Dita SaiThong beverwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
38
06/11/22
11
3
Vandaag eens bij een andere masseuse geweest. Zondag is het blijkbaar wel drukker in de zaak.
In het begin hielp sai mij eerst zij schijnt de manager te zijn en valt soms in. Leuke verschijning begin 40 (schat ik) en praat goed Nederlands. Zij switch tussen het filiaal van hoofddorp en Beverwijk. Zij gaf aan dat je normaal het masseren niet beheerst.. Maar vindt haar dit wel geweldig doen.
Halverwege kwam Dita (ong. 50+), was net klaar met haar vorige behandeling, werkt pas 3 weken bij sai Thong heeft vroeger in de hotel gewerkt.
Zij woont nu 8 Jr in Nederland en spreekt redelijk Nederlands. Wel een gezellig en vrolijk verschijning. Werkt in de weekend vrij/zo
Massage vond ik meevallen.
Ik geef de voorkeur aan Dauw of Sai( als ze dit werk zou doen)
 
Laatst bewerkt:
Doet sai ook wat extra's? Ik woon dichtbij saithong hoofddorp, heb wel wat ontspanning nodig en graag met HE, mooi meegenomen gelijk 😁
Laat ik ff duidelijk zijn hahaha, in hoofddorp wordt zeker geen erotisch /sexuele handelingen getroffen.
Maar zoals ik al aangaf, Sai viel meer in. Denk dat zij normaal niet behandeld
Jammer genoeg.

Bovenste reageerder heeft wel gelijk, hier moet je wel voorzichtig mee zijn. Het is een open forum.
 
Het lijkt wel een soort act, want ik ben 2x door dezelfde masseuse in Hoofddorp gemasseerd die vertelde dat ze eigenlijk geen masseuse was maar achter de balie stond.
Haar naam heb gevraagd maar zei ze niet omdat ze toch eigenlijk geen masseuse was???
De massage was van goede kwaliteit.
 
Het lijkt wel een soort act, want ik ben 2x door dezelfde masseuse in Hoofddorp gemasseerd die vertelde dat ze eigenlijk geen masseuse was maar achter de balie stond.
Haar naam heb gevraagd maar zei ze niet omdat ze toch eigenlijk geen masseuse was???
De massage was van goede kwaliteit.
Oké zo klinkt het wel indd.
Zeg maar 30+/40 jarige vrouwtje, beetje mollig postuur met een paardenstaart?
Dan kan het best dezelfde persoon zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan