Recensie Diana, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack217

Vaste klant
196
25/10/21
108
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4131964-diana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Opgewonden geraakt door de mooie foto's contact gezocht met deze Oekraïense. Ze stuurde keurig een lijstje met alle dingen die inbegrepen waren, maar ze wilde niet videobellen. Maar door een half uurtje voor 100€ met lekker zoenen en pzc en ook nog standje 69 liet ik me toch verleiden. Ze ontvangt in een wat ouder gedeelte van Buitenveldert op de bovenste verdieping zonder lift. Ik had een half blauw pilletje genomen, dus met een flinke knoepert in mijn broek was het een aardige klim. Toen ze de deur open deed had ik eigenlijk weg moeten gaan, maar ja dat hele stuk weer naar beneden met een stijve is ook niet niks. Ze is klein, een stukje ouder en een stukje steviger dan op de foto. Ze lacht niet, communiceert nauwelijks en ze heeft zeker geen cupboard D. Het is een klein hok met een redelijk bed. Ook al had ik gevraagd of ik kon douchen werd ik gesommeerd om me uit te kleden en op bed te gaan liggen. Binnen drie tellen zat het rubbertje erom en begon ze niet geheel onverdienstelijk te pijpen en toen Hij hard werd ging er een dot glijmiddel op en ging ze er op zitten. Na nog even missionaris en proberen te zoenen (njet) in doggy af gemaakt. Voor doggy krijgt ze wel 4 sterren en ze houdt ook wel van stevig pompen. Helaas was het warm water afgesloten en kon ik mijn lul bij het fonteintje even met koud water afspoelen en na twintig minuten stond ik weer bij mijn auto. Pluspunten zijn dat de tatoeage echt klopt. Voor de rest afwerksex en het was niet echt vrolijk. Toen ik vroeg waarom ze wel allemaal zaken apt die ze niet doet, was er niet echt een antwoord. Misschien belooft haar booker dat. Ik ga niet nog een keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan