancties opleggen bij overtredingen. Paulus2 zegt toch dat er in het verleden panden werden gesloten om die reden. Wellicht kan de dame niet meer werken in de straat? Of ik weet niet wat voor straf ze zullen krijgen.

@Preach Ik denk niet dat zo iets in de huisregels staat, "Vanaf je 16e mag je seks met dvp's hebben als zij er ook akkoord mee gaat", dat zou absurd zijn. Je denkt wel erg makkelijk en nuchter over dit soort dingen aangezien jou berichten.
 
Er zijn huisregels en die horen ze te handhaven, als die huisregels worden overtreden dan zal de politie maar ook overheidsorganisaties sancties opleggen bij overtredingen. Paulus2 zegt toch dat er in het verleden panden werden gesloten om die reden. Wellicht kan de dame niet meer werken in de straat? Of ik weet niet wat voor straf ze zullen krijgen.

@Preach Ik denk niet dat zo iets in de huisregels staat, "Vanaf je 16e mag je seks met dvp's hebben als zij er ook akkoord mee gaat", dat zou absurd zijn. Je denkt wel erg makkelijk en nuchter over dit soort dingen aangezien jou berichten.

De huisregels zijn 1 ding, de zedenwet is iets anders. De politie heeft niet zo veel te maken met lokale huisregels.

Er zijn voorbeelden van minderjarige DvP's waarvan de bezoekers toch echt zwaar onder handen zijn genomen, ook al was er wederzijdse toestemming... En als het goed is maakt het voor de wet niets uit of de minderjarige nou een man of een vrouw is.
 
Er zijn huisregels en die horen ze te handhaven, als die huisregels worden overtreden dan zal de politie maar ook overheidsorganisaties sancties opleggen bij overtredingen. Paulus2 zegt toch dat er in het verleden panden werden gesloten om die reden. Wellicht kan de dame niet meer werken in de straat? Of ik weet niet wat voor straf ze zullen krijgen.

@Preach Ik denk niet dat zo iets in de huisregels staat, "Vanaf je 16e mag je seks met dvp's hebben als zij er ook akkoord mee gaat", dat zou absurd zijn. Je denkt wel erg makkelijk en nuchter over dit soort dingen aangezien jou berichten.
Regels ,regels zijn prima ,en gelukkig maar ,je zou ze zomaar kunnen overtreden . Wij zijn niet heiliger dan de paus .
 
De huisregels zijn 1 ding, de zedenwet is iets anders. De politie heeft niet zo veel te maken met lokale huisregels.

Er zijn voorbeelden van minderjarige DvP's waarvan de bezoekers toch echt zwaar onder handen zijn genomen, ook al was er wederzijdse toestemming... En als het goed is maakt het voor de wet niets uit of de minderjarige nou een man of een vrouw is.
Oh ja maar ik bedoelde meer de specifieke huisregel van wat de minimumleeftijd is om een prostituee te bezoeken als je die overtreedt, dan kan je wel met de politie te maken krijgen.

Ik heb die voorbeelden van minderjarige dvp's waarvan de bezoekers zwaar onder handen zijn genomen, ook al was er wederzijdse toestemming, ook wel eens gelezen. Je kan maximaal een celstraf krijgen van 6 jaar. En dan lees je dat de bezoekers maar zogenaamd niet wisten dat de dvp minderjarig was.
 
Oh ja maar ik bedoelde meer de specifieke huisregel van wat de minimumleeftijd is om een prostituee te bezoeken als je die overtreedt, dan kan je wel met de politie te maken krijgen.
Volgens mij heb je het toch echt over de zedenwet.

Een huisregel is iets wat een instelling zelf bedenkt. Als een privéhuis zegt dat ze alleen klanten boven de 30 willen, en er komt daar een jongen van 29 seksen, dan gaat de politie daar echt niets aan doen hoor.
 
Klopt inderdaad Rony! Al jaaaaaren terug. Denk dat ik toen 20 eu heb betaald in die periode! (Haar zusje heb ik trouwens ook gehad haha)
Camela nog nooit bezocht, haar patrica of Carolina zoals ze zich zelf tegenwoordig noemt wel, dat was vroeger, een lekker ding, maar ik vind haar nu wat te oud, en ze heeft ook best wel raar gedrag en een zware irritante stem.
Aan de andere ingang van de passage staat er nog een Colombiaanse met flinke opgepompt tieten en ook niet zo jong meer, volgens mij is dat ook een zus.
 
Heeft iemand ervaring met de de wat oudere dame op 26 k3, ze werkt alleen over dag, ze is blank met geblondeerd haar, soms kort maar de laatste keer dat ik haar zag lang (extensions ) ik schat haar begin veertig, ik vermoed Colombiaans maar ik weet dat niet zeker.
 
Ja, dat zou heel goed kunnen kloppen.
Wat de consequenties zijn als een minderjarige klant wordt binnen gelaten weet ik niet.
ìk denk dat de dame beboet zou kunnen worden, zeker als de klant jonger is dan 18, dan is het pedofolie, lijkt mij.
Ik dacht zelfs nog, dat dat een behoorlijk zwaar vergrijp is.
 
Laatst bewerkt:
hoe heet die dame met die gigantisch dikke kont in de stenen passage ? K4 uit m'n hoofd. Tattoos op haar kont en voor mij is ze nieuw. De stenen passage begint sowieso een beetje een dikke konten walhalla te worden . Katalina Yessy Sandra en nu deze . Ze staat tegenover Sandra en heeft ook een naam bordje maar ben de naam kwijt
 
hoe heet die dame met die gigantisch dikke kont in de stenen passage ? K4 uit m'n hoofd. Tattoos op haar kont en voor mij is ze nieuw. De stenen passage begint sowieso een beetje een dikke konten walhalla te worden . Katalina Yessy Sandra en nu deze . Ze staat tegenover Sandra en heeft ook een naam bordje maar ben de naam kwijt
was dat niet iets van Melissa of zo iets ?
Ik weet welke dame je bedoeld staat er inmiddels al een tijdje, stevige dame met een dikke kont, en geblondeerd haar.
Yessy heeft geen beste naam, daar zal ik met een grote boog om heen kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan