Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even een vraagje heren. Wil weer beetje wandelen na 1.5 jaar. Ben een beetje op zoek naar pzc, deepthroat en tz. Dames als claudia, lisa ken ik wel voor een geile tijd maar vroeg me af of jullie wat van jullie favs zouden kunnen delen die ook dit aanbieden. Zou het zeker waarderen, sinds ik even uit de roulatie ben geweest
 
Even een vraagje heren. Wil weer beetje wandelen na 1.5 jaar. Ben een beetje op zoek naar pzc, deepthroat en tz. Dames als claudia, lisa ken ik wel voor een geile tijd maar vroeg me af of jullie wat van jullie favs zouden kunnen delen die ook dit aanbieden. Zou het zeker waarderen, sinds ik even uit de roulatie ben geweest
Welke Lisa bedoel je?
De Lisa met het verlichte beertje op de Doublet 10 of de Donkere Colombiaanse Milf op 20?
Ik weet dat Claudia uit de recensies, dat zij er om bekend staat, van andere dames zou ik het niet zo snel weten. Lorena misschien in de stenen passage, maar dat moet wel je type zijn.
 
Laatst bewerkt:
Welke Lisa bedoel je?
De Lisa met het verlichte beertje op de Doublet 10 of de Donkers Colombiaanse Milf op 20?
Ik weet dat Claudia uit de recensies, dat zij er om bekend staat, van andere dames zou ik het niet zo snel weten. Lorena misschien in de stenen passage, maar dat moet wel je type zijn.
Bedoelde lisa met t beertje. Ja misschien een kleine kanttekening dat ik wel opzoek ben naar de wat knappere dames. Ieder zijn smaak natuurlijk, maar de verschillende oudere dames in doublet trekken me niet echt aan
 
Goedenavond heren,
Is er toevallig iemand die weet welke goede dames er zijn vnv?(ik kom vanuit het puntje van Noord-Holland) en ik dacht als iemand in de buurt is of is geweest. Ook qua drukte van de bezetting, zodat ik weet wel/ niet te gaan. Dank alvast!
 
Bedoelde lisa met t beertje. Ja misschien een kleine kanttekening dat ik wel opzoek ben naar de wat knappere dames. Ieder zijn smaak natuurlijk, maar de verschillende oudere dames in doublet trekken me niet echt aan
Wat ik begrepen hebt kom je bij Lisa niet zo snel binnen zonder afspraak. Voor de rest zou ik het niet zo snel weten bij welke jonge knappe meid je terecht kan voor PZC en deepthroat. Naar mijn idee zijn dat er maar weinig, maar wellicht dat iemand anders een suggestie heeft.
 
Ja hoeft niet perse so freaky als claudia te zijn snap dat dat best uniek is. Maar gaat ook meer om de intentie van de dame om m volledig weg te werken. Is idd moeilijk te vinden dacht misschien hier vragen of er in de afgelopen paar jaar nieuwe sterretjes zijn ontdekt
 
Terug
Bovenaan Onderaan