Algemeen Divina, Paal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gezien het mij eerste keer zou zijn heb ik misschien een beetje een domme vraag:
Ik zou graag eens een van de erotische massages uitproberen, maar is het zo dat als je klaarkomt (hetgeen door de combinatie spanning en eerste keer wel eens wat sneller zou kunnen zijn) dat de massage dan voorbij is? Het zou dan nogal lullig zijn als ik een uurtje boek :D

Nee, dan wordt je gewoon de rest van het uur verder gemasseerd.
En afhankelijk van de dame kan het zijn dat ze nog probeert om voor een 2e keer te gaan als je er terug klaar voor bent.

Op haar RL profiel lees ik dat intiem met condoom mogelijk is (trouwens ook bij andere dames van divina), op hun site vind ik hierover niets terug in de toelichting over mogelijke massages. Is intiem hier mogelijk?

Denk dat ik hier ook eens naar toe ga.
Moet al lachen over die Gloryhole.
Wel jammer dat ze hier geen Body2Body doen dat vind ik altijd een fijne massage lichaam op lichaam.

B2B doen ze bij Divina ook wel hoor. Het wordt Tantra genoemd maar hetgeen je krijgt hangt een beetje af van de dame.
Je kan op voorhand altijd bespreken wat je precies wilt.

Iemand al ervaring met Jessie en hier iets meer over wilt vertellen? Ik wil haar in het kort misschien eens bezoeken voor de VIP. Maar dan zou het fijn zijn als ik zeker weet als het wel de moeite is...

Aangezien mijn laatste massage bij Alexandra's villa 198, zonde van mijn geld is geweest.
En ik nog niet meteen een nieuwe dame bij Alexandra's villa 198 wil uit proberen.
Ga ik toch even verder kijken naar een andere erotische massage salon.
Denk dat ik nu maar eens ga kijken bij Divina in Paal.
Nu Donderdag na middag heb toch vrij dus dat komt dan mooi uit ☺️

Weet alleen nog niet welke dame?
Kan ook niet de gezichten zien, dus denk dat ik gewoon maar langs ga en hoop dat ik een beetje geluk heb.
En dat er dan een leuke dame vrij is.
En natuurlijk een leuke tijd op de kamer met haar mag hebben.

Gisteren eindelijk eens een bezoekje gebracht aan Divina massage salon.
Voor een uurtje "Tantra massage" samen met Lara mooie Vlaamse dame 😊

Mooie locatie met voldoende parkeergelegenheid.
In gang heb je links, en rechts, van de salon/villa.
Rechts heb je een deur waar je in een ruimte komt waar je op een bank kunt zitten en de menu kaart door nemen met een drankje er bij die je van de gast dame krijgt.
Of je meldt je bij de gast dame voor je reservering die je via mail, website of telefonisch kunt maken.
Of je kunt zo als in mij geval links naar binnen lopen en dat is de ingang van de bar.
Deze is erg luxe van binnen met een mooie bar gedeelte waar je aan kunt zitten of aan een van de stoelen in de bar ruimte.
Plaats voor 30 man of zo.
En daar krijgen ook de menu kaart van de bar/gast dame.
Deze menu kaart is trouwens een stuk uitgebreider dan van die op de web site!
Meer opties onder andere voor extras zoals sex met een van de masseuse.
Niet iedere masseuse doet dit trouwens!
Het beste kan je kijken op de website van Divina massages !
Kijk bij de dames en als daar "GFE" bij staat.
Dan kun je er ook sex mee hebben.
Andere dames bieden ook nog de optie "PMC" aan als happy end optie!
Beter na vragen als je daar bent wie dat doet!

Voor de rest vinden ik het er erg mooi.
Alles lijkt er nieuw en ziet er ook erg luxe uit.
Maar zelf zou ik het fijn vinden als er meer opties bij komen voor het type massages.
Zoals bevoordeeld, Beurtrol massage of Body2Body.
Dat zou een mooie toevoeging kunnen geven aan de massage opties om uit te kiezen.
Voor de rest zal ik er zeker nog vaker naar toe willen gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan