Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft iemand ervaring met de donkerharige colombiaanse dame met de grote tieten en kont die gisteren aanwezig was op Geleenstraat 128 k1? Ik denk dat op haar bord stond dat haar naam Anaisa was. Is ze een dame of postop?
 
Zal je vies tegen vallen. Ik was er een paar jaar geleden en de prijzen in de grote supermarkten zoals Liddl waren bijna hetzelfde als hier. Was ook heel vaak in Rusland en de deelrepublieken. Daar hetzelfde. Hosselen en meerdere baantjes. Academisch geschoolden vaak met een extraatje tevreden houden. Kennisje is apothekeres en heeft het niet makkelijk. We hebben het hier zo slecht nog niet.
 
Omdat ze een raar wijf is, ik heb nog nooit eerder deze kant van haar gezien.
Face2face is zij stil en aardig, maar met bellen is ze heel anders.
Bij die twee ramen zie ik overdag vaak 2 jonge slanke dames met zwart haar staan. Linker heeft wat tattoo onder haar bikini/borsten en is iets kleiner dan de rechter. Is een van die twee Andra?
 
broeders een tip van mij neem nooit nummers van DVP dan heb je geen gezeik niet via de telefoon en ook geen WA, als je namelijk hun telefoonnummer neemt gaan ze je soms lastig vallen nadat je bent geweest en als je dus probleem krijgt via de telefoon/wa kom je de volgende keer er niet meer in bij hun en soms ook bij de andere collega's kom je er dan ook niet in omdat ze allemaal met elkaar lullen
 
broeders een tip van mij neem nooit nummers van DVP dan heb je geen gezeik niet via de telefoon en ook geen WA, als je namelijk hun telefoonnummer neemt gaan ze je soms lastig vallen nadat je bent geweest en als je dus probleem krijgt via de telefoon/wa kom je de volgende keer er niet meer in bij hun en soms ook bij de andere collega's kom je er dan ook niet in omdat ze allemaal met elkaar lullen
Heb er vele, erg handig voor maken afspraak, wordt amper lastig gevallen
 
broeders een tip van mij neem nooit nummers van DVP dan heb je geen gezeik niet via de telefoon en ook geen WA, als je namelijk hun telefoonnummer neemt gaan ze je soms lastig vallen nadat je bent geweest en als je dus probleem krijgt via de telefoon/wa kom je de volgende keer er niet meer in bij hun en soms ook bij de andere collega's kom je er dan ook niet in omdat ze allemaal met elkaar lullen
Ik heb ook heel erg veel nummers van dames uitermate gemakkelijk en ik word nooit lastig gevallen.
 
Welke dames doen aan nzc in de doebletstraat





Nicole Pools 40K3 K4 of K5
Ik heb ook heel erg veel nummers van dames uitermate gemakkelijk en ik word nooit lastig gevallen.
goed zo broeder jij hebt dan geluk, maaar de meeste willen toch meer van je hhahaah
Heb er vele, erg handig voor maken afspraak, wordt amper lastig gevallen
het begint onschuldig ook ligt het eraan hoeveel contact je overhoudt met je favoriet DVP alleen oppervlakkig of ga je dieper
 
Laatst bewerkt:
broeders een tip van mij neem nooit nummers van DVP dan heb je geen gezeik niet via de telefoon en ook geen WA, als je namelijk hun telefoonnummer neemt gaan ze je soms lastig vallen nadat je bent geweest en als je dus probleem krijgt via de telefoon/wa kom je de volgende keer er niet meer in bij hun en soms ook bij de andere collega's kom je er dan ook niet in omdat ze allemaal met elkaar lullen
Gewoon zakelijk houden als je een dame der wapp heb dan word je niet lastig gevallen
 
broeders een tip van mij neem nooit nummers van DVP dan heb je geen gezeik niet via de telefoon en ook geen WA, als je namelijk hun telefoonnummer neemt gaan ze je soms lastig vallen nadat je bent geweest en als je dus probleem krijgt via de telefoon/wa kom je de volgende keer er niet meer in bij hun en soms ook bij de andere collega's kom je er dan ook niet in omdat ze allemaal met elkaar lullen
Mee eens gaan je appen als ze weinig klanten hebben when i see you.
When you come
Loop je in de straat i see you
Come
Ik heb er ook leergeld mee gehad.
 
Nicole Pools 40K3 K4 of K5

goed zo broeder jij hebt dan geluk, maaar de meeste willen toch meer van je hhahaah

het begint onschuldig ook ligt het eraan hoeveel contact je overhoudt met je favoriet DVP alleen oppervlakkig of ga je dieper
Met maria 74k4 ging het dieper
Prive zaken wist veel van haar en zij van mij.
Zomers uit raam hangen kijken waar ik liep of dat ik niet stiekem ergens anders binnen ging.
Soms was dit grappig maar als je echt ergens anders wilde voelde je je toch bezwaard
Doe dit dus niet meer
Bezoek deur achter je dicht en klaar toch beter
 
Met maria 74k4 ging het dieper
Prive zaken wist veel van haar en zij van mij.
Zomers uit raam hangen kijken waar ik liep of dat ik niet stiekem ergens anders binnen ging.
Soms was dit grappig maar als je echt ergens anders wilde voelde je je toch bezwaard
Doe dit dus niet meer
Bezoek deur achter je dicht en klaar toch beter
zo is het broeder geen hoofdpijn na je bezoek en inderdaad soms wil je toch een andere testen en dat is soms erg lastig ze zijn zo jaloers als je toch bij een andere naar binnen gaat
 
Bij die twee ramen zie ik overdag vaak 2 jonge slanke dames met zwart haar staan. Linker heeft wat tattoo onder haar bikini/borsten en is iets kleiner dan de rechter. Is een van die twee Andra?
Links is Lori ze heeft niet echt een mooie neus (mijn mening) en rechts is Andra.
als je dus probleem krijgt via de telefoon/wa kom je de volgende keer er niet meer in bij hun en soms ook bij de andere collega's kom je er dan ook niet in omdat ze allemaal met elkaar lullen
Niet alleen via de telefoon/wa, ook gewoon met direct contact, als je problemen hebt met een van die dames dan gaan ze idd met elkaar over jou lullen en laten die andere dames je ook niet binnen en vooral die vriendengroep van Lori & Andra lullen over iedereen.

zo is het broeder geen hoofdpijn na je bezoek en inderdaad soms wil je toch een andere testen en dat is soms erg lastig ze zijn zo jaloers als je toch bij een andere naar binnen gaat
Ja dit heb ik ook bij een aantal dames gehad.
Ik snap niet waarom ze jaloers zijn, je hebt toch geen relatie met die dames.
Hun neuken zelf ook met heel NL. Dus waarom zou je niet een andere dame bezoeken.
 
Links is Lori ze heeft niet echt een mooie neus (mijn mening) en rechts is Andra.

Niet alleen via de telefoon/wa, ook gewoon met direct contact, als je problemen hebt met een van die dames dan gaan ze idd met elkaar over jou lullen en laten die andere dames je ook niet binnen en vooral die vriendengroep van Lori & Andra lullen over iedereen.


Ja dit heb ik ook bij een aantal dames gehad.
Ik snap niet waarom ze jaloers zijn, je hebt toch geen relatie met die dames.
Hun neuken zelf ook met heel NL. Dus waarom zou je niet een andere dame bezoeken.
De uitleg was je ben mijn klant je komt elke week als je dan naar n ander gaat is dat voor mij gezichts verlies alsof ik niet goed genoeg meer ben .
Snap het wel n beetje maar nu ze weg is ben ik vrij hoef niet meer te kijken of ze me ziet
Stiekum met n andere jas langs de muur sluipen 🤪🤪🙈🙈🙈🙈🤣🤣🤣🤣.
 
Met maria 74k4 ging het dieper
Prive zaken wist veel van haar en zij van mij.
Zomers uit raam hangen kijken waar ik liep of dat ik niet stiekem ergens anders binnen ging.
Soms was dit grappig maar als je echt ergens anders wilde voelde je je toch bezwaard
Doe dit dus niet meer
Bezoek deur achter je dicht en klaar toch beter
Ik lees dit heel erg vaak maar kom op heren??? Wij betalen ervoor hè vergeet dat nooit. Dus die dvp mag wel iedereen neuken en afzuigen maar zodra wij het doen wil vrouwtje boos worden nou ik zou haar gewoon zeggen waar het op staat en als ze brutaal zou doen zou ik een jaar lang haar buurvrouwen neuken. Kijken of ze dan nog wat te zeggen heeft.
 
Heb van twee dames de nummers, en geen problemen tot nu toe. Makkelijk afspreken. Is een derde dame waar ik zeer in geïnteresseerd ben, wil ook nummer maar moet uiteraard eerst langs. Ze staat dichtbij een van de andere twee, das in mijn hoofd wel een dingetje 🤪o_O
 
Terug
Bovenaan Onderaan