marc marc marc
Stamgast
Geen witte kerst bij Escape 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn die ijsberen hadden het koud?Vandaag erg druk, veel heren weinig dames. Sonja k2, Juelle k5 Gloria K23 Maria K32 en Gina (NL) op K14, verder nog 3 gesloten deuren k7, k8 en k39 waarvan ik niet weet wie erachter zat. Liepen wel 6 ijsberen rond![]()
O echt?Ze liepen te ijsberen.
Amai, vragen kost niks zeggen ze dan. Waarom dan nog aan recenties doen als men al niks mag vragen?Ga toch gewoon zelf eens langs !
Wat is het à ller-allerergste dat er kan gebeuren? Een borstentrauma voor de rest van je leven?
Maar vooruit. Hoe waren haar borsten?
Ik vond ze allebei prima.![]()
Ja nou wordt ie mooi,voor mij wordt ook net zo goed alles duurder.Zo zie je maar dat de persoonlijke beleving heel verschillend kan zijn. Paloma is altijd erg overtuigend in haar dienstverlening. Misschien had ze haast en wilde ze stoppen die dag, je weet het niet. Wel jammer dat je dan zo'n slechte ervaring hebt.
Geen idee waar dit over gaat. Ken Paloma ook niet maar ik vind het een wazig verhaal. En ja alles wordt duurder. deal with it.Ja nou wordt ie mooi,voor mij wordt ook net zo goed alles duurder.
Sommigen juichen dat nog toe ook zie ik.
Zeker om bij de dames in kwestie in goed blaadje te komen.
Er zit ontzettend veel politiek in deze business.
Ze moeten nog even zo doorgaan met die flauwekul en dan hang ik mijn wandelschoenen binnen no-time aan de wilgen.
Dit tot blijdschap van sommige dames omdat dit vaak ook een schijn reden is als ze je om een of andere reden niet willen.
Net als in het "echte"leven krijgen de mooie meneren vaak daadwerkelijk wat er is afgesproken en moeten de anderen het na vaak ook nog eens bijbetalen en vervolgens met minder doen!
Het is natuurlijk nimmer anders geweest maar heren wees op uw hoede want de deceptie erna is niet gering.
EN ALS IK NOG EEN KEER HET WOORDJE "ËXTRA"S"HOOR VOOR DIENSTEN DIE VOOR DEZE GEKKIGHEID NOG GEWOON STANDAARD WAREN DAN WORD IK HEEL VERDRIETIG EN IS DESBETREFFENDE DAME PERSONA NON GRATA!
Hoerenlopen is vaak diensten afnemen van de firma list,leugens en bedrog.
Gelukkig(?)nieuwjaar.
Yeah right.
Niks wazig verhaal.Jij wilt duidelijk?Dan krijg je duidelijk:Geen idee waar dit over gaat. Ken Paloma ook niet maar ik vind het een wazig verhaal. En ja alles wordt duurder. deal with it.
Zij is al een tijdje afwezig, maar haar kamer is nog steeds ingericht met haar spulletjes. Dus ik verwacht wel dat ze weer terug komt.Weet iemand of Manuela nog werkt in de Escape?
Maar gaat dit nou om een specifieke dame dan?Niks wazig verhaal.Jij wilt duidelijk?Dan krijg je duidelijk:
OPROEP AAN ALLE WANDELAARS:
PRIJS OPDRIJVEN MET EXCLUSIEF "EXTRA'S"PAKKET WAT VOORHEEN GEWOON IN STANDAARD PRIJS ZAT OMDAT ALLES DUURDER WORDT?BOYCOTTEN DIE HANDEL EN NOOIT MEER TERUG!!!
Helaas, ik ben er vandaag geweest en nog geen spoor van haar te bekennen...Al gespot vandaag?
Ik was er gisterochtend, zo rond 10.30Hoe is de bezetting op het moment ???
Ik was er gistermiddag rond 15.00. 4 dames aanwezig. Bo, Gloria, Lucy en ...Ik was er gisterochtend, zo rond 10.30
1 kamer bezet.
Wellicht in de middag en avond drukker, maar dat weet ik niet.
4 dames? Het zal wel komen doordat het nog vakantie periode is. Maar inderdaad armoe troef. Ik zal vanmiddag nog ns ff kijken.Ik was er gistermiddag rond 15.00. 4 dames aanwezig. Bo, Gloria, Lucy en ...
Arme troef.
Ben benieuwd4 dames? Het zal wel komen doordat het nog vakantie periode is. Maar inderdaad armoe troef. Ik zal vanmiddag nog ns ff kijken.
ik begrijp heel goed waar Pimpeloentje het over heeft. Ik heb jaren geleden hetzelfde ervaren. Kwam bij een dame en vanaf het begin mocht alles, naast het standaard pakket, vingeren, beffen, zelfs tongzoenen een ware GFE. Vanwege deze service haar veelvuldig bezocht, iedere keer was het een feest. Op een gegeven moment was ze weg en na een maand of 6 zag ik haar terug. Yes, ik naar binnen hopende op een waar seksfeest. Ipv de service die ik gewenst was mocht niks meer. Ze gaf zelfs aan dit nooit gedaan te hebben. Was toen ook de laatste maal dat ik haar bezocht hebt.Niks wazig verhaal.Jij wilt duidelijk?Dan krijg je duidelijk:
OPROEP AAN ALLE WANDELAARS:
PRIJS OPDRIJVEN MET EXCLUSIEF "EXTRA'S"PAKKET WAT VOORHEEN GEWOON IN STANDAARD PRIJS ZAT OMDAT ALLES DUURDER WORDT?BOYCOTTEN DIE HANDEL EN NOOIT MEER TERUG!!!