Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ver bij jenny 31 k3 vandaan blijven echt dramatisch, bh mocht niet uit corset niet echt dramatisch, heb die dikke billen met boosheid geneukt dat dan weer wel
ik had gisteren nog even gekeken met de zoekfunctie of ik wat over haar kon terug vinden, ik herinner mij dat ze wel eens eerder is besproken in Den Haag alg. echter kan ik niets over haar vinden.
Bovendien snap ik ook niet zo goed, wat mensen in haar zien, het is een klein dik propje.
De enige dame, die in de witte passage de moeite waard is, om te bezoeken is Cristal 31 k2. De rest is niet veel, maar daar staat deze passage ook om bekend.
 
Op Doubletstraat 25vk1 passage zag ik Naomi zitten.
Dominicaans, jaartje of 30, gesteild haar, lekker vol lijf, maar niet te dik.
Elastiekjes in haar mond.
Ik heb haar nog nooit gezien.
Wie heeft haar weleens gedaan? En?
 
haar kleur zwart kijkt nooit vrolijk naar buiiten een beetje arrogant vind IK ahahha
Misschien deze, anders weet ik het niet. Ik zal volgende week eens kijken in de straat.

Deze is wel goed te neuken, alleen idd arrogant en werkt je soms af, niet altijd zelfde service

 
Wie van de doubletstraat wandelaars weet nog hoe de volgens mij bg dame heet die een tijdje in doubletdtr. op nr 75 k1 werkte later is ze ergens midden in de straat gaan werken . ze was brildragend en mooi figuurtje en waar ze echt bekend om stond dat ze regelmatig klanten de kamer uitstuurde en die konden dan hun kleren buiten aantrekken. wie weet haar naam nog?
Dat was Michelle, voorheen Vesperia.
Eerst werkzaam op Doubletstraat 75p k1 in 2016, later op 26.
Mooie kleine slanke dame met zwarte bril.
Ze trok gewoon de gordijnen open als het gedrag van de klant haar niet beviel of als deze te groot geschapen was. Op 75p k1 sta je dan met de ramen aan zowel de voor- als zijkant echt te kijk.
Ze had eerst negatieve, maar later toch wel positieve recensies op Hookers.

Vanwaar deze vraag? Is ze weer gespot?
 
Dat was Michelle, voorheen Vesperia.
Eerst werkzaam op Doubletstraat 75p k1 in 2016, later op 26.
Mooie kleine slanke dame met zwarte bril.
Ze trok gewoon de gordijnen open als het gedrag van de klant haar niet beviel of als deze te groot geschapen was. Op 75p k1 sta je dan met de ramen aan zowel de voor- als zijkant echt te kijk.
Ze had eerst negatieve, maar later toch wel positieve recensies op Hookers.

Vanwaar deze vraag? Is ze weer gespot?
Nee ik was met een collega wandelaar even ouwe verhalen aan het ophalen en we konden allebei niet meer op haar naam komen. bedankt.
 
In de Doubletstraat nr 38 k2 staat al enige tijd een aantrekkelijke dame in de avond ,ze is een beetje curvy knap gezicht.Nog geen recensies van deze dame gezien,weet er iemand meer over haar dienstverlening?
 
Terug
Bovenaan Onderaan