Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is de Escape tegenwoordig gesloten op zondag? Was er vanmiddag rond 16:00 uur ff langs gereden omdat ik er in de buurt was en wel ff zin in een dame had, maar hek zat dicht. De laatse tijd is de zondag toch al een ramp, steeds meer privéhuizen in de provincie Gelderland zijn ook regelmatig op zondag gesloten! Dan maar naar Duitsland, daar zijn gelukkig wel genoeg dames die geld willen verdienen op zondag!
Welke plaats is het snelst vanuit Doetinchem?

Welke plaats is het snelst vanuit Doetinchem?
Binnen Nederland vanuit Doetinchem gezien denk ik Deventer of Nijmegen voor raamdames. Maar vanuit Doetinchem kun je ook naar Elten rijden net over de Duitse grens daar heb je privéhuis casa rossa is vanuit Doetinchem 15 minuten rijden en prijzen bij casa rossa zijn vergelijkbaar met Doetinchem. En anders heb je Duisburg in Duitsland, is 45 minuten vanaf Doetinchem maar daar heb je heel veel keuze aan raamdames

Binnen Nederland vanuit Doetinchem gezien denk ik Deventer of Nijmegen voor raamdames. Maar vanuit Doetinchem kun je ook naar Elten rijden net over de Duitse grens daar heb je privéhuis casa rossa is vanuit Doetinchem 15 minuten rijden en prijzen bij casa rossa zijn vergelijkbaar met Doetinchem. En anders heb je Duisburg in Duitsland, is 45 minuten vanaf Doetinchem maar daar heb je heel veel keuze aan raamdames
Is in Duisburg een beetje te doen met parkeren?

Misschien een rare vraag maar ik vraag het toch
Sinds wanneer is erocentrum Escape in Doetinchem weer open ?
de laatste keer dat ik er geweest ben is voor de Corona en alle berichtgeving in de media
toen woonde ik nog redelijk in de buurt en was daar
kan iemand een samenvatting geven wat wat de situatie nu is qua eigenaar dames en openingstijden

alvast bedankt

Oke.. overdag ook wat te beleven?

Is in Duisburg een beetje te doen met parkeren?
Parkeren heel makkelijk in Duisburg en nog gratis ook nog! Gewoon Vulkanstrasse Duisburg invoeren in je navigatie of googlemaps en als je daar aankomt sta je midden in de straat met de diverse laufhausen en genoeg parkeerplaatsen rondom die laufhausen
Oke.. overdag ook wat te beleven?
Duisburg vanaf smiddags 13 uur tot 5 uur smorgens volop keuze. Alleen smorgens niet veel. Deventer en Nijmegen is zowel overdag als savonds weinig keuze

Parkeren heel makkelijk in Duisburg en nog gratis ook nog! Gewoon Vulkanstrasse Duisburg invoeren in je navigatie of googlemaps en als je daar aankomt sta je midden in de straat met de diverse laufhausen en genoeg parkeerplaatsen rondom die laufhausen

Duisburg vanaf smiddags 13 uur tot 5 uur smorgens volop keuze. Alleen smorgens niet veel. Deventer en Nijmegen is zowel overdag als savonds weinig keuze
Is de Vulkanstrasse goed te bereiken met openbaar vervoer vanuit Nederland?

Terug
Bovenaan Onderaan