Recensie Jessica, (D.Rep), Den Haag, Doubletstraat 31 k100 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Forumfiel
Forumpionier
10.159
05/07/21
10.392
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden deze mooie Dominicaanse dame bezocht. Ik heb had haar al een tijdje op het oog, en eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, Op de vraag hoeveel ze wilde hebben stak ze vier vingers omhoog.
Ik naar binnen even een kort social praatje gemaakt en naar haar naam gevraagd. Even mijn handen en mijn apparaat gewassen. Al met al was het bezoek een beetje vreemd, de dame vroeg zeker wel 5 keer naar mijn naam, wat mij toch een beetje te denken gaf. Haar bovenstukje deed ze niet uit, volgens eigen zeggen, dat haar tietjes gevoelig waren.
Uiteindelijk toch maar aan de slag gegaan, ze begon mijn lichaam te betasten en uiteindelijk nam ze mijn elfde vinger in de mond en begon aan een lekker pijpie,
Na enige tijd vroeg ze of ik wilde neueken, nou dat wilde ik wel, ze heeft een lekker figuur, en deed toch nog haar bovenstukje uit. Uiteindelijk heb ik haar in twee standjes geneukt eerste zij on top en vervolgens het missionaris standje, Uiteindelijk klaar gekomen.
Conclussie, de service vond ik middelmatig, ook het herhaaldelijk om mijn naam vragen vond ik irritant, en ook dat ze haar bovenstukje niet gelijk af deed vond ik ook niet fijn. Of ik haar nog zal bezoeken, is een beetje afhankelijk wat het overige aanbod is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook deze dame een bezoekje gebracht aangezien crystal ongrijpbaar was. Best sociaal en leuke babbel. Opgefrist plaats genomen op bed waar ze bogon met pijpen helaas speelt ze meer met der tong dan dat ze echt zuigt maarja het werkte wel toen in missio lopen stoten tot ze me tege haar aanduwde om hem er nog dieper in te krijgen overgegaan naar doggy om de klus te klaren. Prima bezoekje maar niet voor herhaling vatbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan