Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bezocht een tijd geleden een Roemeense, klein, bruin krulhaar, grote borsten met tattoos van blaadjes boven haar borsten. Naam niet gevraagd en geen idee meer waar ze zat. Kan ook Amsterdam geweest zijn ... Weet iemand toevallig wie dit was, waar ze zat ?
Een en ander terug gereconstrueerd. Ofwel was dit in de Geleenstraat in Den Haag, ofwel (denk ik) Ruyselkade in Amsterdam.
Niemand? Was nochtans een mooie meid, beetje gipsy. Zal wel in Roemenie zitten nu met dat orthodox ding.
 
Wie weet wie de dame is die tegenwoordig ten hoogte van geleenstraat 120-122 in het raam boven staat? Dat raam wat uitsteekt zeg maar. Weet niet precies welk nummer het is. Draagt meestal laklaarzen en begint volgens mij in de middag maar is er ook savonds.
 
Ga eens een keertje vreemd met een latina godin, lekkere hete latina sex @modjomaster
sorry broeder ik hou wel van Latina's alleen zijn ze helaas niet mijn smaak in de doubie iets te rijp, als de latina's die op kinky.nl in de doubie zouden gaan werken zou ik misschien wel slagen er staan er genoeg op wel tegen belachelijk hoge prijzen
 
je komt zo vaak " helaas" in het condoom klaar bij die Roemeense poppetjes en kan juist bare doen bij vele latina's. Ook GFE is bij hen vaak te vinden. Bij de Roemeense dvp's moet ik dit nog vinden, op 1 uitzondering na.
 
ja broeder lijkt wel vierkant haar kont echt raar van vorm niet mooi rond als die latina kontjes ahahah
Dus geen mooie kont Rony. Thanx voor je bericht. 😂
sorry broeder ik hou wel van Latina's alleen zijn ze helaas niet mijn smaak in de doubie iets te rijp, als de latina's die op kinky.nl in de doubie zouden gaan werken zou ik misschien wel slagen er staan er genoeg op wel tegen belachelijk hoge prijzen
Inderdaad, meestal vanaf 200 of zelfs meer. Helaas veel te veel
 
Terug
Bovenaan Onderaan