Marco van Batsen
Vaste klant
Dagbezetting. Escape sluit volgens mij rond 21:30.Superhandig, dit!
Ik vermoed dat dit over de avondbezetting gaat?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDagbezetting. Escape sluit volgens mij rond 21:30.Superhandig, dit!
OverdagSuperhandig, dit!
Maak een begin zou ik zeggen.maar even voor het echt kan er misschien ook een soort rooster worden gemaakt of is hun rooster te verschillend
Dat is bijna net zo makkelijk als de enkel van van Basten weer soepel laten voetballenMaak een begin zou ik zeggen.
Dat zou een dienst van de eigenaar van die tent moeten zijn. Dat doet een privéhuis ook. "Vandaag zijn (ochtend, middag, avond) aanwezig de volgende dames..."maar even voor het echt kan er misschien ook een soort rooster worden gemaakt of is hun rooster te verschillend
Het idee is zeker interessant en ik geloof ok wel dat er behoefte aan is voor de wandelaars.Dat zou een dienst van de eigenaar van die tent moeten zijn. Dat doet een privéhuis ook. "Vandaag zijn (ochtend, middag, avond) aanwezig de volgende dames..."
Wie weet gaat het dan een beetje lopen en krijgen de dames ook het idee dat ze nog wat voor hun geld terugkrijgen.
Ik gooi het keukenpapier weg in de prullenbak op de kamer van de dame nadat ik mezelf opgefrist heb. Maar misschien doe je dat niet.De bezetting is vaak maar matig. Kamers vaak maar voor de helft of minder gevuld. In prullenbakken kijk ik nooit![]()
Als dat lukt, …..Wil je dan samen een dame bezoeken? @marc marc marc
Kan hellaas vandaag niet wilde maandag kijken als je dan ook gaat stuur dan maar een pbAls dat lukt, …..![]()
Deze dame is zeker de moeite waard. Is wel van de hygiëne. Dus pzc......denk het niet.Volslanke latina (maar zeker niet dik), 30 jaar of jonger, vrij kort haar en cup d met opvallend grote tepels. Ze doet haar best om het je naar de zin te maken en ik vond haar ook niet gehaast. Voor de liefhebbers zeker het proberen waard.
Tot een uurtje of 11 in de avond kun je wel terecht. Officieel is het zelfs tot 23.30 dacht ik, maar of je zo laat nog moet gaan….Weinig keuze nog laat op de avond.Tot hoelaat is de escape vandaag open dan
Hoeveel Damens zijn er?Ik ben nu in escape. Wie nog meer?
Moet nog wel opgang komen. Er waren er 6. Gelukkig ook Gina NLHoeveel Damens zijn er?