Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand een idee wie de kinky dame is die zaterdag avond op de kamer van Stella stond (geleenstraat 23k7)? Rode lak catsuit met lange laarzen, kort blond haar en een spleetje tussen haar tanden? Stond veel met Laura te kletsen, ze zag er spannend uit maar zag haar aardig wat mannen afwijzen.

Uiteindelijk bij Sonja beland, ik moest weer even genieten van die billen......
 
Anna Doubletstraat 1 linker raam als je haar 50 euro betaald en je vraagt of ze je wil pijpen zonder condoom doet ze dat ze is een Colombiaanse vrouw wel op leeftijd ik denk nu dat ze 63 is maar dat zou ik haar niet geven ik dacht dat ze er vaak is tot de avond 22:00 uur
Zit die er nog steeds/weer? Ik bezocht haar wel eens, pijpt inderdaad zc maar niet zo geweldig en ze doet niet mee, lijkt wel of ze alles met tegenzin doet. Is wel nette vrouw
 
Van de week een aantal keer geweest in doub en toen zat ze in de avond op kamer 2 tegenover Bibiana maar ze gaat wel altijd rond 22:00 naar huis.

Groet, TOM HOOKER
Dat klopt @TOM HOOKER, ze zit al een paar maanden in kamer 2.
ik heb haar een dag of tien geleden overdag gezien, vaak zitten de gordijnen dicht, maar dan doet ze even een dutje of middagslaapje.
 
Niet Den Haag Algemeen maar waarschijnlijk zijn veel van ons ook op het Zandpad in Utrecht geweest. Dit topic wordt nog maar weinig bezocht dus verwijs ik naar een stel foto's van het Zandpad kort na de sluiting, aug.- dec. 2013. (Naar beneden scrollen).

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan