Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste collega's, welke dames in de doublet tongzoenen voluit? Wie heeft er een tip voor me. Ik kan het natuurlijk vragen, maar vaak is het antwoord ja en de praktijk nee. Dus graag jullie hulp. Ik loop nu in de straat.
(Oma) Elsa 34k1 doet dat ook wel maar zoals vaker hier opgemerkt is dat geen garantie dat ze het met iedereen doet. En je loopt wel het risico dat ze je voorganger een paar minuten geleden zc heeft (klaar)gepijpt
 
Heeft een mede wandelaar doubletstraat ook big butt Jenny gespot. Big butt Jenny werkte altijd bij passage nummer 31. Wisselde altijd Carla af op kamer 15. Heb haar een tijdje niet meer gezien. Weet dat zij ook best vaak op vakantie is naar DR maar keerde altijd terug bij nummer 31.
 
Ik zag maandag aan het begin van de middag in de Geleenstraat een leuk donkerblond koppie volgens mij achter middelste raam op nummer 84 (pand met in totaal 5 ramen). Ik had haast vanwege een zakelijke afspraak en ben niet gestopt om kennis te maken. Ik ga wel binnenkort koekeloeren vandaar deze voorbereiding.

Wie is dat geweest? Iemand ervaringen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan