Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben deze preutse types die denken dat ze namens de belangen van de buurt opkomen zat. Ik woon ook in de buurt van de doubletstraat en ervaar helemaal geen last van de raamprostitutie daar, er hangt zeker geen schimmige sfeer wat zij graag wil schetsen.

Dit hoort nu eenmaal bij het straatbeeld van een drukke Europese stad en als je daar niet tegen kan dan graag opflikkeren naar een rustige woonwijk ver weg van het stadscentrum

Ik ben het niet met je eens Dezert. De Doubletstraat vind ik een hele schimmige straat en in de weekenden heerst daar ook een raar sfeertje. Daar lopen soms wat agressieve types tussen en het gros van de vrouwen maken op mij een ongelukkige en ongezonde indruk. En dan ben ik notabene zelf een wandelaar. Het stinkt er, er ligt veel rotzooi op de grond.

Deze mevrouw geeft aan dat het rondom de Geleenstraat een racebaan zou zijn. Dat herken ik echt niet. En dat is ook problematisch want voor de gemiddelde lezer heerst er toch een taboe op het onderwerp en die is toch geneigd alle negatieve berichtgeving te willen geloven.

Wat ik wel herken is dat de Geleenstraat een effect heeft op de ontwikkeling van het gebied. Die twee kleine supermarkten zijn inderdaad leverancier voor de prostituees en bezoekers. En er zijn inderdaad veel garages rondom de Geleenstraat. Zolang die straat er is, verwacht ik ook niet dat er een kinderopvang of een leuk restaurant komt of een ander winkeltje.
 
De focus op wat anders zeker? 🤪😋

Ik ben het niet met je eens Dezert. De Doubletstraat vind ik een hele schimmige straat en in de weekenden heerst daar ook een raar sfeertje. Daar lopen soms wat agressieve types tussen en het gros van de vrouwen maken op mij een ongelukkige en ongezonde indruk. En dan ben ik notabene zelf een wandelaar. Het stinkt er, er ligt veel rotzooi op de grond.

Deze mevrouw geeft aan dat het rondom de Geleenstraat een racebaan zou zijn. Dat herken ik echt niet. En dat is ook problematisch want voor de gemiddelde lezer heerst er toch een taboe op het onderwerp en die is toch geneigd alle negatieve berichtgeving te willen geloven.

Wat ik wel herken is dat de Geleenstraat een effect heeft op de ontwikkeling van het gebied. Die twee kleine supermarkten zijn inderdaad leverancier voor de prostituees en bezoekers. En er zijn inderdaad veel garages rondom de Geleenstraat. Zolang die straat er is, verwacht ik ook niet dat er een kinderopvang of een leuk restaurant komt of een ander winkeltje.
Ik herken me niet in hoe jij de doubletstraat beschrijft, ook in het weekend niet.

Ik kom er al meer dan 5 jaar meerdere keren per maand, op verschillende tijden van de dag en heb dit nooit zo ervaren. 'S ochtends om 10:30, s middags en s avonds.

Je leest hier vaker onzinverhalen, misschien zijn dat die huiseigenaren die een hogere prijs voor hun huis willen en de straat willen laten sluiten.

"Schimmige sfeer" en ander onzin, niks om het hard te maken.
De reden dat mensen een capuchon dragen daar is om niet herkend te worden door bekenden. Alleen een schijtzak of leugenaar zou de doubletstraat omschrijven als schimmig.

Tussen de dames op geleenstraat en doubletstraat zie ik ook geen verschil in de praktijk qua "ongelukkigheid/ongezondheid", als er al een vrouw in de straten een ongelukkige indruk op me maakte was dat op hetzelfde niveau als de caissières in de supermarkt die liever niet werken maar thuis willen zitten
 
De Doublet is gewoon (al vaker gezegd)een veilige straat.
Overal hangen cameras en bij t minste geringste is er binnen enkele minuten Politie.
Dus gewoon onzin.
Er word niet gedealt niks.
Ongelukkige dames he?
Klop dat zijn slechte DVP,.....verdienen te weinig :)
Afgelopen 30 jaar nog nooit problemen meegemaakt,..ook niet toen T 24/7 open was.
 
Ik ben het niet met je eens Dezert. De Doubletstraat vind ik een hele schimmige straat en in de weekenden heerst daar ook een raar sfeertje. Daar lopen soms wat agressieve types tussen en het gros van de vrouwen maken op mij een ongelukkige en ongezonde indruk. En dan ben ik notabene zelf een wandelaar. Het stinkt er, er ligt veel rotzooi op de grond.

Deze mevrouw geeft aan dat het rondom de Geleenstraat een racebaan zou zijn. Dat herken ik echt niet. En dat is ook problematisch want voor de gemiddelde lezer heerst er toch een taboe op het onderwerp en die is toch geneigd alle negatieve berichtgeving te willen geloven.

Wat ik wel herken is dat de Geleenstraat een effect heeft op de ontwikkeling van het gebied. Die twee kleine supermarkten zijn inderdaad leverancier voor de prostituees en bezoekers. En er zijn inderdaad veel garages rondom de Geleenstraat. Zolang die straat er is, verwacht ik ook niet dat er een kinderopvang of een leuk restaurant komt of een ander winkeltje.
en toch zit er tegenover een supermarktje in de scheepmakersstraat een kinderopvang😉
 
Dat klopt, "de raambuurten hebben hun langste tijd gehad". Profiteer er nog maar van, we zitten in reservetijd.

Dat word al 25 jaar gezegd

Al verdwenen: Arnhem, Utrecht, Heerenveen.

Lopend op de (aller)laatste benen: Nijmegen, Deventer, Haarlem, Leeuwarden.

Redelijk stabiel maar met beperkt aanbod: Doetinchem

Situatie niet bij mij bekend: Eindhoven, Almelo.

(Sterk) uitgekleed qua aantal ramen en/of bezetting: Amsterdam, Alkmaar, Groningen.

Den Haag is de enige buurt dat ik weet die de afgelopen jaren redelijk op de been is gebleven qua aanbod en ramen alhoewel er ook in Den Haag echt betere tijden zijn geweest. Het is nu de nederlandse stad met het beste aanbod.
De poeldijksestraat met behoorlijk wat ramen is lang geleden al ingeleverd.

Eens met Rondje..., Den Haag weet zich aardig staande te houden, maar de rest van de raamgebieden heeft in de afgelopen 25 jaar zwaar ingeleverd.
Het ziet eruit alsof in veel steden de blesurretijd al is ingegaan.

Den Haag, Amsterdam en Alkmaar zullen het nog wel even volhouden, geniet ervan zolang het kan.
 
Laatst bewerkt:
In Duitsland hetzelfde liedje.
De grote rosse buurten zijn bijna gehalveerd qua aantal dames, panden gesloten en wat er zit zijn voornamelijk zigeunervolk of dames die er al 30 jaar werken. Mooie meiden is echt zoeken.
Kwam sinds 2008 bijna wekelijks in duitsland, maar nu een ns-abonnement genomen om af en toe naar Den Haag te reizen
 
Beste mede wandelaars vandaag liep ik door de doubletstraat en zag op nummer 12 een meid met een brilletje en heel veel Tatoeages waaronder een grote vlinder op haar kont. Ze had niet veel aan en ze heeft aardig flink wat curves. Weet iemand misschien wie dit is en of er al een recensie beschikbaar is? Alvast bedankt.
 
Beste mede wandelaars vandaag liep ik door de doubletstraat en zag op nummer 12 een meid met een brilletje en heel veel Tatoeages waaronder een grote vlinder op haar kont. Ze had niet veel aan en ze heeft aardig flink wat curves. Weet iemand misschien wie dit is en of er al een recensie beschikbaar is? Alvast bedankt.
Mijn inziens kan je beter die meiden die in pand 12 staan mijden, zijn haast allemaal TMM en staan bekend om hun slechte service.
 
Bedankt voor de waarschuwing. Waar staat TMM voor? Toch ben ik benieuwd naar haar hopelijk heeft iemand een recensie geschreven.
Te mijden meid
ik heb even gekeken, of er al een recensie over haar is geschreven maar kon daar niet veel over vinden.
Misschien dat wandelbroeder @modjomaster haar kent.
 
Laatst bewerkt:
Situatie niet bij mij bekend: Eindhoven, Almelo.
Almelo kun je ook links laten liggen. 'Red Light Heaven - De wallen van Twente' heeft 25 interne kamers. Klinkt leuk, maar als er maar 5 dames op mega kleine kamers zijn je er na 1 minuut weer weg.
Het dieptepunt van Almelo zijn 3 prostitutiebootjes op het twentekanaal aan het dollegoor, daar wil je nog niet dood gevonden worden
 
Te mijden meid
ik heb even gekeken, of er al een recensie over haar is geschreven maar kon daar niet veel over vinden.
Misschien dat wandelbroeder @modjomaster haar kent.
ja die ken ik zeker broeder
 
ja die ken ik zeker broeder
Als ik de recensies lees lijken Amalia en Beatrice ook daar te zitten en wordt hun goeie reet en richting straat ook beschreven. Maar de dame met vlinder is dus Kim?
 
Ik zie net dat PowNews op youtube wandelaars in de geleenstraat vol HD (zelfs 4k) op beeld heeft gezet zonder te blurren. Te zien is onder meer zelfs dat een wandelaar zich omkeert nadat die de camera ziet, en dan toch blurren ze hem niet.

Ik zou mailen om netjes te vragen mn gezicht te blurren
 
Er zijn wel meer van dit soort filmpjes van de Geleenstr. en de Doubletstraat op YouTube. Het blurren van alle klanten was teveel werk. De dames wel want Youtube staat niet toe dat de dames herkenbaar in beeld komen. De klanten maakt kennelijk niet uit. Zet maar een (zonne-)bril op of zo en een andere jas. Hopelijk zijn ze een keer uitgefilmd.

Verder is dit de volgende fase in de salami tactiek.
 
wie is de vrouw met haar geweldige grote tieten , vermoedelijk Zuid Amerikaanee, die vaak op de dag op Doubletstraat 37/ 2 zit. Leeftijd denk ik 45 +. Wie heeft ervaring met haar?
 
Wie is de dame overdag op Doubletstraat 77k1? Oost Europees, rond de 30 jaar, veel tatoeages op het lichaam en armen, normale lichaamsbouw. Vaak zag ik achter het raam dansen. Is zij de moeite waard?
 
Wie is de dame overdag op Doubletstraat 77k1? Oost Europees, rond de 30 jaar, veel tatoeages op het lichaam en armen, normale lichaamsbouw. Vaak zag ik achter het raam dansen. Is zij de moeite waard?
ik weet wie je bedoeld, tijdje geleden zag ik haar naar een collega aan de overkant lopen. Wat mij opviel in het daglicht, was dat ze een pokdalig gezicht had, dat ze probeerde te camoufleren met makeup.
 
Ik ben het met Ronmy eens, op afstand en make up ziet ze er erg aantrekkelijk uit. Gisteren zag ik haar en ze was niet volledig opgemaakt. Dan ziet ze er toch minder leuk uit. Ze kwam aan het raam ook niet erg vriendelijk over toen ik om de prijs vroeg. Misschien te vaak de vraag gehad zonder dat iemand naar binnen is gegaan. Ik ben toen bij Dotti naar binnen gegaan op 40 K2. Ze was daar niet erg happy mee. Als blikken konden doden dan was ik er niet meer 🤣. Verder helaas geen ervaring om te delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan