Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar even voor het echt kan er misschien ook een soort rooster worden gemaakt of is hun rooster te verschillend
Dat zou een dienst van de eigenaar van die tent moeten zijn. Dat doet een privéhuis ook. "Vandaag zijn (ochtend, middag, avond) aanwezig de volgende dames..."
Wie weet gaat het dan een beetje lopen en krijgen de dames ook het idee dat ze nog wat voor hun geld terugkrijgen.

Dat zou een dienst van de eigenaar van die tent moeten zijn. Dat doet een privéhuis ook. "Vandaag zijn (ochtend, middag, avond) aanwezig de volgende dames..."
Wie weet gaat het dan een beetje lopen en krijgen de dames ook het idee dat ze nog wat voor hun geld terugkrijgen.
Het idee is zeker interessant en ik geloof ok wel dat er behoefte aan is voor de wandelaars.

In de rest van je reactie lijk je te zinspelen op een lage opkomst van wandelaars bij Escape en dat dames weinig verdienen. Waarop baseer je dat? Ik kom niet vaak meer in Escape, maar als ik de gevulde prullenbakken bij de dames op de kamer zie, dan valt het wel mee volgens mij.

Volslanke latina (maar zeker niet dik), 30 jaar of jonger, vrij kort haar en cup d met opvallend grote tepels. Ze doet haar best om het je naar de zin te maken en ik vond haar ook niet gehaast. Voor de liefhebbers zeker het proberen waard.
Deze dame is zeker de moeite waard. Is wel van de hygiëne. Dus pzc......denk het niet.

Ik heb een geil plan. Een trio met een dame achter de ramen in Escape Doetinchem. Ik kan op maandag, vrijdag en donderdagavond. Belangrijk dat je flexibel de situatie op je af kan laten komen. Zeg maar de houding van, alles mag en niets moet. Een MMV en dan vrouwgericht. Lijkt het je wat stuur mij een berichtje.

goedemiddag heren,
Ik ben vandaag rond 15:00 in escape wie heeft er zin in een mvm trio met een van de dames.
Mijn voorkeur gaat uit naar Chanel maar ik sta ook open voor andere dames

Terug
Bovenaan Onderaan