Doe het Veilig voor De Jonge Gasten!!!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H.Groen

Wandelaar
46
01/11/21
30
Jongens , voornamelijk de Jonge jongens die enorm geil worden en zijn en zich zelf niet kunnen beheersen!!

DOE ALLES VEILIG AUB DOE ALLES VEILIG DENK AAN JE MOOIE LUL, HOU HEM ZO!!

ZOEK EEN VRIENDIN GA NIET AL JE GELD OPMAKEN AAN DVP!! STOP ER MEE!!

IK BEN 23 EN HEB AIDS GEKREGEN NA 8 JAAR LOPEN BIJ HOEREN!!


AUB LEER JE LES VAN MIJ!! MIJN LUL HEEFT INTERNE JEUK 24/7 AUB STOP ERMEE EN DOE HET NIET MEER BETER RUKKEN DAN HUILEN!
 
Kan snel gebeurt zijn.Dat zie je wel aan Rob de Tuinman (Verlinden). Na een huwelijk met kinderen werd hij fulltime homo,had meteen HIV aan zijn snuitje hangen. Sneller dan dat de crocussen uit de grond komen in het voorjaar.
Ja, hiv. Dat was 'm. Topicopener claimt aids te hebben. Bij mij weten kun je aids enkel krijgen als je hiv niet behandelt.
 
Klinkt als een sterk verhaal / onzin?
Als je het veilig doet krijg je geen SOA. Kan je prima naar DVP gaan.
Nee als je het onveilig doet met de DVP natuurlijk niet, maar dan ben je ook dom bezig.
Sowieso op je 15e naar de hoeren? Apart.
 
Stel je bent echt zo'n lelijkerd die zelfs niemand met zn charme of zn persoonlijkheid kan versieren. Dan is hoerenlopen idd gerechtvaardigd. Maar stel je bent lelijk maar ook verstandig, dan neuk je ze dus allemaal met condoom

Dan ga je dus uiteindelijk dood zonder ooit een kutje of kontje zonder condoom gevoeld te hebben 😂
 
Stel je bent echt zo'n lelijkerd die zelfs niemand met zn charme of zn persoonlijkheid kan versieren. Dan is hoerenlopen idd gerechtvaardigd. Maar stel je bent lelijk maar ook verstandig, dan neuk je ze dus allemaal met condoom

Dan ga je dus uiteindelijk dood zonder ooit een kutje of kontje zonder condoom gevoeld te hebben 😂
Duurt wel langer voordat je dood gaat dan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan