Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHenny komt al jaren in Escape met grote tussenpozen. Ik vind haar wel lekker. Je kan goede afspraken met haar maken, en deze komt ze ook na.Recentelijk zat daar De Hongaarse Hetty(?). Beertje kort/mollig vrouwtje met een imposante voorgevel en dito achterwerk. Niet helemaal mijn type dus beleefd afgeslagen.
Ik heb het bij Manuela gedaan.Ik zal vast niet goed gezocht hebben en het antwoord op mijn vraag gemist hebben.
Maar:
Wie van de huidige bezetting doet anaal en wat vragen ze daar ongeveer voor?
Inderdaad wat jij zegt en het is vakantie periode, zal er ook zeker mee te maken hebben!Waarschijnlijk te weinig animo, normaal gesproken gewoon open op zondag. Balen voor je!
dat is klote winkel geslotenInderdaad wat jij zegt en het is vakantie periode, zal er ook zeker mee te maken hebben!
weet wel dat ie normaal op zondag rond 19 u dicht gaat maar de hele dag is ook nieuw voor mijdat is klote winkel gesloten
Niet zo gek...dure huur, voor ventilator op de kamer moet je ook nog betalen en aantal klanten daalt.volgens mij al bijna een jaar geen nieuwe dames,diverse meiden vertrokken
Ben daar zelf ook een voorbeeld van. Ik kwam echt vaak in Escape, maar kom er nog maar zelden voor mijn vaste dvp.Niet zo gek...dure huur, voor ventilator op de kamer moet je ook nog betalen en aantal klanten daalt.
Velen nu elders met de hobby bezig helaas.
Lijkt me wel een stug verhaal: vele dames hebben een 'vaste' kamer, ook als ze een tijd weg zijn zitten ze daar weer. En wanneer de laatste keer is geweest dat alle ramen bezet waren zodat een dame pech en geen plek zou hebben kan ik me in ieder geval niet heugen.1 ding weet ik dames die een kamer willen huren kunnen niet bellen of mailen of er een kamer beschikbaar is dan zullen ze op goed geluk naar de escape moeten gaan om te vragen of er een kamer beschikbaar is als er gezegd wordt dat het niet zo is dan heeft de dame pech ik begrijp dat ze dan nooit meer terug komen kijken ze wel of er ergens anders een werkplek is begrijp ik ook wel
En waar gaan de wandelaars nu naar toe dan?Niet zo gek...dure huur, voor ventilator op de kamer moet je ook nog betalen en aantal klanten daalt.
Velen nu elders met de hobby bezig helaas.
Het is nu geen gok voor nieuwe dames, staan meer kamers leeg dan dat er bewoond zijn.1 ding weet ik dames die een kamer willen huren kunnen niet bellen of mailen of er een kamer beschikbaar is dan zullen ze op goed geluk naar de escape moeten gaan om te vragen of er een kamer beschikbaar is als er gezegd wordt dat het niet zo is dan heeft de dame pech ik begrijp dat ze dan nooit meer terug komen kijken ze wel of er ergens anders een werkplek is begrijp ik ook wel
De wandelaars kunnen zowat nergens meer naar toe. Er is op raamgebied bijna niks in deze regio. Van Nijmegen en Deventer moet je het niet hebben, totaal niet de moeite waard. Privéhuizen houdt ook niet over. Dus je moet óf een stuk verder reizen óf je heil zoeken op kinky of sexjobs. Afgezien van de zeer hoge kosten wordt je ook daar niet vrolijk van.En waar gaan de wandelaars nu naar toe dan?
Wat is een aanrader of wat zijn de aanraders?
In deze regio is het behelpen. Minimaal een uur rijden voor een beetje privéhuis. Heel jammer, want de setting van Escape is zeker niet verkeerd.En waar gaan de wandelaars nu naar toe dan?
Inderdaad is er in de regio verder niet veel. Almelo is een vergelijkbaar geval: super locatie om te wandelen maar zeer beperkt aanbod met maar 1 of 2 toppers.En waar gaan de wandelaars nu naar toe dan?
Toppers in Doetinchem?Inderdaad is er in de regio verder niet veel. Almelo is een vergelijkbaar geval: super locatie om te wandelen maar zeer beperkt aanbod met maar 1 of 2 toppers.
Nijmegen is niets en heeft mij ook nooit getrokken. Casa Rossa is een goed alternatief maar beperkte bezetting.... Voor wat betere privehuizen kun je dan in Apeldoorn bij Fleur of nog verder in Amersfoort terecht. Qua raambuurten in NL vind ik eigenlijk alleen nog Eindhoven en Den Haag (Geleen) de moeite waard.
Toch kom ik zolang er nog een paar van mijn toppers aanwezig zijn nog graag in Doetinchem.
1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.En waar gaan de wandelaars nu naar toe dan?
Wil je delen welke dame er vanuit de Toekan werkt?1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.
Verderis mijn vaste dvp verhuist naar een vaste kamer in westervoort en gaat niet meer naar doetinchem.
De overige dames? Geen idee, ze reageren niet meer op app. Zouden ze gestopt zijn? Lan het me niet voorstellen. Maar goed...ze zitten zeker niet in elten of coco.
Dus ik zoek mijn heerlijke poesjes wel iets verder weg
Ik ben benieuwd welke dames dit zijn die in Duiven en Westervoort ontvangen. Mocht je dit willen delen, graag1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.
Verderis mijn vaste dvp verhuist naar een vaste kamer in westervoort en gaat niet meer naar doetinchem.
De overige dames? Geen idee, ze reageren niet meer op app. Zouden ze gestopt zijn? Lan het me niet voorstellen. Maar goed...ze zitten zeker niet in elten of coco.
toppertjes zijn stoppertjes als een dame gestopt is en je stuurt haar een WhatsApp dan krijg je geen reactie terug vaak blokkeert ze je ook of ze neemt een ander telefoon nummer1 dame adverteerd nu vaak vanuit een hotel met een toekan in duiven. Maar ze zoekt ookregelmatig de andere toekanstoekansop.
Ja hoor, Ik kan me prima vermaken met Maria, Anna en -als ze ooit ooit terugkomen- Gina, Natascha en Ruby.Toppers in Doetinchem?