Algemeen Dokkeaw, Zwevegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Langs geweest voor een triootje (euh: 4 handen massage) met Pinkie en Nana. Dit was leuk, de meiden waren aan het gibberen in het Thais, geen idee waarover het ging maar de sfeer was goed.

Uiteindelijk begon Pinkie aan een zalige pijpbeurt en ging ze vervolgens bovenop mij zitten terwijl Nana haar kutje aanbood om te laten beffen. Dat laatste zag ik niet zitten, maar ik heb wel haar borsten geliefkoosd.

Na een tijdje deden we een position Switch (condoom werd ook ververst) en kwam Nana op mij rijden. Pinkie begon mij tegelijk zwoel te tongzoenen en dat hield ik niet lang vol 😅 Ik wou absoluut in haar finishen (want eerlijk: ze is het lekkerste wijfje) dus nogmaals een verse condoom om en dan bovenop Pinkie gaan zitten. Ondertussen masseerde Nana mijn ballen en schoot ik het condoompje vol.

De meisjes waren de hele tijd vrolijk. Leuke tijd!
Zeer geile recensie... (y)(y)(y)
 
Intiem sowieso bij alle meiden mogelijk.

Hana, Zaya en Nila zijn niet zo knap. Pim neukt vol overtuiging maar is oud(er).

Nana is nieuw en jong en best lief maar mollig.

Sky, Kiki en Pinkie zijn de top: jong, strak en mooi. Kiki en Sky zijn ondertussen wel gestopt. In het geval van Kiki echte doodzonde want zij was altijd heel sexy en geil (of deed zich toch geloofwaardig zo voor 😉). "Welcome to Bangkok," zei ze altijd toen ze je liet klaarkomen.
Pinkie spreekt perfect Nederlands en doet zich soms wat verlegen voor maar daar valt verder niets meer van te merken als ze je aan het berijden is.

Jaren geleden had je in dit salon ook Rainbow, de mooiste Thai die ik ooit in een salon ben tegengekomen. Pure klasse. Helaas dus al enige tijd geleden…
De nagel op de kop! Rainbow was top. Nooit geen betere meer tegen gekomen. Wat een vrouw!!!😍😍😍
 
Iedereen steekt hier de loftrompet over Pinkie maar ik ben toch eerder ontgoocheld. Het is een heel mooie vrouw met een superlijf en ze is echt wel aangenaam gezelschap. Haar massage vind ik dan niet echt super. Gewoon wat gewrijf. Daar kan ze nog veel in beteren. Ze kan wel goed pijpen en dat doet ze zonder condoom. Natuurlijk kost je dat extra. Ik had de all in genomen maar bij het sexgedeelte was ik dan weer ontgoocheld. Te passief, ze wou ook niet bovenaan zitten omdat ze moe was en tongzoenen doet ze niet. Sorry, maar dan is dit zijn geld niet waard
 
Iedereen steekt hier de loftrompet over Pinkie maar ik ben toch eerder ontgoocheld. Het is een heel mooie vrouw met een superlijf en ze is echt wel aangenaam gezelschap. Haar massage vind ik dan niet echt super. Gewoon wat gewrijf. Daar kan ze nog veel in beteren. Ze kan wel goed pijpen en dat doet ze zonder condoom. Natuurlijk kost je dat extra. Ik had de all in genomen maar bij het sexgedeelte was ik dan weer ontgoocheld. Te passief, ze wou ook niet bovenaan zitten omdat ze moe was en tongzoenen doet ze niet. Sorry, maar dan is dit zijn geld niet waard
Zelfde ervaring. Heel mooie vrouw, maar intiem gedeelte was ontgoochelend. Geen tongzoenen (was nochtans beloofd) en voor de rest zeer passief. PZC was goed, dat wel, maar alles samen zijn geld niet waard. Bij NMC (missio, iets anders wou ze niet), bewoog ze nauwelijks en keek ze voortdurend de andere uit. De massage, daarvoor kwam ik eigenlijk niet, was ook maar wat gewrijf. Misschien had ze een mindere dag, maar ik vrees dat het voor mij bij deze ene keer zal blijven
 
De nagel op de kop! Rainbow was top. Nooit geen betere meer tegen gekomen. Wat een vrouw!!!😍😍😍
Volgens mij ook een van de beste Thaise die ooit in het Belgische circuit meegedraaid heeft. In feite buiten categorie zal wel op een andere manier haar weg in de samenleving gevonden hebben. Ze had trouwens een tiental jaren geleden al een toptijd meegemaakt in Steenokkerzeel en Tervuren. Ik heb toen de kans gehad om haar uit het massage milieu te halen doch ik was nog te twijfelachtig en niet rap genoeg ze wreef het nog wel altijd fijntjes in mijn gezicht toen ik haar bezocht in Wevelgem. Super mooi gezicht, toplichaam plezant en hele fijne humor en daarbij kon ze nog eens masseren zoals de beste. Helaas te goed om voor lange tijd mee te draaien in het Belgische massage milieu.
 
Ik versta de reacties. Ongeveer zelfde ervaring met Pinkie. Hebben jullie nog betere alternatieven dan?
Tja, dat is te zien natuurlijk. Wil je een goeie massage of wil je een knappe griet. Ik ga meestal voor een combinatie van de 2 . Ik vind Hannah trouwens echt een knappe madam. Ze is al rond de 40 maar heeft een figuur waar de meeste jonge meisjes jaloers op zijn. Ze heeft de mooiste borsten van het salon. Het is trouwens een ferme hete donder! Haar massage is ook meer dan behoorlijk. Ze probeert u ook altijd extra's aan te smeren maar op een speelse manier. Een andere goede masseuse is Mina in Merelbeke. Knappe vrouw ook maar daar geen extra's. De beste vond ik dear( en natuurlijk 🌈 als absolute top) maar ze werken helaas niet meer. Zelf ontdekken zou ik zeggen en als je een parel gevonden hebt, laat het weten aub!😜
 
Tja, dat is te zien natuurlijk. Wil je een goeie massage of wil je een knappe griet. Ik ga meestal voor een combinatie van de 2 . Ik vind Hannah trouwens echt een knappe madam. Ze is al rond de 40 maar heeft een figuur waar de meeste jonge meisjes jaloers op zijn. Ze heeft de mooiste borsten van het salon. Het is trouwens een ferme hete donder! Haar massage is ook meer dan behoorlijk. Ze probeert u ook altijd extra's aan te smeren maar op een speelse manier. Een andere goede masseuse is Mina in Merelbeke. Knappe vrouw ook maar daar geen extra's. De beste vond ik dear( en natuurlijk 🌈 als absolute top) maar ze werken helaas niet meer. Zelf ontdekken zou ik zeggen en als je een parel gevonden hebt, laat het weten aub!😜
Ik ben op zoek naar een jong vrolijk petite-je met mooi slank lichaam. Eentje die zich goed laat beuken.
 
Regelmatig geweest in de voorbije jaren. Rainbow ja, dat was een super knap ding. De eerste keer dat ik er binnenstapte en haar zag had ik direct een paal in mijn broek en bijbetaald voor de "full option", me het niet beklaagd. Doorgaans ging ik voor de gewone massage zonder extra's.

Regelmatig Nila bezocht maar ontvangt jammer genoeg niet meer. Dit is hoe het moest: goede massage, 60 minuten = 60 minuten en een leuk erotisch gedeelte met een uitstekende body-to-body. Al was het de laatste paar keren toch duidelijk nogal tegen haar goesting. Werkt die trouwens nog ergens?

Van de dames die er nog werken? Pinkie een paar keer bezocht. Gegaan voor een gewone massage maar ze had me zo opgegeild dat ik dan na een half uur massage bijbetaalde voor de "full package". En het me eigenlijk wel beklaagd. Het is een mooie dame maar het was toch maar kort even pijpen met condoom, kussen kon niet en dan neuken in missio. Nog eens teruggegaan voor een gewone massage maar dan stond ik al na 45 mins terug buiten.

Hannah een paar keer bezocht. Inderdaad wat ouder (doe maar 10 jaar bij hun 27) maar was wel tevreden. Massage was goed, knap lichaam, geile body to body. Pusht wel nogal hard om er "extra's" bij te nemen.

Pim eens bezocht. Was niet slecht maar niet super. Ook Nana bezocht een jaar geleden (nog dezelfde?) en haar uiterlijk was niet mijn ding, bij 1x gebleven.

En als pluspunt, de foto's op hun website zijn nu die van de dames zelf, voorheen waren dat fotomodellen. Al mag je de leeftijden wel met een korrel zout nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een jong vrolijk petite-je met mooi slank lichaam. Eentje die zich goed laat beuken.
Op hookers vroeger waren ze lyrisch over een jonge Thaise mooie masseuse ergens in Vlaams Brabant. Steenokkerzeel misschien. Daar had je er een die heel hoog aangeschreven stond dan. Ik kan me haar naam niet herinneren. Het ligt echt op het puntje van mijn tong. Ik vind het vreselijk dat ik er nooit bij gegaan ben. Dat was ook blijkbaar de crème de la crème!
 
Op hookers vroeger waren ze lyrisch over een jonge Thaise mooie masseuse ergens in Vlaams Brabant. Steenokkerzeel misschien. Daar had je er een die heel hoog aangeschreven stond dan. Ik kan me haar naam niet herinneren. Het ligt echt op het puntje van mijn tong. Ik vind het vreselijk dat ik er nooit bij gegaan ben. Dat was ook blijkbaar de crème de la crème!
Yes waarschijnlijk Rainbow maar toen had ze een andere naam
 
Yes waarschijnlijk Rainbow maar toen had ze een andere naam
Nee , het was niet Rainbow maar ik snap wat je bedoelt. Waarschijnlijk klopt het niet wat ik zei van Steenokkerzeel. Vroeger was ze daar inderdaad onder een andere naam. Haar Tante was Lita en zij was ……….. die andere die ik bedoel was denk ik sweety maar ik ben het niet 100% zeker. Deze deed wel niet altijd de all in blijkbaar. Was te zien hoeveel zin ze erin had. Vraag mij af of zij nog werkt?
 
Nee , het was niet Rainbow maar ik snap wat je bedoelt. Waarschijnlijk klopt het niet wat ik zei van Steenokkerzeel. Vroeger was ze daar inderdaad onder een andere naam. Haar Tante was Lita en zij was ……….. die andere die ik bedoel was denk ik sweety maar ik ben het niet 100% zeker. Deze deed wel niet altijd de all in blijkbaar. Was te zien hoeveel zin ze erin had. Vraag mij af of zij nog werkt?
Toch wel toen Rainbow ( ze had toen een andere naam ) in Steenokkerzeel werkte zei ze altijd dat Lita haar tante was.
 
Soda is de echte Tante van Rainbow. Ze is tegenwoordig ook uit het zicht verdwenen. Niet zolang geleden zat ze nog in Brugge onder haar oude naam Lita. Denk dat het moeilijker is voor ouder wordende dames om nog veel klanten te ontvangen. Vond haar nochtans wel ok.
 
Ik heb Sophia al kunnen ontmoeten. Hieronder mijn opmerkingen:

-> Zeer vriendelijk en vlotte persoon, praat goed Nederlands
-> Massage was oke maar zeker niet top
-> Zeer mooi lichaam, wel uiteraard grote valse borsten
-> het meer sexueel gedeelte was absoluut top, ze weet je kop echt zot te maken en vervolgens zeer goed af te werken.
-> Voor zover ik weet is blowjob mogelijk, ze teased er ook eel graag naar
-> Ik ben effectief 60 minuten binnen geweest
-> Dikke aanrader, ze zegt dat zo voorlopig maar 1 dag per week doet.
 
Even geweest gaan proeven van deze nieuwe jonge dame.
De juiste gelijkenissen zoals hierboven dabra72 geschreven had.

Siliconen borsten, voor de liefhebbers, voor mij maakt dat niet veel uit.

Nieuw in het vak? Daar heb ik mijn twijfels aan, ze kan toch heel zwoel en geil overkomen, lekker kronkelen met veel olie, daar zit wel ervaring in denk ik.

Als je voor de massage komt, moet je niet echt bij haar zijn. Maar de voor extra was wel dik in orde, alles erop en eraan, allez bij mij toch...

Enigste minpuntje voor mij, vroeg wel 80 euro voor extra.

Dus 1 keertje was genoeg voor mij...
 
Sophia is ondertussen helaas gestopt. Ik heb één keer van haar mogen proeven. Ik vond haar top. Een perfect figuurtje, knap gezichtje en ja, siliconen tieten maar dat stoort me niet. Ze was heel lief, en tegelijk stout en uitdagend. Ze was duidelijk geen groentje want ze begrijpt heel goed hoe ze een man retegeil moet maken.

Ik vond de seks fantastisch want ze gaf zich helemaal en vol enthousiasme. Een echte parel, deze Sophia. Echt jammer dat ze gestopt is.
 
Ik heb Amy een paar weken geleden bezocht. De massage was voor mij eens te hard. Vreesde zelfs even dat ik met blauwe plekken ging buitenkomen.

En het erotische gedeelte, de body2body stelde teleur; zonder olie, gewoon wat gewrijf met de borsten. Niet de lekkere volledige b2b massage waarbij ze met heel hun lijf glijden over je, zoals bij een Hanna of Nila.

Kortom, ze zal best eens wat bijleren bij haar collega's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan