Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was maandag om 10 uur weer eens in de Geleenstraat geweest, kwam er vroeger veel meer toen ik nog in Den Haag woonde, moest er toevallig zijn ergens in de stad dus dacht, ga er weer eens langs, het eerste wat mij opviel is dat de straat aardig achteruitgegaan is, echt overal rotzooi, en naast de pisbak is zelfs een riool deksel compleet verroest waardoor er een gat in zit en ruik je het riool. Kom op Den Haag, de Geleenstraat is een van de bekendste straten van Den Haag! Laat het niet verslonzen alleen maar omdat er raam prostitutie plaats vindt! Er zaten niet veel dames omdat het nog vroeg was, en ook vakantie en ontzettend rotweer, maar heb ik Angel bezocht, was mij erg bevallen! Een aardige meid waar ik graag eens terug kom!

En nog een vraagje, bijna tegenover Angel, zat een dame, van Midden Oosten afkomst, ik denk ergens in de 20, D borsten, en een litteken op d'r borstkast, nogal opdringerig mannen naar binnen te krijgen, dacht, die komt op een gegeven moment door d'r raam heen om wandelaars naar binnen te slepen!
 
Laatst bewerkt:
Iemand deze dame weer gespot in de Doub?
Alvast bedankt!

 
Terug
Bovenaan Onderaan