Discriminatie of gewoon een voorkeur?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het opvallend dat er eerst in dit topic gigantisch tegen "racisme" wordt geprotesteerd, met argumenten op losse schroeven. Maar nu hebben we het over Indiërs die stinken en Marokkanen die asociaal zijn.
Bijzondere wending.

Tegenstelling de echte realiteit versus het woke, politiek correcte, wereldvreemde wereldbeeld dat we opgedrongen krijgen?
 
Tegenstelling de echte realiteit versus het woke, politiek correcte, wereldvreemde wereldbeeld dat we opgedrongen krijgen?
Daar is de overheid al jaren debet aan, mooie praatjes met integratie en het kan allemaal niet op. Allemaal voor de bühne, komt niks van terecht. Er lopen hier mensen rond in NL die al 30-40 jaar geen klap uitvoeren, uitkeringen trekken, toeslagen, sociale voorzieningen uithollen en ga zomaar door.
Maar laten we die rollen eens omdraaien, denk je dat het in die landen waar ze vandaan komen je ook gratis geld krijgt? Joh NL is al jaren een filantropische instelling.

Ik was 19 begon ik als ondernemer, bouwde later mijn hele toko uit tot wat het nu is. Studeerde nog in de avond Rechten aan de UVA in Amsterdam. De meeste willen niet meer werken, maar gratis geld, en oohh de hele dag achter de playstation.
 
Wat is er mis mee als een dvp in haar advertentie bijvoorbeeld zet dat donkere mannen niet welkom zijn? Het is niks meer dan vermelden welk type groep mensen niet welkom is.
Mannen die groot geschapen zijn worden ook geweigerd daar heeft hier niemand medelijden mee. Weetje hoevaak ik wel niet voor anaal ben geweigerd ik klaag toch ook niet.😁
 
Tegenstelling de echte realiteit versus het woke, politiek correcte, wereldvreemde wereldbeeld dat we opgedrongen krijgen?
Dit is het zoveelste topic waarin je het hebt over woke.
Dat roep je ook maar te pas en te onpas.
Afgelopen week noemde je mij nog woke.

"Ohjee, transen worden gezien als mens……. De wereld is woke, we gaan eraan…..!!!"

een paar uitspraken van maar een paar leden hier over dvp die zogenaamd discrimineren:
"Woke! Het opgedrongen wereldbeeld…… verdoemenis…!!"
 
Mensen zoals @Boobslover beseffen niet dat ze de tweede zijde zijn van dezelfde medaille. Op bijna identieke wijze maar "woke" op alles roepen als een blauw harige progressieve die je fascist zal noemen voor het meest milde conservatieve mening ooit.

Maar wie had dat gedacht, wij kunnen geen topic starten en discussie voeren over wel of geen recht op discriminatie op basis van voorkeur zonder Marokkanen aso's te noemen en te benadrukken hoe erg Indiërs stinken. Bravo
 
Mensen zoals @Boobslover beseffen niet dat ze de tweede zijde zijn van dezelfde medaille. Op bijna identieke wijze maar "woke" op alles roepen als een blauw harige progressieve die je fascist zal noemen voor het meest milde conservatieve mening ooit.

Maar wie had dat gedacht, wij kunnen geen topic starten en discussie voeren over wel of geen recht op discriminatie op basis van voorkeur zonder Marokkanen aso's te noemen en te benadrukken hoe erg Indiërs stinken. Bravo
Jij kunt maar niet accepteren dat dvp's het recht hebben om bepaalde soort klanten te weigeren en wilt ze als de ware dwingen om seks met je te hebben. Accepteer het gewoon en zoek naar dames die daar wel voor openstaan en je hebt een gelukkig leven. Maak het leven niet moeilijker dan het is en zoek naar oplossingen inplaats van anderen de schuld geven.
 
Laatst bewerkt:
Mensen zoals @Boobslover beseffen niet dat ze de tweede zijde zijn van dezelfde medaille. Op bijna identieke wijze maar "woke" op alles roepen als een blauw harige progressieve die je fascist zal noemen voor het meest milde conservatieve mening ooit.

Maar wie had dat gedacht, wij kunnen geen topic starten en discussie voeren over wel of geen recht op discriminatie op basis van voorkeur zonder Marokkanen aso's te noemen en te benadrukken hoe erg Indiërs stinken. Bravo
@mkboxer

Loop even een dagje met mij mee in Amsterdam, laat ik je alles zien, betaal met plezier je onkosten. De mensen die jij noemt zal ik aan je tonen hoe ze met je omgaan. Einde van de dag maken we de balans op en je bent turned 90 degrees.
Neem wel zo bouwhelm mee en anders kopen we die onderweg wel. In sommige aso wijken gooien ze zo het afval 6-7 hoog naar beneden.
 
een paar uitspraken van maar een paar leden hier over dvp die zogenaamd discrimineren:
"Woke! Het opgedrongen wereldbeeld…… verdoemenis…!!"

U heeft het dus echt helemaal NIET begrepen.

We worden al jaren langs alle kanten door de strot geramd dat 'diversiteit' en 'multicultureel' een 'verrijking' is voor iedereen.

Wel, iedereen met een beetje verstand en realistisch beeld van de wereld weet wel beter en ondanks dat dit dus NIET verrrijkend is (integendeel zelfs) blijft men het maar opdringen.

Wat wel heel opvallend is dat mensen die heel dat woke, diverse gedoe blijven promoten bijna steeds mensen zijn die nog nooit ergens op vakantie zijn geweest waar ze dan verder dan de pure toeristische plekjes zijn geweest.

Want als je gelijk waar ter wereld tussen de echte lokale bevolking komt zal je al snel merken dat je mogelijk 'welkom' bent ENKEL ALS je de lokale regels en gewoontes volgt.

Want denk vooral niet dat men elders ook maar 2 seconden wakker ligt van uw wensen en gewoontes, laat staan dat men er zich aan aanpast.

Dat idiote aanpas-gedrag doet men enkel hier.. En we zien elke dag meer en meer wat het resultaat is... Zoals in Parijs nu..
 
Jij kunt maar niet accepteren dat dvp's het recht hebben om bepaalde soort klanten te weigeren en wilt ze als de ware dwingen om seks met je te hebben. Accepteer het gewoon en zoek naar dames die daar wel voor openstaan en je hebt een gelukkig leven. Maak het leven niet moeilijker dan het is en zoek naar oplossingen inplaats van anderen de schuld geven.
Dat is niet waar. Misschien maar geen discussie aangaan die je niet kunt volgen of handelen.

Het is voor mij interessant dit discussie te voeren. Mijn persoonlijke mening is dat een dvp klanten moet kunnen weigeren. Het is een grijs gebied en dit kun je niet handhaven of goed regelen in het wet. Ik vind dat ik dat best duidelijk heb gemaakt mits je wel meer beschikt dan 2 hersencellen.

Voor mij is het interessant dat wanneer zo'n discussie ontstaat, het bijna onmogelijk is zo'n discussie vrij van racisme of andere stereotype waanzin buiten spel te houden. Je hebt de personen die beroepen op het wet, de dvps die beroepen op emotie en onmenselijkheid en dan heb je de dombo's die het maar niet kunnen laten hun walg voor buitenlanders open te maken. Sommige van jullie zagen mij dit al zo'n beetje uitlokken en tot helemaal niemands verbazing, vallen wij constant weer in herhaling.

- DVPs dwingen met een arabier te neuken is verkrachting!
- wetboek van neukrecht zegt geen discriminatie!
- Rashid heeft geen respect voor vrouwen en Rakesh stinkt!
 
Laatst bewerkt:
@mkboxer

Loop even een dagje met mij mee in Amsterdam, laat ik je alles zien, betaal met plezier je onkosten. De mensen die jij noemt zal ik aan je tonen hoe ze met je omgaan. Einde van de dag maken we de balans op en je bent turned 90 degrees.
Neem wel zo bouwhelm mee en anders kopen we die onderweg wel. In sommige aso wijken gooien ze zo het afval 6-7 hoog naar beneden.
kom maar op dan? stuur me een berichtje
 
Vooropgesteld Veronique je mag weigeren wie je wilt, maar ik zie wel wat dingen die me interesseren.



Nou kunnen ook niet alle rasechte Nederlanders of Belgen de taal even goed, maar daar gaat het mij niet om. Hoe sta je tegenover de buitenlandse westerse Engelstalige zakenman die even in België is en een DvP zoekt?



Vind je respect serieus minder belangrijk dan de taal?



Maar in dat voorbeeld filter jij toch gewoon aan de hand onbeschoft gedrag? Dat zal iedereen hier respecteren. Aan die smsjes kan je niet zien wat hun afkomst is maar het gedrag geeft genoeg reden tot een block.



Je gebruikte deze termen door elkaar. Waar selecteer je precies op? Wat vind je van de blanke Vlaming die zich bekeerd heeft tot de Islam? (Ze komen voor)
Het gaat mij niet om de godsdienst die je heb maar een dame met respect behandeld maar tref woord sex nu prijs??? Ik jou nu neuk??ja daag geen denken aan
 
- DVPs dwingen met een arabier te neuken is verkrachting!
- wetboek van neukrecht zegt geen discriminatie!
- Rashid heeft geen respect voor vrouwen en Rakesh stinkt!
Er zal een reden zijn waarom sommige dvp's liever geen arabieren willen. Een dvp beslist uiteindelijk zelf met wie ze naar bed gaat en heeft haar recht om mannen te weigeren. En wat ik je eerder zei aan jammeren heb je niks zoek naar een dvp die jou wel aanstaat. Verder ben ik ben geen racist ik hou van alle soorten mensen zolang ze maar te vertrouwen zijn kleur speelt bij mij geen rol geloof ook niet, niet alles is gelijk racisme!
 
Laatst bewerkt:
Dit is het zoveelste topic waarin je het hebt over woke.
Dat roep je ook maar te pas en te onpas.
Afgelopen week noemde je mij nog woke.

"Ohjee, transen worden gezien als mens……. De wereld is woke, we gaan eraan…..!!!"

een paar uitspraken van maar een paar leden hier over dvp die zogenaamd discrimineren:
"Woke! Het opgedrongen wereldbeeld…… verdoemenis…!!"
Dit schreef je vanmorgen, dit vind je wel okay, donkere mensen weigeren, omdat je daar ooit eens wat nare ervaringen mee hebt gehad.
Dit noemen ze selectief winkelen volgens mij.


Zo'n keuze om een bepaalde doelgroep te weigeren kan zijn door voorkeur, maar ook door negatieve ervaringen. Als dvp zie je heel (HEEL) veel mannen. "Een keer" een vervelende ervaring zet niet aan tot groepen uitsluiten. Dan heb je geen klanten meer over. Herhaaldelijk dezelfde nare ervaringen bij dezelfde doelgroep zorgen ervoor dat iemand ervoor kiest die doelgroep uit te sluiten.
Stel; je hebt als dvp ervaringen als genoemd op de eerste pagina van dit topic. Steeds weer als je klanten van een bepaalde afkomst hebt gebeuren diezelfde dingen. Dan zou het slim zijn om die doelgroep op een bepaald moment uit te sluiten om jezelf te beschermen.
Veel leden verwijzen naar andere beroepen. Laat me het dan zo uitleggen.
ik zie het als een vorm van targeting
ondernemers in iedere sector maken gebruik van marketingstrategieën. Op de meeste websites wordt gebruik gemaakt van cookies. Adverteerders kunnen op die manier gericht adverteren aan bepaalde doelgroepen, maar ook bepaalde doelgroepen (om wat voor reden dan ook) juist uitsluiten voor het te zien krijgen van de advertentie.
 
Dit schreef je vanmorgen, dit vind je wel okay, donkere mensen weigeren, omdat je daar ooit eens wat nare ervaringen mee hebt gehad.
Dit noemen ze selectief winkelen volgens mij.


Zo'n keuze om een bepaalde doelgroep te weigeren kan zijn door voorkeur, maar ook door negatieve ervaringen. Als dvp zie je heel (HEEL) veel mannen. "Een keer" een vervelende ervaring zet niet aan tot groepen uitsluiten. Dan heb je geen klanten meer over. Herhaaldelijk dezelfde nare ervaringen bij dezelfde doelgroep zorgen ervoor dat iemand ervoor kiest die doelgroep uit te sluiten.
Stel; je hebt als dvp ervaringen als genoemd op de eerste pagina van dit topic. Steeds weer als je klanten van een bepaalde afkomst hebt gebeuren diezelfde dingen. Dan zou het slim zijn om die doelgroep op een bepaald moment uit te sluiten om jezelf te beschermen.
Veel leden verwijzen naar andere beroepen. Laat me het dan zo uitleggen.
ik zie het als een vorm van targeting
ondernemers in iedere sector maken gebruik van marketingstrategieën. Op de meeste websites wordt gebruik gemaakt van cookies. Adverteerders kunnen op die manier gericht adverteren aan bepaalde doelgroepen, maar ook bepaalde doelgroepen (om wat voor reden dan ook) juist uitsluiten voor het te zien krijgen van de advertentie.


Kan je lezen en citeren zonder m'n woorden te verdraaien? Dank.
 
met name door progressief links.
het is helemaal geen verrijking maar eerder een verarming.
Mee eens waar zijn de tijden van de verzuiling? O dat was voor de buitenlanders. Toen stonden protestanten en katholieken lijnrecht tegen elkaar. Sloegen ze elkaar de hersens in. Twee geloven op een kussen daar slaapt de duivel tussen. Noord Ierland is dat nog iets langer door gegaan. Toen kwamen de Turken godzijdank. Konden we die overal de schuld van geven. Overigens zijn die gehaald door fabriekseigenaren. Lekkere goedkope arbeidskrachten en ach veiligheid niet zo belangrijk op het werk voor die mensen. Fabriekseigenaren zijn alles behalve progressief links. Die moeten niks hebben van vakbonden die betere arbeidsvoorwaarden wilden. En iedereen een auto! Wat!!! Zodat die fabriekseigenaar met zijn Bentley op weg naar het strand in de file staat naast het gepeupel. Kom op zeg. En meer vrije tijd voor de arbeider? Gvd kan ie ook al niet meer rustig naar de hoeren want het gewone volk loopt erook.
Lekker hoor dat progressieve, wat heb je nou aan die vooruitgang en betere werkomstandigheden. Dat kut links met hun betaalde vakantie en ze mogen zich ziekmelden. Vroeger had je kanker en gewoon komen op je werk! Toe nou nee links heeft de rijken niet veel goeds gebracht!!
 
Klopt idd ik heb de luxe om selectief te zijn.maar daar heb ik 20 jaar lang over gedaan voor een goede klanten bestand ,en de mensen eerlijk behandelen en ja ik heb graag dat de mensen Nederlands praten want ik hou van ook de gezelligheid voor het feest begind. Het draait niet altijd puur om de sex hier in mijn zaak toch niet wil je je gewoon platvoets sex kan je beter naar de ramen gaan !
Ik denk, als je er zo instaat, dat je beter iets anders voor de kost kan gaan doen.
Is het juist niet, en dat is niet hatelijk bedoeld, dat een deel van de mannen die een prostituee bezoeken, dat juist doen omdat ze anders niet aan de bak komen?
Dat zullen niet die Adonissen zijn, waar de meeste vrouwen van dromen, dat zullen voor een deel mannen zijn, die er niet aantrekkelijk uit zien, of niet sociaal vaardig zijn, bij vrouwen.
Aan de andere kant, als je de mannen voor het uitkiezen, hebt, begrijp ik wel dat je selectief te werk gaat en dat je de mannen weigert die je om wat voor reden niet aanstaan. Echter denk ik niet dat iedere dvp die luxe heeft.

Ik denk, als je er zo instaat, dat je beter iets anders voor de kost kan gaan doen.
Is het juist niet, en dat is niet hatelijk bedoeld, dat een deel van de mannen die een prostituee bezoeken, dat juist doen omdat ze anders niet aan de bak komen?
Dat zullen niet die Adonissen zijn, waar de meeste vrouwen van dromen, dat zullen voor een deel mannen zijn, die er niet aantrekkelijk uit zien, of niet sociaal vaardig zijn, bij vrouwen.
Aan de andere kant, als je de mannen voor het uitkiezen, hebt, begrijp ik wel dat je selectief te werk gaat en dat je de mannen weigert die je om wat voor reden niet aanstaan. Echter denk ik niet dat iedere dvp die luxe heeft.
Dus iemand beweert als je een dvp bent dat je iedere vent maar moet toelaten??en die met zijn rotte tanden mij tongkust???of die met zijn vieze lul met kaas randje in mijn mond steekt????echt ni !!
 
Ik denk, als je er zo instaat, dat je beter iets anders voor de kost kan gaan doen.
Is het juist niet, en dat is niet hatelijk bedoeld, dat een deel van de mannen die een prostituee bezoeken, dat juist doen omdat ze anders niet aan de bak komen?
Dat zullen niet die Adonissen zijn, waar de meeste vrouwen van dromen, dat zullen voor een deel mannen zijn, die er niet aantrekkelijk uit zien, of niet sociaal vaardig zijn, bij vrouwen.
Aan de andere kant, als je de mannen voor het uitkiezen, hebt, begrijp ik wel dat je selectief te werk gaat en dat je de mannen weigert die je om wat voor reden niet aanstaan. Echter denk ik niet dat iedere dvp die luxe heeft.
Daar zit je toch helemaal fout in hoor,het zijn zeker geen mensen van een lager niveau hoor in tegen deel als je andere uuren hanteert dan de meest dvp tot snacht toe krijg heel ander volk over de vloer dan dat ik enkel dag uuren doe van 8 tot 18 uur en nooit later ,dan heb je vertegenwoordigers ,zaken mensen als klant. Maar de nacht brengt helemaal andere mensen op de been . Na20 jaar weet ik wel hoe dit wereldje draait ...
 
Niet?

Bel om 19u eens een tandarts als je plots hevige tandpijn hebt.

Die neemt niet eens de telefoon op wegens na 17u.

Wat is het verschil?
Verkeerde buurt, bij mij is er altijd een vervanger voor S,avonds en in het weekend .
Maar denk nu eens logisch na
Jij bent een vrouw, je kiest er voor om mannen te verwennen tegen betaling omdat het goed verdient en omdat je graag met mensen om gaat
Je weet dan dat je voor een sociaal beroep kiest en dat veel mannen die jou bezoeken geen andere mogelijkheid hebben dan voor seks te betalen.
Jonge introverte mannen die op een normale manier geen vrouw vinden, weduwnaars, oudere gescheiden mannen ,mannen met een zieke vrouw , noem maar op.
Deze mannen hebben al geen leuk leven en ga jij ze dan ook nog weigeren om wat voor egoïstische reden dan ook?
Als DVP zou je je rot moeten schamen want deze mannen hebben best veel moed moeten verzamelen voordat ze de afspraak durfden te maken.
De heren hier hebben het over respect voor een DVP. Respect moet je verdienen, wie of wat je ook bent,
Voor die gelegenheidshoeren heb ik absoluut geen respect en jammer genoeg komen er steeds meer van die geldgeile snollen bij .
Maar gelukkig bestaat de echte dame van plezier die haar best doet om iedere man een zo'n fijn mogelijk uurtje te laten beleven ook nog altijd
 
Je weet dan dat je voor een sociaal beroep kiest en dat veel mannen die jou bezoeken geen andere mogelijkheid hebben dan voor seks te betalen.
Jonge introverte mannen die op een normale manier geen vrouw vinden, weduwnaars, oudere gescheiden mannen ,mannen met een zieke vrouw , noem maar op.
Deze mannen hebben al geen leuk leven en ga jij ze dan ook nog weigeren om wat voor egoïstische reden dan ook?

Wat vind je van DvP's die geen lesbische seks willen, mogen die een vrouwelijke klant weigeren?
 
Verkeerde buurt, bij mij is er altijd een vervanger voor S,avonds en in het weekend .
Maar denk nu eens logisch na
Jij bent een vrouw, je kiest er voor om mannen te verwennen tegen betaling omdat het goed verdient en omdat je graag met mensen om gaat
Je weet dan dat je voor een sociaal beroep kiest en dat veel mannen die jou bezoeken geen andere mogelijkheid hebben dan voor seks te betalen.
Jonge introverte mannen die op een normale manier geen vrouw vinden, weduwnaars, oudere gescheiden mannen ,mannen met een zieke vrouw , noem maar op.
Deze mannen hebben al geen leuk leven en ga jij ze dan ook nog weigeren om wat voor egoïstische reden dan ook?
Als DVP zou je je rot moeten schamen want deze mannen hebben best veel moed moeten verzamelen voordat ze de afspraak durfden te maken.
De heren hier hebben het over respect voor een DVP. Respect moet je verdienen, wie of wat je ook bent,
Voor die gelegenheidshoeren heb ik absoluut geen respect en jammer genoeg komen er steeds meer van die geldgeile snollen bij .
Maar gelukkig bestaat de echte dame van plezier die haar best doet om iedere man een zo'n fijn mogelijk uurtje te laten beleven ook nog altijd

Jij hebt écht geen idee.
Je verzint een heel scenario, op niets anders gebaseerd dan je eigen ervaring.
Je vult even voor dvp in waarom ze voor dit beroep kiezen.
Ook heb je een hee duidelijk beeld van wandelaars: ze zijn zielig en onderbedeeld en hebben al geen leuk leven. Mimimimi 🥲
Jij bepaalt even wie echte dvp zijn; alleen vrouwen die alles maar accepteren en ondergaan.
Nou, ik vind jou geen échte wandelaar.

Je hebt geen idee van welke mensen wij treffen, wie onze klanten zijn, hoe hun leven is en wat hun beweegredenen zijn om dvp te daten.
Je zegt enerzijds dat het een sociaal beroep is en in een privébericht heb je me zelfs gevraagd of ik überhaupt wel gevoel heb bij m'n werk. Maar tegelijk zeg je dat wij dvp alle gevoelens en emoties moeten uitschakelen om maar te dienen omdat we anders egoïstisch zijn.
Jouw redenen, ervaringen en gevoelens zijn niet collectief voor de rest van de wandelaars.
Jij hebt misschien veel moed bijeen moeten rapen alvorens je werd afgewezen. Erg vervelend voor je, maar jouw ego is niet de verantwoordelijkheid van de dvp . Misschien eens bij jezelf te raden gaan of het niet verstandig is daar eens wat aan te gaan doen. er zijn vee mogelijkheden voor Therapie of training om je zelfbeeld te versterken.

in de basis heb ik respect voor iedereen, in tegenstelling tot jou. Maar na dit walgelijke betoog heb ik al het respect voor jou verloren.

JIJ! zou je rot moeten schamen dat je dit soort dingen van mensen eist.

Edit: bovendien is het deel van de mannen die dvp bezoeken omdat ze op een normale manier geen vrouw vinden echt heel erg klein. Iedereen heeft betaalde seks. En iedereen heeft daarvoor z'n eigen redenen.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan