WHEM Destany Hoofddorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een paar maanden geleden bij haar geweest. Ik was op weg naar Sofie in Haarlem , maar onderweg kreeg ik een appje dat de afspraak niet door kon gaan.

Parkeerplaats opgezocht en contact met Destany opgenomen. Een half uur later kwam ik na wat zoeken bij haar aan. Aan de buitenkant een redelijk vervallen huis en op de bijbehorende parkeerplaats gemaild dat ik er was. Bij de deur stond ze te wachten en na wat trappen op en gangen door naar haar "werkkamer" , die er goed en schoon uit zag .

Op de foto's ziet ze er wel beter uit ( jonger en wat strakker ) . Afgesproken voor een uur : 100 euro voor alleen pijpen en rimmen.

Ze gaat gelijk van start en pijpt er zonder cd redelijk op los. Uit haar zelf wisselde ze dit af met langdurig rimmen . Haar inzet is top en onverstoorbaar ging ze door net zo lang tot de voorbestemde "nakomertjes" in haar mond eindigden.


Destany vond ik aardig en sympathiek , een beetje verlegen/terughoudend.
Als je van rimmen houdt en plassex dan wellicht een leuk adresje. Echt onder de indruk was ik niet van haar type en dat kan heel goed met het niet doorgaan van de eerder genoemde afspraak met Sofie te maken hebben.


======================
Toevoeging over de tekst :
Voor de betreffende schuine en vetgedrukte letters heb ik geen verklaring.....

Tevens geplaatst bij recensies privéontvangst Noord-Holland
 
Laatst bewerkt:
Even een opmerking n.a.v. het recensietopic, hier geplaatst omdat het geen recensie is.

Ze begon met het likken van mijn ballen en het stukje tussen de anus en ballen. Dit had ik de eerste keer daar ook! Ik durfde het niet ter plekke te zeggen, maar had er wel een mailtje achter aan gestuurd. Bij de volgende afspraak weer aangegeven dat ik 'echt' gerimmed wil worden.
Dit is voor mij een teken dat ze klanten probeert binnen te halen met de belofte van rimmen, maar het eigenlijk met tegenzin doet. Ik ben zelf dol op gerimd worden, maar hier zou ik me als bezoeker niet prettig bij voelen. (Graag rimmen of niet.)
 
Even een opmerking n.a.v. het recensietopic, hier geplaatst omdat het geen recensie is.


Dit is voor mij een teken dat ze klanten probeert binnen te halen met de belofte van rimmen, maar het eigenlijk met tegenzin doet. Ik ben zelf dol op gerimd worden, maar hier zou ik me als bezoeker niet prettig bij voelen. (Graag rimmen of niet.)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan