Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yessie had mij gespot ja , maar waarom vraag je dit ?

laatst heb ik je 3 tips van andere "dikbillen" gegeven en daar zijn er ook 2 van aanwezig.


En ja , Dikbil Yessie staat inderdaad vandaag op haar plekkie : dus gas op de plank en gaan....

Laat ff weten hoe het was in een recensie alsjeblieft.

Indien geen recensie , dan krijg je ook nooit meer een reactie !!
Grappenmaker
Het probleem is waarschijnlijk dat je in al je berichten alleen maar naar Yessie vraagt. Dat is niet erg, maar als je dan een paar keer antwoord krijgt van mensen kan er nooit een bedankje af. Nu geeft @De fleppendeflepper je een nuttig antwoord, dat Yessie er wel is en dank je kan er niet af bij jou. Ga haar dan bezoeken, heb je ook al eerder gedaan maar wat jij een recensie noemt daar zeg je alleen dat je de slechte ervaringen van anderen niet kan voorstellen. Niets over je eigen bezoek(jes) aan Yessie.
Weet ik veel dat het zo gevoelig ligt, maar Yessie is er niet bedankt voor de zinloze kilometers.
 
Hoi @Rony80 , weet jij toevallig welke dikbil latinas nog in de doub aan het werk zijn? Ik weet zeker dat een paar van mijn favorieten al weg zijn
ik ben er vorige week zondagavond voor het laatst geweest, toen viel mij de bezetting niet tegen.
Ik heb begrepen uit de berichten hier, dat er afgelopen week een hoop dames naar de familie in het thuisland is afgereisd.
 
Gisteravond 1e kerstdag was het in de Doubie nog best stuk. Alle winkels gesloten dus er is verder niet veel te doen maar de moslims vieren geen kerstfeest. Voor de dames die er nog waren best een goede dag. De Geleenstraat was helemaal dicht. Ze vertelden mij dat op Nieuwjaarsdag alles gesloten is, teveel dronken lieden, niet veilig voor de dames alleen.
 
Daar wordt je niet veel wijzer van. Zonder dat ik geweest ben kan ik wel zeggen dat het op 2e kerstdag iets drukker zal zijn dan 1e kerstdag, maar zeker niet heel druk.
Vlak voor kerst viel de bezetting eigenlijk nog best mee.
 
je moet ook niet vergeten dat de meeste dvp's ook kinderen hebben die die zullen niet eerder dan volgende week pas weer terug komen na de feestdagen het is even afzien deze week wie weet wat voor mooie dames er voor terug komen in 2024 ik kan niet wachten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan