Algemeen Divina, Paal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is Milou terug?? Dat meent ge niet? Daar ben ik een viertal keer geweest. Dat is buiten categorie. Die massage, dat is fenomenaal. De babbel, de gekkigheid, de leuke snoet, en de hoofdschotel... oh yé... nu moet ik terug naar Paal. Hoe moet ik dat regelen...?
Sinds Milou weg is ben ik er niet meer geweest. Zij was mijn vaste 'kinesist'.
Raf, Petra... hoeveel is het voor een uurtje massage en dan met 'hoofdschotel'??
Als dat hier niet publiekelijk mag, kan je dan een privé-berichtje sturen... dan ga ik de centjes klaarleggen.
Ik zie op RL dat ze enkel op donderdag komt? Zijn andere dagen op voorhand met haar af te spreken??
 
Is Milou terug?? Dat meent ge niet? Daar ben ik een viertal keer geweest. Dat is buiten categorie. Die massage, dat is fenomenaal. De babbel, de gekkigheid, de leuke snoet, en de hoofdschotel... oh yé... nu moet ik terug naar Paal. Hoe moet ik dat regelen...?
Sinds Milou weg is ben ik er niet meer geweest. Zij was mijn vaste 'kinesist'.
Raf, Petra... hoeveel is het voor een uurtje massage en dan met 'hoofdschotel'??
Als dat hier niet publiekelijk mag, kan je dan een privé-berichtje sturen... dan ga ik de centjes klaarleggen.
Ik zie op RL dat ze enkel op donderdag komt? Zijn andere dagen op voorhand met haar af te spreken??
 
Esmé werkt enkel op donderdag.

Celine komt altijd pas om 12 uur door trein en bus.
Daarom dat de koele gerante (een nieuwe) vertelde een uurtje te wachten.

Ook deze gerante hebben wij ontslagen nadat jij deze reactie poste (de druppel dus) en ons nog eens eerder klachten van dames en klanten hadden gehoord.

Rose zou aanwezig moeten zijn geweest, maar de laatste maanden/jaar kan je niet meer rekenen op haar.
Ze maakt ons meer belachelijk en brengt ons constant in problemen.
En dat was ook die dag weer het geval!

Er zal dan "nooit" meer een afspraak aangenomen worden sinds deze reactie voor Rose. Omdat wij meer van deze reacties willen wij voorkomen.
Wat wij zeker niet in de hand hebben, maar nu dus wel.

Enkel alleen als ze er effectief is leggen wij een afspraak vast.
Ook zal het niet meer lang duren om onze samenwerking stop te zetten als dit blijft aanhouden.

Het is de Rose niet meer van vroeger, ook de massages zijn niet meer wat het geweest is. Dus ik raad haar dan ook niet meer aan. Er zijn meerder leuke dames die hun job goed en vooral graag doen.

Door haar vele privé problemen maken wij ons belachelijk en zijn wij de boeman.
Daarom is reserveren voor haar niet meer mogelijk als ze er niet effectief is.

Dit is dus de waarheid en uitleg en vooral geen smoesje!

PS Milou is weer terug.

Groetjes,
Raf
Al verschillende keren bij jullie geweest en Rose al meerdere malen gehad (zeker 4 maar kan 5 of 6 zijn ook) en ik vind het een topper.
 
Fijn dat Milou terug is.
Daar heb ik al goeie dingen over gelezen en ik vond het spijtig dat die gestopt was voor ik eens was kunnen langskomen.

@Divina - Petra en Raf Heeft ze vaste dagen dat ze aanwezig zal zijn?
In het begin enkel op donderdagen, door haar vaste job, maar daar kan in de toekomst verandering in komen. Dus vandaag de eerste dag aanwezig.
 
Jammer, want Rose is het beste meisje dat jullie hebben. Ik kan er niks negatief over zeggen. Sinds Roemeense Claudia weg is was het vaak zeer teleurstellend. Ik kom enkel nog voor Rose.
Sorry, maar er zijn 22 dames bij ons en niet iedereen is alle dagen aanwezig. De meeste dames hebben een vaste job. Bedoel dus dat je geen coclusie kunt trekken van de aanwezige van 1 dag. Normaal zouden er bij ons tussen de 6 à 10 dames moeten aanwezig zijn. Elke dag is anders ivm de juiste dame te vinden die aan je verwachting voldoet. Iedereen is anders, hé.
Ter info Claudia zal niet snel weer aan het werk zijn.
Rose is heel veel afwezig door problemen.
Ik vind persoonlijk dat er veel betere dames bij ons zijn die Rose zeker overtreffen qua haar service.

Is Rose er nog?
Rose is er zeker nog, maar heeft veel problemen
en is daardoor, zeer veel afwezig en komt de uren niet na. die ze zelf doorgeeft.
Wij plaatsen enkel nog reclame als ze er effectief is. We hebben ons al meerdere keren belachelijk gemaakt door reservaties voor haar aan te nemen.
Dus kijk je best op Redlights of je mag ons steeds bellen.

Milou is er voorlopig alleen op donderdag dacht ik.
Ja, op het moment 3 donderdagen per maand, maar ze gaat proberen meerdere dagen te komen. Afhankelijk van haar vaste job.

Staan de aanwezigheden nogop red lights? Ik lijk Hennie te vinden. Zou vooral graag de uren en dagen van milou zien
Ja, op het moment 3 donderdagen per maand, maar ze gaat proberen meerdere dagen te komen. Afhankelijk van haar vaste job.

Yep, normaal staan de aanwezigen op Gold, maar de voorbije weken zal ik dan telkens op de verkeerde dagen gekeken hebben 😄. Voordien was ze bijna dagelijks aanwezig maar ze zal momenteel wat selectiever zijn qua dagen.
Britt heeft op haar vast werk wel heel wisselvallige uren en vervangt ook haar collega's lastminute als ze ziek zijn. Vooral nu in de vakantie periodes is ze wat minder bij ons. Ze bevestigd ons altijd in de vroege ochtend als ze komt of niet. Dus kan je kijken op Redlights en je mag ons steeds bellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry, maar er zijn 22 dames bij ons en niet iedereen is alle dagen aanwezig. De meeste dames hebben een vaste job. Bedoel dus dat je geen coclusie kunt trekken van de aanwezige van 1 dag. Normaal zouden er bij ons tussen de 6 à 10 dames moeten aanwezig zijn. Elke dag is anders ivm de juiste dame te vinden die aan je verwachting voldoet. Iedereen is anders, hé.
Ter info Claudia zal niet snel weer aan het werk zijn.
Rose is heel veel afwezig door problemen.
Ik vind persoonlijk dat er veel betere dames bij ons zijn die Rose zeker overtreffen qua haar service.
Al verschillende dames bij jullie gehad maar Rose is toch ook voor mij veruit het beste (persoonlijke mening).
 
Voor de Esmeé fans hebben wij slecht nieuws.
Ons verhaal is ook nodig tegenover de roddels.

Wij hebben ze vorige week woensdag ontslagen.
De derde kans en de laatste was opgebruikt.

Ze valt in slaap, geeft geen intense massage, zeurt, loopt 10 keer weg, stopt vroeger, .....
Wij willen kwaliteit bieden en die was helaas steeds meer en meer weg.
Er kwamen teveel klachten binnen.

Dus bij deze even checken elders voor je ze betaald.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Divina - Petra en Raf

Bij een recensie is het niet toegestaan om privé informatie over de dames te vermelden. Onder privé informatie wordt onder andere verstaan:

- Thuissituatie (kinderen, adres, stad, uitkering)
- Echte naam
- Verjaardag
- Telefoonnummers
- Drugs/Drankgebruik
- Soa beschuldigingen
- Mensenhandel/pooier vriend vermoedens
- Nauwkeurige tatoeage of tattoo beschrijvingen

Oppassen met wat de plaatst. De volgende keer krijg je een waarschuwing.

Lees de regels aub.
Je bericht is aangepast.
 
Welke dames bij divina doen nu eigenlijk intiem of oraal eindigen?
En best een afspraak vastleggen of kan je gewoon binnen lopen?

Je kan de advertenties op redlights.be bekijken. Daarin staat exact opgelijst wat de mogelijkheden zijn bij elke dame.

Je kan gewoon binnenlopen maar dan heb je natuurlijk geen garantie hoeveel dames (of welke) er beschikbaar zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan