Recensie Erika , Den Haag , Doubletstraat P11/25 k14 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

el niño mimado!

Stamgast
889
29/08/21
2.839
26
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag een stevige Dominicaanse dame bezocht in de stenen passage in kamer 14 als ik goed heb opgelet. Ze stelde zich voor als Erika. De dame heeft een lekkere stevige kont en lekkere naturel tietjes. Ik vroeg om een lekkere GFE behandeling, lekker knuffelen. Wat ik wel een beetje jammer vond, is dat ze haar stockings niet uit wilde doen, hooguit een beetje naar beneden schuiven. Ook haar corset-setje dat ze aanhad wilde ze niet uitdoen. Dat was een beetje 'complicado'. Ik had het idee dat ze haar buik wilde bedekken. Ze vind zichzelf een beetje te dik zei ze. Maar ik hou wel van een beetje stevige dame. Ze zag er verder erg goed uit. Had heerlijke zachte lippen, mooi krullend donker haar en mooie ogen. Dat van die kleding die aanbleef dacht ik al: dit wordt moeilijk klaarkomen voor mij. Ook al omdat ik een half uurtje daarvoor in de Geleen al tot een grommend orgasme was gekomen. Dus echte sex is het er niet van gekomen. Uiteindelijk heb ik mezelf afgetrokken terwijl ik haar zoende en haar heerlijke borsten kon likken en zuigen. Leuke en mooie meid, we hebben veel gepraat en ook nog samen op haar muziek gedanst. Maar een herhalingsgevaar zit er voor mij niet in vanwege de kleding die niet helemaal uit gaat. Jammer.
 
Een uurtje met haar is €120 en als ik me niet vergis, zei ze dat ze soms ook in een andere kamer te vinden is (dit was volgens haar niet haar vaste kamer). Het is echt een knappe verschijning. Sommige mannen zullen het geil vinden als haar stockings aan blijven, maar doordat ik al eerder een bezoek had gedaan, werd dat voor mij te moeilijk (ik hou van lekker naakt gewoon). Misschien niet helemaal fair naar haar toe om 2 sterren te geven, want het was erg gezellig. Voor de overall gezelligheid geef ik 3 sterren, maar had toch echt heel graag haar lekkere naakte lijf willen zien en dat hoeld ze een beetje verborgen.
 
Maar een herhalingsgevaar zit er voor mij niet in vanwege de kleding die niet helemaal uit gaat. Jammer.
Dat is wel jammer dat de kleding niet helemaal uit ging, Dit zou voor mij ook een reden zijn om geen vervolg bezoek te doen.
Ik heb haar een aantal jaren geleden bezocht, maar toen gingen. dacht ik gewoon de kleren uit.
Een tijdje geleden zag ik haar ook op bovenstaand adres, en wat mij opviel, is dat ze een beetje verdekt achter in de kamer zit, zodat je haar niet goed kan zien.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Aantal weken geleden op een dinsdagmiddag deze mooie Dominicaanse dame bezocht, had haar een aantal jaren geleden ook al eens bezocht. Ik was gevallen voor haar mooie bos haar en haar figuur, die ondanks de extra kilootjes best aantrekkelijk is. Prijsje afgesproken met haar en naar binnen gegaan, ze houd van knuffelen en kusjes geven, Al met al een prima tijd met haar gehad. ik vind het wel geil dat ze haar stocking aanhoud, het heeft wel wat. De dame heeft volgens mij geen vaste kamer, want ik heb haar al op diverse kamers gezien in de stenen passage.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recensie Lieve mooie vrouw. Is zacht en geeft je een girlfriend gevoel. Verwacht geen wilde sex.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan