Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja klopt wat een gek joh. Vroeg voor pijpen en neuken 150 euro jammer ben zo weggelopen oplichster

Het zijn ook altijd die Roemenen of zigeuners die dit doen eh, ik word soms echt schijt ziek van hun, het zijn net geldwolven. Ze moeten gewoon een vaste tarief aanhouden en niet steeds veranderen.

Verder vind ik de Doubletstraat ook geen leuke straat meer om dames te bezoeken, de dames die ik daar zou bezoeken vragen de meesten 50 voor p+n en het is eigenlijk de goedkoopste straat in NL met de minst goed uitziende dames. In de Geleenstraat kan ik zelfs voor 50 sommige dames bezoeken waar extra's zijn inbegrepen en daar zien de dames toch beter uit dan de Doublet dames en in Antwerpen heb je bij sommige dames ook extra's inbegrepen en daar zien ze er ook veel beter uit, beter dan de dames in Den Haag vind ik.
Ik ga voorlopig niet meer naar de straten in Den Haag.
 
Een van mijn vaste dames zei dat veel weer terug zijn naar E40,-. Anders zaten ze maar uren te wachten en verdienen minder. Er zijn nog heel wat die gewoon E40 - vragen. Waarom zou je anders nog naar D. gaan als ze in G. voor hetzelfde geld een stuk mooier zijn. Toch waren mijn meeste favorieten in D., er zitten vaak hele leuke bij, niet de mooiste maar wel vriendelijker. Betaal je wat meer en kom je vaker dan krijg je ook meer.
 
Een van mijn vaste dames zei dat veel weer terug zijn naar E40,-. Anders zaten ze maar uren te wachten en verdienen minder. Er zijn nog heel wat die gewoon E40 - vragen. Waarom zou je anders nog naar D. gaan als ze in G. voor hetzelfde geld een stuk mooier zijn. Toch waren mijn meeste favorieten in D., er zitten vaak hele leuke bij, niet de mooiste maar wel vriendelijker. Betaal je wat meer en kom je vaker dan krijg je ook meer.
Ja ik heb het zelf ook gezien dat sommige dames heel lang vrij staan en geen klant naar binnen ging.
Maar ik vind gewoon dat ze een vaste prijs moeten aanhouden, ik heb bij meerdere dames meegemaakt of gehoord (op een afstand) dat ze niet eerlijk zijn over hun prijzen. Voor de een is het 40 en de andere weer 50 en de andere weer 100, ik spreek ze daar ook op aan en dan hebben ze niets terug te zeggen. En het zijn altijd die Roemenen en zigeuners die dit doen, het is voor mij gewoon een onsympathiek volk.

De meeste dames die 40 vragen zijn dames waar ik niet mee intiem wil zijn en ze zijn ook al wat ouder, dus dat word hem voor mij niet. En alle nieuwe dames die ik heb gesproken vragen 50 en die arrogante inhoudsloze dames van 12/10 ook, Joanna, Ruby en Gabriella die dichtbij de pisbakken staat ook.

In 2018/2019 stonden er veel betere en leukere dames in de Doublet, maar helaas zijn ze al weg. Nu staat er alleen maar troep en de straat stinkt altijd.
Ik ga de komende periode alleen naar Duisburg voor dvp's, veel betere dames en een mengelmoes van verschillende nationaliteiten.
 
Hoe is de bezetting in de Doub??
Mas o menos zoals ze in het spaans zeggen, niet goed en niet slecht
Ik kom er net vandaan. De bekende Roemeense dames op 4 (Lori. Andra en Ruby) op 4 k1 een Roemeense dame, waar ik de naam niet van ken. Verder heb ik Coco gezien en Nena. bij kamer 16 stond ook een Roemeense dame, Verder de Maya met de grote schaamlippen op haar eigen kamer.
Verder Barbie Jessica gezien, zag er lekker uit vandaag. Geblondeerde Joanna met de grote ........ gezien in de stenen passage, ook daar Rosanna met bril en Erika.
Witte passage was niet veel, de bekende oudere latina's
Ook Ingrid was weer van de partij. Ook Heb ik Yvonne op 29 k4 gezien.
Al met al voor een dinsdagmiddag in de zomervakantie viel het mij niet tegen
 
Mas o menos zoals ze in het spaans zeggen, niet goed en niet slecht
Ik kom er net vandaan. De bekende Roemeense dames op 4 (Lori. Andra en Ruby) op 4 k1 een Roemeense dame, waar ik de naam niet van ken. Verder heb ik Coco gezien en Nena. bij kamer 16 stond ook een Roemeense dame, Verder de Maya met de grote schaamlippen op haar eigen kamer.
Verder Barbie Jessica gezien, zag er lekker uit vandaag. Geblondeerde Joanna met de grote ........ gezien in de stenen passage, ook daar Rosanna met bril en Erika.
Witte passage was niet veel, de bekende oudere latina's
Ook Ingrid was weer van de partij. Ook Heb ik Yvonne op 29 k4 gezien.
Al met al voor een dinsdagmiddag in de zomervakantie viel het mij niet tegennt
broeder @Rony80 kan jij beschrijven hoe de dame eruitzag op 4K1?? had ze blond/zwart haar dik/dun klein/groot ik ken bijna alle roemeense poppetjes
 
Mas o menos zoals ze in het spaans zeggen, niet goed en niet slecht
Ik kom er net vandaan. De bekende Roemeense dames op 4 (Lori. Andra en Ruby) op 4 k1 een Roemeense dame, waar ik de naam niet van ken. Verder heb ik Coco gezien en Nena. bij kamer 16 stond ook een Roemeense dame, Verder de Maya met de grote schaamlippen op haar eigen kamer.
Verder Barbie Jessica gezien, zag er lekker uit vandaag. Geblondeerde Joanna met de grote ........ gezien in de stenen passage, ook daar Rosanna met bril en Erika.
Witte passage was niet veel, de bekende oudere latina's
Ook Ingrid was weer van de partij. Ook Heb ik Yvonne op 29 k4 gezien.
Al met al voor een dinsdagmiddag in de zomervakantie viel het mij niet tegen
Dank voor je moeite om dit op te schrijven voor mij en je andere wandelbroeders
 
Terug
Bovenaan Onderaan