Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was van 12.00 tot 13.00 in de Geleen om te kijken of Elizabeth aanwezig was. Naambordje hing er wel maar ze had waarschijnlijk een klant voor een lange afspraak, want toen ze na bijna een uur nog niet achter het raam verscheen heb ik het maar opgegeven.
Waren trouwens niet veel dames aanwezig op dat tijdstip. Ook niet veel wandelaars.
 
Er zijn toch wel aardig wat kinky dames.
Ja, dat is wel zo, maar een aantal persoonlijke favorieten is de afgelopen tijd gestopt, sommige interessante dames werken op voor mij moeilijke dagen of tijden, andere dames zijn wel "kinky" maar zeggen me niks ... allemaal puur persoonlijk natuurlijk. Maar wat mij betreft mag er wel wat nieuwe kinky aanwas komen.
 
Ik was van plan om donderdag of vrijdag na lange tijd weer eens naar den haag te gaan. Ik moet alleen een pokken end en wil de reis alleen maken als er iets bij zit voor me. Kunnen de collega's me wellicht vertellen of er een goede kans is dat ik 1 of meerdere van de volgende dames kan treffen:
Alexandra k16 doubletstraat
Karina van de Hunsestraat
Sonja Geleenstraat

Dank
 
Ik was van plan om donderdag of vrijdag na lange tijd weer eens naar den haag te gaan. Ik moet alleen een pokken end en wil de reis alleen maken als er iets bij zit voor me. Kunnen de collega's me wellicht vertellen of er een goede kans is dat ik 1 of meerdere van de volgende dames kan treffen:
Alexandra k16 doubletstraat
Karina van de Hunsestraat
Sonja Geleenstraat

Dank
Sonja zal aanwezig zijn maar zonder haar 06 nummer heb je wat geduld nodig
 
is Alina van 110k2 leuk? zo heet ze denk ik. Kon verder niet veel vinden hier. Blond met haar grote bril? had haar nog niet eerder gezien maar vandaag zag ze er leuk uit met tongpiercing volgens mij..... fans hier? opties?
 
Terug
Bovenaan Onderaan