Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kan toch altijd een recensie schrijven? Zo moeilijk is het niet. Als je hier info haalt, fair om dan ook eens wat te delen. Mijn mening.
Volgens mij is het geen forum regel dat je verplicht een recensie moet schrijven. Zou een mooie boel worden dan... Ik sla recensies ook over als iets al meerdere keren is gezegd (nodeloze verspilling van opslagruimte voor het forum of verspilling van dataverkeer).. dus in dat opzicht draag ik ook door niet te schrijven bij aan het forum. Het zal wel een lange discussie gaan worden, ik hoop dat jullie dit argument ook in acht nemen om er een niet te lange discussie van te maken om die reden. Bedankt.
 
Volgens mij is het geen forum regel dat je verplicht een recensie moet schrijven. Zou een mooie boel worden dan... Ik sla recensies ook over als iets al meerdere keren is gezegd (nodeloze verspilling van opslagruimte voor het forum of verspilling van dataverkeer).. dus in dat opzicht draag ik ook door niet te schrijven bij aan het forum. Het zal wel een lange discussie gaan worden, ik hoop dat jullie dit argument ook in acht nemen om er een niet te lange discussie van te maken om die reden. Bedankt.
Het is ook zeker niet verplicht om een recensie te schrijven,maar verwacht dan ook geen antwoord terug als je om info vraagt. Het is niet alleen maar nemen. Ik zie wandelaars van alles vragen en jaren lid en niks aan het forum bijdragen. Ik heb met mezelf afgesproken forum leden die al jaren lid zijn en alleen info vragen maar niks toevoegen geef ik nul info. Ik hoop dat meerendeel van de wandelaars hier ook zo over denken en ook zo te handelen.
 
Dat is uiteraard uw goed recht. Bedankt dat u mij dit laat weten. Ik zal ervoor zorgen dat ik u niet rechtstreeks vragen stel, om u niet persoonlijk lastig te vallen.
Daar gaat niet om kerel deel ook info wat relevant is voor andere wandelaars. Dat kan een recensie zijn of andere info succes met wandelen en recensie schrijven ✌️👍
 
Van waar deze reacties op mijn mening?

Ik lees niet veel argumenten als "ik ben het niet met je eens...want ik vind..." maar meer beledigingen (je bent een schijtzak of leugenaar als je dit vind), cynisme (Mijn jas heeft een capuchon oh jee wat ben ik gevaarlijk), de discussie proberen te eindigen met een kort statement (nog steeds onzin) of mij verwijten van een geheime agenda (pandeigenaar die de waarde van zijn pand ziet verminderen).

@Betrouwbaar, ieder zijn mening. En ik begrijp dat jij de Doubletstraat een prima straat vind.

Ik "wandel" nu zo'n 16 jaar ofzo waarvan zeker 6 jaar in Den Haag. Ik ken buurten in Leeuwarden, Groningen, Utrecht, Amsterdam en Den Haag. En ik word oprecht onpasselijk van de Doubletstraat. Bij veel vrouwen die daar achter het raam staan, krijg ik een slechte indruk. Die zien er, in mijn ogen, zeer vermoeid, ongezond en bedroefd uit. Een paar dames die ik in die straat heb bezocht, konden mij ook die indrukken bevestigen.

Dat staat voor mij in een schril contrast met veel dames in de Geleenstraat. Daar heb ik bij een hoop dames oprecht de indruk dat ze een beetje lol hebben in hun werk.

Helemaal prima als je het niet met mee eens bent. Maar hou het wel een beetje inhoudelijk. Weet in ieder geval dat ik, zonder geheime agenda oid, de Doubletstraat oprecht een troosteloze bedoeling vind.
@RidderGraniet Ieder zijn mening hoor, zoals je al zei, maar wat ik vreemd vind is dat je zegt dat de dames in de Doubletstraat zo een trieste indruk maken. Ik denk dat dat niet anders is in andere raambuurten. Het is nou niet bepaald een droomberoep.
 
Heren, weet iemand wie de kleine dame is op Doublet 8 k6? heeft lang zwart haar

Dat is waarschijnlijke Ariane. Spreekt alleen af voor een half uur of langer, maar geeft je wel een topservice.

Is hier een topic over? Zag haar vanmiddag staan maar wilde toch iets meer info hebben.
Was eigenlijk van plan ondanks de recensies Eda van 8/k8 uit te proberen maar werd bot geweigerd net als diegene die voor mij en na mij aan het raam stonden. Het is niet zo dat ze een afspraak had want na een half uur was er nog niemand binnen geweest. Tja waarom ga je daar dan zitten als je iedereen weigert 😡.

Is Irina 5/k1 al voor de Pasen naar thuisland? Zag haar zowel afgelopen donderdag als vanmiddag niet zitten.
 
Hele leuke meid die ik ruim een jaar geleden bezocht. Voor Doubletstraat stevig aan de prijs vinden sommige wandelaars maar geeft top service.
Begint met €100 voor een half uurtje. Pijpen zonder condoom 50 extra en beffen 20 extra. Geweldig tongzoenen.
Ik vond het de prijs dubbel en dwars waard.
 
@RidderGraniet Ieder zijn mening hoor, zoals je al zei, maar wat ik vreemd vind is dat je zegt dat de dames in de Doubletstraat zo een trieste indruk maken. Ik denk dat dat niet anders is in andere raambuurten. Het is nou niet bepaald een droomberoep.
De Doubletstraat is de goedkoopste straat en zo'n beetje het afvoerputje van de rosse buurten van Nederland.
Daar ga je werken als je nergens anders nog wat verdient. Vooral de ouderen komen vaak alleen nog maar aan de kost als ze allerlij rare en onaangename dingen doen. De vaak trieste aanklik wordt door omwonenden gebruikt als argument de straat te sluiten en zo verliezen zij het beetje inkomen wat ze nog hebben.
 
@RidderGraniet Ieder zijn mening hoor, zoals je al zei, maar wat ik vreemd vind is dat je zegt dat de dames in de Doubletstraat zo een trieste indruk maken. Ik denk dat dat niet anders is in andere raambuurten. Het is nou niet bepaald een droomberoep.
De Doubletstraat is de goedkoopste straat en zo'n beetje het afvoerputje van de rosse buurten van Nederland.
Daar ga je werken als je nergens anders nog wat verdient. Vooral de ouderen komen vaak alleen nog maar aan de kost als ze allerlij rare en onaangename dingen doen. De vaak trieste aanklik wordt door omwonenden gebruikt als argument de straat te sluiten en zo verliezen zij het beetje inkomen wat ze nog hebben.
Begrijp beide argumenten prima: het is bikkelen in de sector, zeker voor de dames die wat op leeftijd zijn. Dat heeft zijn weerslag wellicht op het humeur.

Maar heel eerlijk gezegd vind ik deze argumenten nou niet bepaald steekhoudend om te beargumenteren dat het vreemd is dat omwonenden klaar zijn met de Doubletstraat. "Het afvoerputje van de rosse buurten van Nederland" is nou niet bepaald iets waar je graag naast woont.
 
Begrijp beide argumenten prima: het is bikkelen in de sector, zeker voor de dames die wat op leeftijd zijn. Dat heeft zijn weerslag wellicht op het humeur.

Maar heel eerlijk gezegd vind ik deze argumenten nou niet bepaald steekhoudend om te beargumenteren dat het vreemd is dat omwonenden klaar zijn met de Doubletstraat. "Het afvoerputje van de rosse buurten van Nederland" is nou niet bepaald iets waar je graag naast woont.
De meeste omwonenden zijn daar komen wonen terwijl de ramen er al waren, daarom hebben ze ook een huis daar goedkoop kunnen kopen, nu klagen🤷‍♂️

Daarom neem ik het al niet serieus, vooral omdat de "overlast" niet significant is toegenomen
 
ik zie veel recensies over bridget en nina zijn dat die ene twee dames die altijd naast elkaar ontvangen. In de middelste hal. De ene is getind brunette iets korter en de andere is iets langer voller en iets lichter kwa huidskleur
 
Nee, zoals je aan het adres kan zien en Nina is al een tijdje gestopt.
Weetje heel misschien wie ik bedoel? Ik ken de deuren en ramen niet zo goed maar in het middelste gedeelte is er een kleine halletje waar je ongeveer 8/10 ramen hebt bij de voorste 2 ramen aan linkerkant. Heb je een brunette dame kort en er naast een blonde lichtgetinde dame ze staan vaak naast elkaar te babbelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan