Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToevallig had ik haar nummer opgeslagen en ben er onlangs geweest.Weet iemand of deze topper nog ontvangt. Wil ontzettend graag weer langs gaan, maar heb haar nummer en advertentie niet meer
Gaat het over dezelfde meid? Stond toen op Sexjobs bij VoetloversVolgens mij ben ik er een paar jaar geleden bij geweest en had zij een hond op appartement in een aparte kamer weliswaar, maar zaten er wel haren op de bank. Niet heel handig voor achteraf
Ik ben meer dan 2 jaar geleden voor het laatst bij haar geweest. Ze ontving toen alleen nog maar vaste klanten. Ze was erg afgevallen en heeft een ingreep gehad om overtollige huid te verwijderen, wat overigens mooi was gedaan. Echter ik was voor haar gevallen wegens haar enorme borsten en gezette figuur. Ik val niet op slanke/magere vrouwen. Ze was wel een meester in pijpen, dat was dan ook het enige wat ze nog deed op het laatste. Neuken etc wilde/kon ze niet meer.Is deze dame nog actief? Ik ben hier vroeger een paar keer geweest, maar ik weet niet meer zeker of ik haar nummer nog heb (eindigt met 73) en of ze uberhaupt nog ontvangt