Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Flepper!

Flepper die praatjes maakt voor klantjes …. Nu wordt het toch tijd om een vriendin te zoeken. Flepper de Flepper!
ik denk niet dat er nog iemand is, die jou herhalende vragen gaat beantwoorden.
Is het niet bij je opgekomen, dat toen jij er gisterenavond was je meissie al naar huis was?
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend even naar Geleenstraat geweest, niks gevonden maar daarvoor ging ik nog even pissen bij pisbakken, maar toen was er wandelaar hij ging ook plassen.

En toen begon hij te praten tegen mij en zei; van wat doe je hier?! Ik ga tegen je ouders zeggen als je hier bent, welke opleiding doe je?! Je weet niet of ik een revolver bij me heb hè! Ga maar weg travisetenneuker zei hij toen ik weg ging.
Echt een rare gast. Ben wel geschrokken maar liet me niet gek maken.
 
Vanochtend even naar Geleenstraat geweest, niks gevonden maar daarvoor ging ik nog even pissen bij pisbakken, maar toen was er wandelaar hij ging ook plassen.

En toen begon hij te praten tegen mij en zei; van wat doe je hier?! Ik ga tegen je ouders zeggen als je hier bent, welke opleiding doe je?! Je weet niet of ik een revolver bij me heb.
Echt een rare gast. Ben wel geschrokken maar liet me niet gek maken.
Vaak trekken de ondeugende straatjes raar volk aan, het beste kan je dat soort gasten maar negeren.
 
Weet iemand wie de 2 dames zijn die vanmorgen naast Vani op k3 stonden. Beide iets getint, circa 1.70m, vanmorgen alle twee een zwart setje aan, de ene met nogal wat tattoo's , bij de andere viel me dat niet zo op. Ene sprak Spaans, dat hoorde ik, dus latina? ,andere lijkt me ook maar ben niet zeker.

Iemand Maya de Bij nog gezien deze week, zag haar van de week zelf niet , vakantie?
 
Weet iemand wie de 2 dames zijn die vanmorgen naast Vani op k3 stonden. Beide iets getint, circa 1.70m, vanmorgen alle twee een zwart setje aan, de ene met nogal wat tattoo's , bij de andere viel me dat niet zo op. Ene sprak Spaans, dat hoorde ik, dus latina? ,andere lijkt me ook maar ben niet zeker.

Iemand Maya de Bij nog gezien deze week, zag haar van de week zelf niet , vakantie?
misschien ook even handig als je in het vervolg de staat en huisnummer noemt.
Inmiddels vanochtend een voorlopige laatste bezoekje gepleegd in Doubletstraat, review komt later.
waarom voorlopig je laatste bezoekje aan de Doubletstraat?
Vanwege het aanbod? Veel dames zijn nog op winterreces in het thuisland. Ik zou het over een paar weken nog eens proberen.
 
misschien ook even handig als je in het vervolg de staat en huisnummer noemt.

waarom voorlopig je laatste bezoekje aan de Doubletstraat?
Vanwege het aanbod? Veel dames zijn nog op winterreces in het thuisland. Ik zou het over een paar weken nog eens proberen.
Nee niet vanwege aanbod. Maar omdat ik even problemen heb met geld. Ik kom nog wel terug dat zeker.
 
Wie weet welke dame er op 26 kamer 1 staat ? Stevige dame donker haar meestal zwarte lingerie en behoorlijke grote tieten ? Wie heeft ervaring met haar? ze lijkt Zuid Amerikaans maar is het volgens mij niet. Tnx voor info
 
Laatst bewerkt:
Wie weet welke dame er op 26 kamer 1 staat ? Stevige dame donker haar meestal zwarte lingerie en behoorlijke grote tieten ? Wie heeft ervaring met haar? ze lijkt Zuid Amerikaans maar is het volgens mij niet. Tnx voor info

Stevig en mediterraans uiterlijk en zit in zelfde pand als Claudia? Dan is het waarschijnlijk Sara, werkt er al wat jaren

 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Lang geleden deze dame vaak bezocht. Ze had verschillende namen, maar ik noemde haar altijd Tina. Ze had in de Doubletstraat vanaf de Paviljoensgracht de eerste kamer direct rechts. Denk dat dit nr1 is.
Daarnaast zat altijd een dame 'Blanca'. Denk dat zij nr3k1 of k2 moet hebben gehad. Die dame heb ik ook nooit meer gezien.
Enig idee of deze dame(s) nog actief zijn?

Hoor graag!

Dank!
Bas
 
in het verleden deze dame vaak bezocht. Latina, ze noemde zichzelf ook Alicia. Ze had in de Doubletstraat de eerste kamer direct rechts vanaf de paviljoensgracht. Denk dat dit huisnummer 1 is.
Heb erna gehoord dat ze naar de Geleenstraat is verhuisd en meer sm achtige diensten is gaan leveren. Niet mijn ding. Maar heb haar niet kunnen vinden. Iemand een idee of en waar deze dame nu werkt?

Hoor het graag!

Dank
Bas
 
Terug
Bovenaan Onderaan