Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik heb haar ook al een paar gezien, gevoelsmatig denk ik dat het een snelle afwerkster is. Maar dat idee heb ik vaker van de Roemeense dames die in dat pand staan. Overigens zat ze onder de tattoes, en niet alleen haar benen.
Ik heb op het forum gezocht en mogelijk zou het Amalia kunnen zijn die met kont naar de straat staat. Maar ik weet zelf niet hoe Amalia eruit ziet en of die bril draagt.
 
Ik heb op het forum gezocht en mogelijk zou het Amalia kunnen zijn die met kont naar de straat staat. Maar ik weet zelf niet hoe Amalia eruit ziet en of die bril draagt.
Wellicht dat @modjomaster haar kent, hij is aardig thuis in de Roemeense jonge dames.
Ze heeft een wat arrogante uitstraling, meestal beloofd dat niet veel goeds in bed.
 
Wellicht dat @modjomaster haar kent, hij is aardig thuis in de Roemeense jonge dames.
Ze heeft een wat arrogante uitstraling, meestal beloofd dat niet veel goeds in bed.
ik ken haar wel ik ben ook bij haar binnen geweest pijpen goed pompen gaat wel ze heeft leuk gezichtje dikkuh kont inderdaad kan je goed tegen aan stoten weet alleen haar naam niet ze stond vroeger aan de overkant bij K5 bij Irina
 
Wellicht dat @modjomaster haar kent, hij is aardig thuis in de Roemeense jonge dames.
Ze heeft een wat arrogante uitstraling, meestal beloofd dat niet veel goeds in bed.
ik ken haar wel ik ben ook bij haar binnen geweest pijpen goed pompen gaat wel ze heeft leuk gezichtje dikkuh kont inderdaad kan je goed tegen aan stoten weet alleen haar naam niet ze stond vroeger aan de overkant bij K5 bij Irina
Ik ben al een half jaar niet meer in de Doublet geweest maar wellicht weet ik over wie jullie het hebben, heeft ze een vlinder tattoo op haar kont?
Als ik arrogante uitstraling lees en dat ze hiervoor bij Irina stond dan vermoed ik dat zij dat is en als zij dat is waar jullie het over hebben dan is zij wel een TMM heb ik van van meerdere wandelaars gehoord.
Zij liet ook een minderjarige jongen van 15 bij haar binnen.
Maar ik weet niet of we over dezelfde dame hebben.
 
Ik ben al een half jaar niet meer in de Doublet geweest maar wellicht weet ik over wie jullie het hebben, heeft ze een vlinder tattoo op haar kont?
Als ik arrogante uitstraling lees en dat ze hiervoor bij Irina stond dan vermoed ik dat zij dat is en als zij dat is waar jullie het over hebben dan is zij wel een TMM heb ik van van meerdere wandelaars gehoord.
Zij liet ook een minderjarige jongen van 15 bij haar binnen.
Maar ik weet niet of we over dezelfde dame hebben.

Inderdaad, ik herinner mij ook de vlinder tattoo. Ze stond met haar volle kont naar de straat en ik kon de vlinder tattoos zien. Ze bekeek mij via de spiegel. Ik vind haar er geil uit zien, en wil nog steeds naar binnen, tegen beter weten in.
 
Inderdaad, ik herinner mij ook de vlinder tattoo. Ze stond met haar volle kont naar de straat en ik kon de vlinder tattoos zien. Ze bekeek mij via de spiegel. Ik vind haar er geil uit zien, en wil nog steeds naar binnen, tegen beter weten in.
Ja dan hebben we het over dezelfde dame, al die dames staan bij 12 met hun kont naar de straat.
Maar de dames bij 12 staan best wel bekend dat ze een arrogante houding hebben en een slechte service geven, ik zal zulke dames totaal geen aandacht geven.

Maar ik heb van meerdere wandelaars gehoord dat haar service slecht is en een high attitude heeft en je niet overal mag aankomen en snel afwerk.
Zij is een TMM en haar level van arrogantie vind ik echt walgelijk.
Ik weet dat de verleiding groot is maar je kan beter je verstand gebruiken inplaats je lul.
 
Heren attentie : Lavinea op Doublet 28 k3 vanmiddag/vanavond aanwezig .



 
Laatst bewerkt:
Yessie iemand gespot?
Yessie had mij gespot ja , maar waarom vraag je dit ?

laatst heb ik je 3 tips van andere "dikbillen" gegeven en daar zijn er ook 2 van aanwezig.


En ja , Dikbil Yessie staat inderdaad vandaag op haar plekkie : dus gas op de plank en gaan....

Laat ff weten hoe het was in een recensie alsjeblieft.

Indien geen recensie , dan krijg je ook nooit meer een reactie !!
 
Wie is die.... volgens mij uit Columbia die dvp 20k 1 In de Doubletstraat
(Die dame is wanneer ik aankom altijd steeds net bezet)
Volle vrouw met paarse lingerie en zwart lang haar
Alvast bedankt
 
Wie is die.... volgens mij uit Columbia die dvp 20k 1 In de Doubletstraat
(Die dame is wanneer ik aankom altijd steeds net bezet)
Volle vrouw met paarse lingerie en zwart lang haar
Alvast bedankt
Je bedoeld niet Lisa?
Zij is Colombiaans, donker getint, volle vrouw en niet zo jong meer (40+)

 
Wat is het probleem?
Het probleem is waarschijnlijk dat je in al je berichten alleen maar naar Yessie vraagt. Dat is niet erg, maar als je dan een paar keer antwoord krijgt van mensen kan er nooit een bedankje af. Nu geeft @De fleppendeflepper je een nuttig antwoord, dat Yessie er wel is en dank je kan er niet af bij jou. Ga haar dan bezoeken, heb je ook al eerder gedaan maar wat jij een recensie noemt daar zeg je alleen dat je de slechte ervaringen van anderen niet kan voorstellen. Niets over je eigen bezoek(jes) aan Yessie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan