Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@modjomaster moet vanavond weer moeilijke keuzes gaan maken 😂

Iemand Crystal (31p) alweer gezien?
En worden Andra en Ariana (16a) nog wel eens gesignaleerd, gewoon uit interesse.
Ik denk dat @modjomaster blij is, dat er uberhaupt keuzes gemaakt kunnen worden, dat is wel eens anders geweest.

Cristal niet gezien @Ted
Ariane zit volgens mij al een tijdje op 29, wellicht dat iemand dit kan bevestigen.
De blonde Milf Andra, al een tijdje niet gezien. Ze staat nog steeds op mijn to do lijst.
 
Ja hoor Paulus dat klopt wel,
Ik werk liever alleen op afspraak zodat ik weet wie en hoelaat en ook voor hoelang deze klant komt.

Mvg x Angel.
But then how could we get in touch with you?
Ja hoor Paulus dat klopt wel,
Ik werk liever alleen op afspraak zodat ik weet wie en hoelaat en ook voor hoelang deze klant komt.

Mvg x Angel.
Maar op haar telefoon reageert ze nooit dat is jammer maar verder prima al je haar treft is het altijd leuk en gezellig
 
Ik denk dat @modjomaster blij is, dat er uberhaupt keuzes gemaakt kunnen worden, dat is wel eens anders geweest.

Cristal niet gezien @Ted
Ariane zit volgens mij al een tijdje op 29, wellicht dat iemand dit kan bevestigen.
De blonde Milf Andra, al een tijdje niet gezien. Ze staat nog steeds op mijn to do lijst.
klopt over ariane
 
Maar op haar telefoon reageert ze nooit dat is jammer maar verder prima al je haar treft is het altijd leuk en gezellig
Ja dat komt door de drukte.
Maar het het meerdere deel die hier mij een inbox bericht krijgt netjes antwoord.
Op de tijden dat ik aan het werk ben....en niet gelijk reageer ben ik waarschijnlijk bezet.
Mocht je bij het raam zien kom gerust een praatje maken.

Xx
 
Terug
Bovenaan Onderaan