Recensie Dennis & Sharon, Nunspeet 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jumpstreet

Meubelstuk
2.362
29/12/21
1.570
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/vandaag-aktie-voorlopig-laatste-dag-beschikbaar-_7913309
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een leuk stel om mee af te spreken!
Zeker een aanraden, hier van de zomer een date mee gehad lekker in de bossen bij Nunspeet (in advertentie staat Harderwijk, maar is Nunspeet).
Na die goeie ervaring van toen, ook eens bij hun ontvangst huis geweest, maar wat een leuk stel,
Lekker en gezellig ongedwongen sfeertje, ze mag meerdere keren in haar klaarkomen (bare kan als je een soa test kan laten zien, doen hun ook).
Ze zijn erg gesteld op hygiëne, en dat merk je aan alles waardoor een date met hun echt geslaagd is.
Ik ga zeker nog eens met ze afspreken!
 
Als je met zo'n stel afspreekt die een relatie hebben, ben je dan niet automatisch het 3e wiel aan de wagen? Het lijkt me op zich wel geil maar de dynamiek, daarvan snap ik niet goed hoe dat in het echt uitwerkt.
 
Als je met zo'n stel afspreekt die een relatie hebben, ben je dan niet automatisch het 3e wiel aan de wagen? Het lijkt me op zich wel geil maar de dynamiek, daarvan snap ik niet goed hoe dat in het echt uitwerkt.
Ik denk het niet, maar heb er ook nog geen ervaring mee.
Verwacht wel dat zij juist een derde erbij willen hebben en dus veel aandacht naar jou toe gaat en je veel ruimte krijgt om mee te doen. Het is ten slotte niet dat je onverwacht aanbelt en zo maar de slaapkamer binnen loopt. 😉
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Biseks
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Ik heb van de zomer ook eens een buitendate met deze twee gehad.
Afspraak maken ging allemaal soepel. Bij aankomst op de afgesproken plaats achter ze aan gereden naar een rustig plekje, aldaar een heel stuk het bos ingelopen. Ze hadden zelf een tas mee met een dekentje erin.
Op de plek werd het kleedje uitgelegd en de kleren uitgetrokken, daarna door allebei gepijpt. Ik gaf aan bi-schierig te zijn en meer van een vrouw gericht trio met hier en daar een verdwaalde hand was, maar hij bleef naar gevoel iets te opdringerig. Ik heb de dame doggie geneukt, seks was opzich redelijk. Daarna gaan staan om over haar gezicht heen klaar te komen, waarbij hij er ook weer iets te opdringerig bij kwam.
Al met al een redelijke date, maar toch geen klik of goed gevoel van mijn kant, ik vond hem iets te opdringerig, misschien was hij gewoon geil en wilde hij mij een plezier doen, maar dat lukte niet echt. Het viel mij ook op dat de vrouw geen woord heeft gesproken, voor na en tijdens de date.
Al met al vanuit mijn kant geen klik of goed gevoel (en daar gaat het toch ook om), geen herhalingsgevaar voor mij helaas.

P.s. Dit is hoe ik het beleeft heb, wellicht ging het bij een ander beter.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan