Doe het Veilig voor De Jonge Gasten!!!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jongens , voornamelijk de Jonge jongens die enorm geil worden en zijn en zich zelf niet kunnen beheersen!!

DOE ALLES VEILIG AUB DOE ALLES VEILIG DENK AAN JE MOOIE LUL, HOU HEM ZO!!

ZOEK EEN VRIENDIN GA NIET AL JE GELD OPMAKEN AAN DVP!! STOP ER MEE!!

IK BEN 23 EN HEB AIDS GEKREGEN NA 8 JAAR LOPEN BIJ HOEREN!!


AUB LEER JE LES VAN MIJ!! MIJN LUL HEEFT INTERNE JEUK 24/7 AUB STOP ERMEE EN DOE HET NIET MEER BETER RUKKEN DAN HUILEN!
kletskoek, neuk safe, maar neem het ervan nu het nog kan
 
Date in your own league
Doe ik vanaf het begin al, maar het is alsnog altijd afwijzing na afwijzing. Of dat ze je gewoon negeren, vooral dat eigenlijk. Verschrikkelijk gewoon, ik haat mijn leven. Mijn leven zal voor altijd bestaan uit DVP's, ook niks mis mee maar je blijft je af en toe zoals nu afvragen hoe het zou zijn om gewoon een vriendin te hebben.
 
Doe ik vanaf het begin al, maar het is alsnog altijd afwijzing na afwijzing. Of dat ze je gewoon negeren, vooral dat eigenlijk. Verschrikkelijk gewoon, ik haat mijn leven. Mijn leven zal voor altijd bestaan uit DVP's, ook niks mis mee maar je blijft je af en toe zoals nu afvragen hoe het zou zijn om gewoon een vriendin te hebben.
Let heel goed op om je heen, stel een neutrale vraag aan iemand die je leuk vind, zonder lastig te vallen. Er zijn heel veel eenzame vrouwen die dol zijn op, vul maar in
 
Doe ik vanaf het begin al, maar het is alsnog altijd afwijzing na afwijzing. Of dat ze je gewoon negeren, vooral dat eigenlijk. Verschrikkelijk gewoon, ik haat mijn leven. Mijn leven zal voor altijd bestaan uit DVP's, ook niks mis mee maar je blijft je af en toe zoals nu afvragen hoe het zou zijn om gewoon een vriendin te hebben.
Ken zat lelijke mensen met relatie. Bedoel meer dat het eerder persoonlijk vlak KAN zijn en dan is een psycho mogelijk een optie.
 
Neutrale vraag, dan word je toch gefriendzoned? Je moet toch flirten en risico nemen?
Je moet je lat (😄) misschien niet te hoog leggen.. Als je 50 bent willen die meiden van 20 je niet meer..
Een beetje lef hebben is wel handig.. af en toe moet je wel gewoon een meid mee uit durven vragen, en laten merken dat je beschikbaar bent.. anders wordt het nooit wat. Het zal je verbazen hoe veel er dan met je mee gaan..
 
Neutrale vraag, dan word je toch gefriendzoned? Je moet toch flirten en risico nemen?
Er is niet echt een pasklare gebruiksaanwijzing die op elke vrouw van toepassing is , de een houd van een directe aanpak de ander van een afwachtende , waar niemand echter in trapt is als je je geforceerd anders voor gaat doen dan je werkelijk bent
Ze ruiken je angstzweet dan bij wijze van spreken al op een kilometer afstand , wees vooral gewoon jezelf en toon belangstelling in haar in plaats van dat je over jezelf gaat lullen

Je werk , je auto ,je modelspoorweg verzameling kan haar in 90 % van de gevallen geen zak schelen en dat breng je pas ter sprake als er naar gevraagd wordt en dan houd je het beknopt , probeer uit te vissen of er gezamenlijke interesses zijn waar over je op min of meer gelijke voet kan praten , Vakantiebestemmingen om maar wat op te noemen bijvoorbeeld , dus niet dat zij over haar jazzballet avondje praat en jij over de nieuwe lichtmetalen velgen onder je auto , dan ben je erg gauw uitgeluld namelijk

Praat over positieve dingen , liever over het nestje jonge hondjes van je buurman ( ik geef mijn bek ook maar een douw) dan over de oorlog in Oekraïne , en als je niet 100% zeker bent dat ze absoluut op dezelfde lijn zit als jij GEEN politiek

Zorg als het gesprek een beetje wil vlotten dat ze geen dorst krijgt , (een paar wijntjes doen wonderen ) maar vooral dat ze geen honger krijgt ook


Natuurlijk bied je niet gelijk een driegangen diner aan als je een kwartiertje een oppervlakkig praatje houd maar afhankelijk van waar je zit kan je na een paar uurtjes als je voelt dat je beet hebt best tussen neus en lippen laten vallen dat je wel wat te eten zou lusten en voorstellen een bittergarnituurtje te bestellen , accepteert ze dat van je dan heb je een belangrijke psychologische grens overschreden
Het aanbieden van voedsel is namelijk al sinds politiek correcte jager/verzamelaars het aan de haren meeslepen naar je grot niet meer vonden kunnen een uiterst effectief onderdeel van het paringsritueel

Het is geen formule waarbij succes verzekerd is maar de paar keer dat ik succes had was het ongeveer zo'n soort scenario

Verder nog , als je zgn gefriendzoned wordt is dat een teken dat ze je misschien niet als bedpartner ziet maar je wel kan aanbevelen als een aardige betrouwbare lieve kerel bij een vriendin in ieder geval
 
Hierboven staan best een aantal hele goede tips. Maar inderdaad iedere vrouw is anders. Maar wees vooral jezelf. Humor is ook altijd goed. Niet geforceerd. Maar een beetje lachen en gezamenlijke gespreksonderwerpen ja.

Ik vind van mezelf dat ik niet lelijk ben maar ook geen supermodel. Maar ik let bij vrouwen niet alleen hoe ze er uit zien. Ook hoe ze zijn. Karakter. Gezichtsuitdrukking. Lachen ze. Maar ik date eerlijk gezegd wel graag wat boven mn league. Laat ik het in cijfers zeggen. Als ik een 7.5 ben dan dat ik toch graag tussen een 8 en 9. Dat vind ik ook leuk die uitdaging.

Het kan beter bij een 9 mislukken dan bij een 6,5. Eigenlijk ga ik voor iemand die ik niet echt leuk vind geen eens moeite doen. Maar ja zo ben ik dan.
Zoals ik al zij hoeft dat niet alleen uiterlijk te zijn. Zou bijna zeggen voor de helft zelfs niet.
 
Laatst bewerkt:
Hierboven staan best een aantal hele goede tips. Maar inderdaad iedere vrouw is anders. Maar wees vooral jezelf. Humor is ook altijd goed. Niet geforceerd. Maar een beetje lachen en gezamenlijke gespreksonderwerpen ja.
Ik kan ze heus wel aan het lachen maken, maar dat wil niet zeggen dat een vrouw ook met je naar bed wil hoor.
 
Aantrekkingskracht kan ook onbewust met geur te maken hebben, dat je genetisch de juiste match bent voor elkaar, ik heb ook weleens met vrouwen te maken gehad die ik ontzettend aantrekkelijk vond terwijl ze helemaal niet zo mooi waren, maar waar ik wel heel geil van werd
 
Hierboven staan best een aantal hele goede tips. Maar inderdaad iedere vrouw is anders. Maar wees vooral jezelf. Humor is ook altijd goed. Niet geforceerd. Maar een beetje lachen en gezamenlijke gespreksonderwerpen ja.

Ik vind van mezelf dat ik niet lelijk ben maar ook geen supermodel. Maar ik let bij vrouwen niet alleen hoe ze er uit zien. Ook hoe ze zijn. Karakter. Gezichtsuitdrukking. Lachen ze. Maar ik date eerlijk gezegd wel graag wat boven mn league. Laat ik het in cijfers zeggen. Als ik een 7.5 ben dan dat ik toch graag tussen een 8 en 9. Dat vind ik ook leuk die uitdaging.

Het kan beter bij een 9 mislukken dan bij een 6,5. Eigenlijk ga ik voor iemand die ik niet echt leuk vind geen eens moeite doen. Maar ja zo ben ik dan.
Zoals ik al zij hoeft dat niet alleen uiterlijk te zijn. Zou bijna zeggen voor de helft zelfs niet.
Ik ga ook meestal voor de max.. minimaal 10 jaar jonger ook.
Dit komt ook wel een beetje door dvp bezoek, we raken hier toch een beetje verwend door.. al die 20 jaar jongere meiden neuken.
Vrouwen van mijn eigen leeftijd (eind 40) vind ik in veel gevallen totaal niet interessant kwa uiterlijk en lichaam. 10 tot 15 jaar jonger proberen te daten is alleen wel wat meer uitdaging, het loopt ook niet altijd goed af. 😉
 
Ik kan ze heus wel aan het lachen maken, maar dat wil niet zeggen dat een vrouw ook met je naar bed wil hoor.
Nee natuurlijk niet , je kan mij ook aan het lachen krijgen als je iets grappigs doet ,maar ik wil ook niet met je naar bed , daar hoef ik je niet eens voor gezien te hebben om dat te weten
Maar het helpt allemaal mee om haar aandacht vast te houden iedereen is liever in de nabijheid van een vrolijke Frans dan bij een zuurpruim
Vrouwen willen over het algemeen dat een man haar de moeite waard genoeg vind om tijd en energie in haar te investeren , dat je er verzorgd uit ziet , boeiend kan vertellen , lekker ruikt of leuke moppen kan tappen zijn allemaal gereedschappen die verdomd makkelijk zijn om in je spreekwoordelijke kist bij je te hebben , maar als je haar type niet bent gaat het echt niets worden, dat hoeft niets met jou te maken te hebben maar als Hells angel achtige ruwe bolster blanke pit figuren haar ding zijn en jij komt daar met je gladgeschoren kin en je stropdas aanzetten dan ben je gauw klaar , en andersom natuurlijk ook
 
"Ik zou nooit bij een club willen horen die mij als lid zou accepteren"
Ik hoef ook geen dekseltje op het potje. Vlieg liever in en uit wanneer ik dat wil. :)

In het verleden wel relaties gehad. Ook langdurige relaties. Uiteindelijk is dat toch niets voor mij. Ik doe liever mijn eigen ding, sluit liever niet de hele dag compromissen over de invulling van mijn vrije tijd, besteding van geld, etc.

Het gaat niet alleen om wandelen bij mij, maar om alles. Mijn vrije tijd besteed ik liever aan mijn hobby's en bezigheden dan aan "verplicht" dingen doen die ik niet leuk vind.

Op een gegeven moment zitten er in je vijver ook veel vrouwen die al kinderen hebben of graag heel snel kinderen willen. Ik ben gek op mijn kinderen, maar heb niks met andermans kinderen. Ik ga dus niet andermans kinderen opvoeden of onderhouden. Meer kinderen hoef ik ook niet meer.
 
Oh ja?? En als je nu onder de trein komt of je vliegtuig stort neer als je nog een heel leven voor je hebt? Dan ben je eerder dood dan jij hier op hoopt.
Er zijn maar een paar mensen die wat mij betreft wel genoeg zuurstof opgenomen hebben hoor en geen van die mensen is hier volgens mij op dit forum actief , dood gaan is de enige zekerheid die we in het leven hebben maar vorig jaar zijn er hier in het land maar 12 mensen gestorven aan Aids , dus de kans dat dat je overkomt ligt zo'n beetje op hetzelfde niveau als door de bliksem getroffen worden , dus geen reden voor paniek of drastische maatregelen

HIV is goed te behandelen maar de medicijnen zijn duur en je zit er levenslang aan vast , zoals @Rony80 al opmerkte wordt dat door de maatschappij opgehoest dus dan moet een ander opdraaien voor jouw hobby , nu worden er wel meer mensen ziek of gewond door onverantwoordelijk gedrag zoals roken of roekeloos rijden natuurlijk en daar draait de gemeenschap net zo goed voor op maar als je HIV hebt kan je er een ander nog mee besmetten ook en ben je eigenlijk moreel verplicht dit van te voren even te melden , Prettige wedstrijd dan in de kroeg of de disco als je een vrouwtje op wil pikken dus je sociale leventje zal er ook een gevoelige tik van krijgen

De rest van je leven pillen vreten is ook geen lolletje , maar goed ik wil niet de dorpspastoor uithangen hier en ik heb zelf ook een ruggengraat van elastiek als de gelegenheid zich voordoet maar wijs is het niet
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan