Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er lopen soms echt wel psychopaten rond in de Geleen. Van de week iemand die aan het raam van Rebecca stond te schreeuwen dat hij iemand in zou huren om haar af te maken. Meisje keek super bang. Hoop dat ze hem oppakken.
Ja dit soort mensen heb je in alle hoerenstraten wel lopen. Misschien niet dat ze t zo ver brengenaar zeker wel de rust verstoren. Jammer dat t zo moet gaan soms. On another note heb wandelen weer opgepakt en moet eerlijk zijn ik ben blij verrast. Een klein beetje spannings gevoel is weer terug en het wandelen op zichzelf ook wel weer leuk omdat ik echt tijden niet in de straten ben geweest
 
Blaffende honden bijten niet
Die vlieger gaat helaas al een tijdje niet meer op.


Om maar een voorbeeld te noemen.
 
Werkt deze colombiaanse tijger nog in de straat,ik lees er nooit iets over,zijn er nog clienten die iets kunnen melden,je zou zeggen ga zelf even kijken maar ik ben niet in de situatie om dit te doen,maar ben toch nieuwsgierig, altijd trio,s vroeger met Lisa van 20k. Mischien is ze al vertrokken,gezien de leeftijd. Doublethopper kwam altijd bij haar lees ik ook weinig van. Vast bedankt voor de moeite.

// Mod edit: bericht verplaatst, gaat over Sandra 29k2
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Werkt deze colombiaanse tijger nog in de straat,ik lees er nooit iets over,zijn er nog clienten die iets kunnen melden,je zou zeggen ga zelf even kijken maar ik ben niet in de situatie om dit te doen,maar ben toch nieuwsgierig, altijd trio,s vroeger met Lisa van 20k. Mischien is ze al vertrokken,gezien de leeftijd. Doublethopper kwam altijd bij haar lees ik ook weinig van. Vast bedankt voor de moeite.

// Mod edit: bericht verplaatst, gaat over Sandra 29k2
Ja hoor is nog aanwezig
Dit weekend had ze een geel pakje aan altijd lachen haar tarief is ook omhoog gegaan ze vroeg 50 euro
Wat meerdere dames in de doublet nu
Vragen
 
Terug
Bovenaan Onderaan