Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
net een bezoek gebracht aan de geleenstraat 84k2. Bij een dame die Louisa heet. Best wel een grote cup naturel. Maar echt een verschrikkelijke service. Keek me geïrriteerd aan dat ik maar 15 min wilde blijven. Maar 1 positie mogelijk en constant hand er tussen. Ziet er leuk uit maar mannen pas op echt een verschrikkelijke dame. Als iemand al een draadje heeft over haar laat het graag weten dan plaatst ik m daar
 
net een bezoek gebracht aan de geleenstraat 84k2. Bij een dame die Louisa heet. Best wel een grote cup naturel. Maar echt een verschrikkelijke service. Keek me geïrriteerd aan dat ik maar 15 min wilde blijven. Maar 1 positie mogelijk en constant hand er tussen. Ziet er leuk uit maar mannen pas op echt een verschrikkelijke dame. Als iemand al een draadje heeft over haar laat het graag weten dan plaatst ik m daar
tja, wat verwacht je voor 15min? Zet je even in hun plaats. 5min aan-en uitkleden & wassen, 5min bj. Eén standje per minuut?
 
net een bezoek gebracht aan de geleenstraat 84k2. Bij een dame die Louisa heet. Best wel een grote cup naturel. Maar echt een verschrikkelijke service. Keek me geïrriteerd aan dat ik maar 15 min wilde blijven. Maar 1 positie mogelijk en constant hand er tussen. Ziet er leuk uit maar mannen pas op echt een verschrikkelijke dame. Als iemand al een draadje heeft over haar laat het graag weten dan plaatst ik m daar
Gaarne wel een recensie hiervan, dan kan je in ieder geval je collega forumleden behouden voor een deceptie
 
Laatst bewerkt:
Jeanina van Hunsestraat 51 k4 is weer terug.
aardig en goeie dienstverlening.
ze wilt alleen niet meer voor 50 eur met mij. ik zeg waarom zegt ze JIJ kan half uur 100 betalen dat is relaxer. ik zeg ik vind 15min voldoende voor 50.
ik maak nooit een afspraak met haar kom alleen adhoc langs ik begrijp uiteraard dat ze liever 30 min doet maar kan me niet voorstellen dat ze enkel vanaf 100 werkt.
zal hier dus niet meer langs gaan. verder vreselijk aardig en top service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan