Recensie Dena, Nijmegen 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ikbenperry

Stamgast
Forumpionier
251
02/07/21
120
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/dena-van-plezier-is-hier_5732873
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In de afgelopen periode een paar keer bij Dena geweest. Wat een heerlijk ding is dat. Normaal val ik op grotere borsten, maar dat heb ik bij Dena niet gemist. Ze heeft een heerlijk lichaam en maakt het graag naar je zin. Ze begint graag met een body to body massage waarna ze heerlijkt pijpt. Intiem kan bij haar in verschillende standjes en ze wil nog wel eens een vinger bij jou laten verdwijnen. Na de stomende tijd altijd nog even samen de olie eraf wassen. Zeer zeker een aanrader
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst met Dena een afspraak gemaakt. Ze stelde me voor aan haar vriendin Candy, die misschien later zou aansluiten, als ze zin had.
Dena is een gezellige Nederlandse meid met lekkere volle billen en mooie borstjes, cup B schat ik. Ze heeft volle lippen waarmee ze heerlijk kan zoenen.
De algehele sfeer was aangenaam en goed vond ik. Wel had ze wat gedronken zei ze en dat kon je merken.
Nadeel was dat mijn pik niet de kleinste is dus dat kon nog weleens lastig gaan worden zei ze al meteen. Kort geprobeerd maar ging inderdaad niet echt top.
Gelukkig kwam Candy binnen, wat bijbetaald en heb ik daar heerlijk intiem mee genoten. Ik was de laatste voor die avond dus we zijn gezellig met zijn 3en gaan douchen.
Het zijn beide echt leuke en gezellige meiden vond ik! En goede vriendinnen van elkaar.
Ivm het lastige intieme stuk(vanwege de boven gemiddelde lengte) helaas geen herhaling voor mij met Dena. Anders zou ik zeker nog eens terugkomen. Op vrijdags in Nijmegen.
 
ik denk dat die vriendin natascha is die staat ook op kinky en sexjobs nu niet anders had ik de link geplaatst maar heb ook ooit een trio met die 2 dames gehad... leuke meiden allebei
 
Helaas ben ik vanavond voor niks naar Dena gereden. Ik kom al regelmatig bij haar dus na even contact gehad te hebben vanavond, ben ik in de auto gestapt. Ik moest bellen als ik er was. Zo gedaan, maar daar geen gehoor en geen antwoord op appjes. Tot heden zijn mijn appjes ook nog niet gelezen. Erg jammer.

Vorig jaar is me dit ook al eens overkomen dus ik mag hopen dat dit niet te vaak gaat gebeuren. Dit haalt toch wel het vertrouwen onderuit ondanks dat Dena echt een topwijf is.
 
Hmm vreemd idd! Wie weet wat mis gegaan?? Het zoú kunnen dat haar tel stuk is?! Een van haar vriendinnen appte mij of ik nog een oude tel had liggen toen ik er eind middag op bezoek kwam☺️☺️ toen was Dena er wel overigens, rond 17.00u was dat.
 
Tja, dan zou ze mij ook niet meer een half uur ervoor nog kunnen appen. Ik kreeg later nog wel een berichtje van haar dat ze net was gestopt en dus geen tijd meer had. Vreemd, maar helaas
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/554817-dena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dena van plezier klopt wel die naam! Plezier hadden we.
Dena is een hele prettige verschijning, mooi lichaam en een leuke babbel. Even kort via Whatsapp en telefoon contact om de afspraak te bevestigen.
Eenmaal daar een hartelijk ontvangst, mogelijkheid tot douchen of opfrissen en dan de financiën.
Snel op bed en elkaar een beetje verkennen.
Lekkere massage gehad waarbij de natuurlijk extra aandacht besteed aan alle intieme delen.
Rubbertje om, pijpen was goed, maar heb ik weinig mee als er rubber omheen zit.
Intiem voelde voor mij een klein beetje matig. Ze deed haar aller uiterste best, maar wou snel wisselen van standje en bij doggy was het eigenlijk ook snel 'poes pauze' zoals ze zelf noemde.
Al met al nog geen 10 minuten intiem geweest, dat vind ik zelf wel een minpuntje.
Ze heeft het met de hand afgemaakt met combinatie trekken en prostaatmassage.
Erg lekker, maar op een of andere manier miste ik toch een beetje de 'echtheid', kreunen was nep, geile praat was matig en geforceerd.
Voor mij, ondanks dat Dena echt een topper is is er geen herhaling, ik miste daarvoor gewoon een beetje de klik. Soms heb je die, en in dit geval helaas niet.
Dena, bedankt voor een top tijd!
 
Ben vorig jaar vaak bij Dena geweest en ik vond persoonlijk dat die echtheid wel altijd aanwezig was en dat was voor mij des tijds ook de reden om haar regelmatig te blijven bezoeken, tongzoenen kon ze naar mijn mening echt uitstekend maar zoals je zegt met de ene persoon heb je een betere klik dan met de ander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan