Discriminatie of gewoon een voorkeur?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben een Hollandse jongen man die graag bij Roemeense raamdames op bezoek gaat. Ik sla de negerinnen meestal over. Maakt dit mij nu een racist dan omdat ik geen bruine mokkels neuk? Als een dame een bepaald volk niet in haar lichaam wilt beslist ze dat gewoon zelf en daar is niks discriminerends aan. Kan ook door de grote van het gereedschap komen van bepaalde volken. Als ze een nauw kutje heeft kan ze daardoor mischien derest van de dag niet meer werken en kost het haar een hoop klanten. Omdat haar kutje uitgeroeid is.
 
Precies dat Aman. We lopen allemaal wel eens tegen gasten aan die het verpesten voor anderen. Ik heb ooit heel veel problemen gehad met 'bontkraagjes' en die vermijdt en vermeed ik dus ook zoveel mogelijk. Heel soms komt er echt wel eens iemand door mijn verdediging heen en gaat het goed, maar heb er serieus moeilijkheden mee gehad. Dus gooi je ze allemaal op 1 hoop om de moeilijkheden te vermijden en te voorkomen.
 
Artikel 11 waarborgt de onaantastbaarheid van het menselijk lichaam.
Ik beargumenteer dus juist dat de wet de DVP (terecht) beschermd.
Wat begrijp je hier niet aan?
Maar toch blijf je bezig dat dvp discrimineert.
Nogmaals. Laat dvp zelf kiezen wet welke type mannen ze het bed in wilt.
En kom niet iedere keer met wetboek.
 
Ben een Hollandse jongen man die graag bij Roemeense raamdames op bezoek gaat. Ik sla de negerinnen meestal over. Maakt dit mij nu een racist dan omdat ik geen bruine mokkels neuk? Als een dame een bepaald volk niet in haar lichaam wilt beslist ze dat gewoon zelf en daar is niks discriminerends aan. Kan ook door de grote van het gereedschap komen van bepaalde volken. Als ze een nauw kutje heeft kan ze daardoor mischien derest van de dag niet meer werken en kost het haar een hoop klanten. Omdat haar kutje uitgeroeid is.
ik ben pas geleden hier door @Rondwandelaar, aangesproken omdat ik het in mijn hoofd haalde om het woord negerin te gebruiken, volgens hem was ik gelijk een typische witte man van middelbare leeftijd
 
Maar toch blijf je bezig dat dvp discrimineert.
Uh nee. Ik zeg alleen dat een DVP (net zoals iedereen) niet mag discrimineren op grond van ras etc.
Nogmaals. Laat dvp zelf kiezen wet welke type mannen ze het bed in wilt.
Ik denk dat ik dit al zeker al 5 keer tegen je heb bevestigd dat ik het hier mee eens ben.
En kom niet iedere keer met wetboek.
Je had al duidelijk gemaakt dat je vindt dat DVP's zich niet aan de wet hoeven te houden.

En ik stop er nu mee; ik heb alles gezegd wat ik erover wilde zeggen.
 
Wat zal je blij zijn als je een uur gereisd hebt en door een dame zonder bekende reden wordt geweigerd.
Ook voor de veiligheid van de dame lijkt mij het beter om vantevoren duidelijk te zijn, want het kan ook agressie opwekken.
Mee eens.. Ted is ook wel eens geweigerd. Normaal een hele rustige jongen, maar met name door de manier hoe ze het deed werd ik ook een beetje agressief.
Nee schudden en gewoon niet aankijken, ik vloog in brand 🤯🤬
 
ik ben pas geleden hier door @Rondwandelaar, aangesproken omdat ik het in mijn hoofd haalde om het woord negerin te gebruiken, volgens hem was ik gelijk een typische witte man van middelbare leeftijd
Tjaa te triest voor woorden. Wij als hollanders worden in deze tijd juist zwaar gediscrimineerd en naar beneden gehaald. Beetje omgedraaide wereld. Maar daar kan ik een heel topic over openen en ga ik niet doen😆
 
Zal wel regio gebonden zijn. Of is dat ook al discriminatie :ROFLMAO:
Ben ook van kleur. En nog nooit geweigerd.
Ik vroeg me al af wat voor afkomst jij had, doordat je lidwoorden weglaat wordt het een beetje gebrekkig Nederlands, zoals: leg het voor aan rechter ipv leg het voor aan de rechter, daardoor dacht ik dat jij Turks of Marokkaans was
 
Uh nee. Ik zeg alleen dat een DVP (net zoals iedereen) niet mag discrimineren op grond van ras etc.

Ik denk dat ik dit al zeker al 5 keer tegen je heb bevestigd dat ik het hier mee eens ben.

Je had al duidelijk gemaakt dat je vindt dat DVP's zich niet aan de wet hoeven te houden.

En ik stop er nu mee; ik heb alles gezegd wat ik erover wilde zeggen.
Jouw standpunt is een beetje als het Amerikaanse leger lange tijd met homo's: 'don't ask, don't tell'. Dus je mag iedereen afwijzen op grond van zijn ras, zolang je er maar niets over zegt. Dapper hoor! Dat lost problemen wel op.
 
Ik vroeg me al af wat voor afkomst jij had, doordat je lidwoorden weglaat wordt het een beetje gebrekkig Nederlands, zoals: leg het voor aan rechter ipv leg het voor aan de rechter, daardoor dacht ik dat jij Turks of Marokkaans was
Op een hoerenforum geen lidwoorden gebruiken heeft natuurlijk een reden.😂
Die heeft ook recht op rust.

Over recht gesproken… dus na de geboorte van je tweede kind wil je alleen nog maar Negers en geen Aziaten.
Die totaalruptuur heeft van je genotsgrot een soort levende echoput gemaakt (hypothetisch voorbeeld hè).

En aangezien negers zo ongeveer geboren worden met een derde arm wil je alleen nog maar die in bed.
Positieve discriminatie dus. Mag dat dan wel?
 
Op een hoerenforum geen lidwoorden gebruiken heeft natuurlijk een reden.😂
Die heeft ook recht op rust.

Over recht gesproken… dus na de geboorte van je tweede kind wil je alleen nog maar Negers en geen Aziaten.
Die totaalruptuur heeft van je genotsgrot een soort levende echoput gemaakt (hypothetisch voorbeeld hè).

En aangezien negers zo ongeveer geboren worden met een derde arm wil je alleen nog maar die in bed.
Positieve discriminatie dus. Mag dat dan wel?
Ik zou het niet weten, ik snap hier weinig van
 
Positieve discriminatie ben ik geen voorstander van, tijdens het wk zaten er ineens vrouwen de wedstrijd te analyseren op tv, ik heb me kapot zitten ergeren, dat zal wel weer bedacht zijn door zo'n woke hansworst op kantoor
 
Mee eens.. Ted is ook wel eens geweigerd. Normaal een hele rustige jongen, maar met name door de manier hoe ze het deed werd ik ook een beetje agressief.
Nee schudden en gewoon niet aankijken, ik vloog in brand 🤯🤬
O dit is wel herkenbaar, ik ging vaak naar dezelfde dame op de wallen maar die werkte 5 dagen in de week en toen was er een keer op een dag dat ze er niet was. Helemaal niet aan gedacht en bij een ander naar binnen gaan in hetzelfde rijtje ramen. Week of drie daarna weer de dame waar ik vaak heenging en hetzelfde als Ted:( Heeft een van haar collega's mij erbij gelapt als ik het zo kan zeggen. Geen discriminatie. Later wel eens bij een dame geweest die alleen maar blanke mannen wilde. Dat zei ze nadat we klaar waren. Vond ik wel een afknapper. Maakte de dame ineens heel onsympathiek. Helaas gebeuren deze dingen wel. Ik zou het hier melden in een soort van recensie en die dame links laten liggen. Je hebt er toch niks aan. Ik heb geen idee of die dame in kwestie nog werkt. Het was in Den Haag in een van die straatjes daarzo. Blonde lange dame en het was echt lang geleden 2005.
 
Laatst bewerkt:
ik ben pas geleden hier door @Rondwandelaar, aangesproken omdat ik het in mijn hoofd haalde om het woord negerin te gebruiken, volgens hem was ik gelijk een typische witte man van middelbare leeftijd
Tja, nu begin je er zelf weer over. Het is inderdaad een gedateerde, beledigende term uit koloniale tijden, en alleen mensen die 30 jaar achterlopen gebruiken 'm nog. Gelukkig zie je het tegenwoordig bijna niet meer omdat vrijwel iedereen wel snapt hoe fout het woord is, maar je hebt nog enkelen die hardnekkig in het verleden blijven hangen en die doen alsof zo'n denigrerende benaming die stereotype beelden oproept, heel gewoon is. Maar dat woordgebruik sterft vanzelf wel uit.
 
Tja, nu begin je er zelf weer over. Het is inderdaad een gedateerde, beledigende term uit koloniale tijden, en alleen mensen die 30 jaar achterlopen gebruiken 'm nog. Gelukkig zie je het tegenwoordig bijna niet meer omdat vrijwel iedereen wel snapt hoe fout het woord is, maar je hebt nog enkelen die hardnekkig in het verleden blijven hangen en die doen alsof zo'n denigrerende benaming die stereotype beelden oproept, heel gewoon is. Maar dat woordgebruik sterft vanzelf wel uit.
We willen allemaal zoooo correct zijn tegenwoordig. Het gaat om de context waarin je woorden gebruikt. Ik bezoek alleen negerinnen of gekleurde vrouwen of welke correcte naam men dient te gebruiken.. omdat ik niets met blanke witte vrouwen heb.... Ben ik nu ook fout?
 
Tja, nu begin je er zelf weer over. Het is inderdaad een gedateerde, beledigende term uit koloniale tijden, en alleen mensen die 30 jaar achterlopen gebruiken 'm nog. Gelukkig zie je het tegenwoordig bijna niet meer omdat vrijwel iedereen wel snapt hoe fout het woord is, maar je hebt nog enkelen die hardnekkig in het verleden blijven hangen en die doen alsof zo'n denigrerende benaming die stereotype beelden oproept, heel gewoon is. Maar dat woordgebruik sterft vanzelf wel uit.
Nee, ik snap eigenlijk niet waarom het woord fout is, maar gebruik het niet meer.
Wat voor mij wel fout is, de term zwartje, die blijkbaar in België wordt gebruikt.
 
Nee, ik snap eigenlijk niet waarom het woord fout is, maar gebruik het niet meer.
Wat voor mij wel fout is, de term zwartje, die blijkbaar in België wordt gebruikt.
Het woord is ook niet fout, het is een kleine links progressieve groep die vind dat dat woord niet meer zou kunnen. Het heeft niks met leeftijd te maken want het woord neger of negerin wordt door alle leeftijden en sociale klasse gebruikt, Is een term om een persoon van Afrikaanse origine te benoemen.
 
We willen allemaal zoooo correct zijn tegenwoordig. Het gaat om de context waarin je woorden gebruikt. Ik bezoek alleen negerinnen of gekleurde vrouwen of welke correcte naam men dient te gebruiken.. omdat ik niets met blanke witte vrouwen heb.... Ben ik nu ook fout?
Ik ga deze discussie niet opnieuw voeren. Als jij als een fossiel wilt blijven volharden in gedateerde, kolderieke koloniale termen die anderen op een minderwaardige manier beschrijven, omdat je denkt dat je dan zooo dapper en zooo moedig bent omdat je niet 'correct' bent, moet je dat zelf weten
 
Het woord is ook niet fout, het is een kleine links progressieve groep die vind dat dat woord niet meer zou kunnen. Het heeft niks met leeftijd te maken want het woord neger of negerin wordt door alle leeftijden en sociale klasse gebruikt, Is een term om een persoon van Afrikaanse origine te benoemen.
Nee, echt de hele samenleving gebruikt nergens in het openbaar meer dat woord, dat toont al aan dat het niet gaat om een kleine links-progressieve groep. Het idee dat het enkel zou gaan om een kleine links-progressieve groep is een waanbeeld van racistisch alt-rechts.
 
Wel mensen, ik denk dat hier maar één regel geldt in gans dat gezaag en gezever, de Dame wil deze Heer niet ontvangen, abosluut haar recht in mijn ogen, want ikzelf zal nooit naar bepaalde Dames gaan wat ook mijn keuze en recht is. Ieder beschikt over zijn eigen.
 
Nou in de USA is het neger/nigger woord totaal uit den boze. Dat is niet voor niks.
En daar wonen echt heel weinig links progressieve mensen.
Amerika is in de kern een conservatief land.
Het verbod op het N-word heeft niet zozeer met politiek te maken, maar met historisch besef van het slavernijverleden.
 
Nou in de USA is het neger/nigger woord totaal uit den boze. Dat is niet voor niks.
En daar wonen echt heel weinig links progressieve mensen.
Amerika is in de kern een conservatief land.
Het verbod op het N-word heeft niet zozeer met politiek te maken, maar met historisch besef van het slavernijverleden.
klopt dat is het woord nigger.
Maar de engelse vertaling voor neger is negro.
Dus dat is niet het zogenaamde N- woord
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan