Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als het goed is staat crystal in de witte steeg op k100
Dat is niet Cristal, maar dat is Jessica.
Ik zag haar van de week daar ook zitten, Jessica is een tijdje weg geweest, overigens is zij, geen aanrader.
Ze lijkt een heel klein beetje op Cristal.

 
Laatst bewerkt:
Dat is niet Cristal, maar dat is Jessica.
Ik zag haar van de week daar ook zitten, Jessica is een tijdje in haar thuislans geweest, overigens is zij, geen aanrader.
Ze lijkt een heel klein beetje op Cristal.

Aha ik dacht dat zij zich ooit voor stelde als crystal maar bedankt voor de info 👌
 
Heren, een aantal dagen geleden in de doubletstraat zag ik een getinte latina dame met pikzwart haarin de 31passage kamer 9, Ayisha diaz look alike. Iemand die weet wie ik bedoel? Heb haar vaker zien staan, maar nog niet de trekker overgehaald. Iemand die mij meer kan vertellen?

GR RF
 
Heren, een aantal dagen geleden in de doubletstraat zag ik een getinte latina dame met pikzwart haarin de 31passage kamer 9, Ayisha diaz look alike. Iemand die weet wie ik bedoel? Heb haar vaker zien staan, maar nog niet de trekker overgehaald. Iemand die mij meer kan vertellen?

GR RF
is dat die met leuk gezichtje en best grote kont broeder die heb ik ook gezien zag er wel vriendelijk uit broeder @RonnieFlex
 
Heren, een aantal dagen geleden in de doubletstraat zag ik een getinte latina dame met pikzwart haarin de 31passage kamer 9, Ayisha diaz look alike. Iemand die weet wie ik bedoel? Heb haar vaker zien staan, maar nog niet de trekker overgehaald. Iemand die mij meer kan vertellen?

GR RF
Deze dame is ook weer terug van zomerreces, aardige dame voor een praatje, maar de sex is matig, alsof ze onervaren is, maar dat kan je over een dvp natuurlijk niet zeggen

 
Deze dame is ook weer terug van zomerreces, aardige dame voor een praatje, maar de sex is matig, alsof ze onervaren is, maar dat kan je over een dvp natuurlijk niet zeggen

Dankjewel maat
 
Heren, iemand suggesties voor een dame met grote tieten voor titfuck? Of ze nep zijn maakt me niet uit; integendeel zelfs, hoe meer bimbo hoe beter.
doublet of geleen
mag ook via pm

GR RF
 
Terug
Bovenaan Onderaan