Doe het Veilig voor De Jonge Gasten!!!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch is het risico op een SOA groter in een niet betaald contact met een vrouw. Verstandige zakelijke DVP's kunnen zich niet veroorloven ziek te worden, anders verdienen ze niets.
Waarom denk je dat ze niet kunnen werken als ze ziek zijn? Sommige mensen kunnen niet anders en blijven wel werken, zelfs als ze besmettelijk zijn op dat moment.

Trouwens AIDS wordt soms nog steeds gezien in Nederland. Vaak komen dit soort patiënten binnen met een gekke longontsteking of andere opportunistische infectie. Het zijn vaak mensen die ontkennen dat ze hiv besmet zijn en zich niet laten behandelen of mensen die zich nooit laten testen, omdat ze denken dat ze het niet krijgen.

Het is erg belangrijk dat mensen met wisselende contacten zich minstens 1 x per jaar laten testen op de belangrijkste soa. Soa's geven niet altijd klachten, ook hiv en syfilis niet.
 
jezus wat een lulverhaal zeg. Iemand van 23 die al 8 jaar neukt met hoeren, en nu Aids zou hebben.

Typisch Trollen gedrag van een puber of iemand die echt gelooft dat er een supermacht is die ooit een boek geschreven heeft waarin alle waarheden van de wereld zijn samengevat.

Zijn maar weinig dames die jongetjes van 15, 16 of zelfs 17 binnen laten...

Neuk zelf al 30 jaar met Dames van Plezier, en heb nog nooit iets opgelopen zelfs geen jeuk aan mijn plasbuis :LOL:
 
jezus wat een lulverhaal zeg. Iemand van 23 die al 8 jaar neukt met hoeren, en nu Aids zou hebben.

Typisch Trollen gedrag van een puber of iemand die echt gelooft dat er een supermacht is die ooit een boek geschreven heeft waarin alle waarheden van de wereld zijn samengevat.

Zijn maar weinig dames die jongetjes van 15, 16 of zelfs 17 binnen laten...

Neuk zelf al 30 jaar met Dames van Plezier, en heb nog nooit iets opgelopen zelfs geen jeuk aan mijn plasbuis :LOL:
Hij wil wel zeker weten dat we hem goed verstaan want hij heeft alles met hoofdletters geschreven
 
Op elk potje past een dekseltje he.
Wat als dat dekseltje niet te vinden is?
Dit heb ik dus al eens meegemaakt.. had per ongeluk een dekseltje weggegooid van e.o.a. potje en vervolgens het hele huis doorgespit voor een passend 'nieuw' dekseltje. Vele dekseltjes gevonden maar niks passends en het uiteindelijk maar opgegeven. In theorie lijkt het allemaal makkelijk maar in de praktijk is het toch vaak anders.
 
Wat als dat dekseltje niet te vinden is?
Dit heb ik dus al eens meegemaakt.. had per ongeluk een dekseltje weggegooid van e.o.a. potje en vervolgens het hele huis doorgespit voor een passend 'nieuw' dekseltje. Vele dekseltjes gevonden maar niks passends en het uiteindelijk maar opgegeven. In theorie lijkt het allemaal makkelijk maar in de praktijk is het toch vaak anders.
Dan blijf je alleen. Maar het is ook maar net waar je voor tekent. Genoeg mensen die genoegen nemen met een dekseltje dat een beetje past. Of een dekseltje dat past, maar misschien niet glimt.

En er zijn ook mensen (zoals ik) die tot de conclusie komen dat ze er liever geen dekseltje op hebben...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan