WHEM Dina massage Knokke-Heist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maverick

Wandelaar
51
10/04/23
32
7
Een nieuwe masseuse in de west vlaanders?! Consider myself interested… Iemand ervaring want 150€ is best veel geld voor een massage HE die tegenvalt. Anderzijds ziet er wel een hele knappe uit 😛

 
Dina is een bijzonder knappe verschijning. De foto's lijken super, in het echt is ze nog mooier.
Ze stelt je onmiddellijk op je gemak. Ja het klopt dat 150€ boven de norm is voor wat ze doet, maar ik ben zelden zo voldaan bij iemand buiten gestapt. Ze vertelde me dat al haar klanten terugkomen en vaste klanten worden, dat zegt genoeg hè…
 
Dina is een bijzonder knappe verschijning. De foto's lijken super, in het echt is ze nog mooier.
Ze stelt je onmiddellijk op je gemak. Ja het klopt dat 150€ boven de norm is voor wat ze doet, maar ik ben zelden zo voldaan bij iemand buiten gestapt. Ze vertelde me dat al haar klanten terugkomen en vaste klanten worden, dat zegt genoeg hè…
strange .. ingelogd op 17 september .. reclame voor eigen huis ?
 
Ik begrijp het wantrouwen. Dit was de eerste reactie die ik ooit schreef. je moet ergens beginnen hè.
Ik wacht op de eerste andere bezoeker die mijn bericht vast en zeker zal bevestigen.
Voordien werkte ze in Mechelen. Ik hoop stiekem dat ze terug naar daar komt 😊
 
Ik begrijp het wantrouwen. Dit was de eerste reactie die ik ooit schreef. je moet ergens beginnen hè.
Ik wacht op de eerste andere bezoeker die mijn bericht vast en zeker zal bevestigen.
Voordien werkte ze in Mechelen. Ik hoop stiekem dat ze terug naar daar komt 😊
Ontving ze in Mechelen onder dezelfde naam? Bestaat daar een recensie van? Waarom schrijf je anders niet eens zelf een recensie, @Gopi?
 
Ik begrijp het wantrouwen. Dit was de eerste reactie die ik ooit schreef. je moet ergens beginnen hè.
Ik wacht op de eerste andere bezoeker die mijn bericht vast en zeker zal bevestigen.
Voordien werkte ze in Mechelen. Ik hoop stiekem dat ze terug naar daar komt 😊
Dan heb ik goed nieuws @Gopi want ze verkast vanaf deze maand weer naar Mechelen. De huur van haar appartement in Knokke liep vorige week af.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan